M’n jurk heb ik nog niet haha. Wel eentje apart laten leggen, maar binnenkort wil ik hier nog naar een enorme bruidswinkel. De andere winkel was in NL. Maar ben telkens bang dat ik een jurk tegenkom die dan NOG mooier is.
Welk jurkje vinden jullie het mooist? Kleuren van onze bruiloft zijn Navy, oudroze en goud. Jurkje 1 View attachment 549329 Jurkje 2 View attachment 549330 View attachment 549332 Jurkje 3 View attachment 549331 View attachment 549333
Haha ik vind die strikken dus ook heel schattig bij kleine kindjes. Ik twijfel t meest tussen een en twee. Straks maar eens met m’n vriend overleggen, die heeft natuurlijk ook (een heel klein beetje) inbreng
Whoop! Hij is weer open Hoe gaan de voorbereidingen bij jullie allemaal? Hier gaat nu eindelijk schot in de zaak zitten. (Verloofd sinds 2014) Gisteren na super lang zoeken eindelijk de perfecte venue gevonden voor onze bruiloft! We gaan vanavond een offerte aanvragen, in april gaan we een kijkje nemen en als het ons allemaal bevalt gaan we een datum vast zetten voor zomer 2019.
@KleineLai Wat leuk! Wat voor soort locatie is het? Hier begint het echt wel op te schieten nu, hebben het merendeel al wel geregeld en vastgelegd. Ben trouwens wel benieuwd, wij willen absoluut niet dat er foto’s gemaakt worden tijdens de ceremonie. Wil graag dat mensen van het moment genieten en onze fotograaf maakt foto’s en het zou jammer zijn als sommige mensen dan hun telefoon voor hun gezicht houden. Maar hoe pakken we dit aan?
Voordat ze binnenkomen telefoons in een bak laten leggen. Zelfde met fototoestellen ed Of in de uitnodiging zetten en hopen dat ze zich eraan houden.
@Boommm , een landhuis + grote tuin in de Provence ceremonie, receptie, dinner, feest, het gebeurd allemaal daar. Afgelopen week waren we allemaal ziek dus we hebben nog geen contact opgenomen met de venue. Komend weekend gaan we er weer voor zitten. Wanneer is jullie grote dag? Hebben jullie je jurk al? Je kunt de ceremoniemeester voordat de ceremonie begint een zegje laten doen. Dit heb ik bij meerdere bruiloften meegemaakt. Wordt door merendeel gerespecteerd.
Klinkt prachtig! Hoe doen jullie dat met de mensen uit NL? Wij hebben ook één locatie voor alles, wel zo makkelijk! Wij trouwen 24 augustus. Jullie al een datum? Jurk heb ik bijna zeker. Wil nog naar één winkel toe, maar ben vrijwel zeker dat ik DE jurk al gevonden heb❤️ Van die ceremoniemeester is wel een goed idee ja
Ja, ik ben helemaal verliefd dus beter past de venue in ons budget haha! Trouwen jullie in Engeland of Nederland? We hebben zo'n 50 a 60 gasten vanuit Nederland. Ze kunnen vliegen of misschien willen we 1 touringcar huren en iedereen tegelijk laten komen. Maar daar moeten we nog even over puzzelen. Nog geen datum, dat ligt aan de beschikbaarheid van de venue. Het wordt sowieso zomer 2019. Mijn voorkeur is juli. (Want gegarandeerd lekker weer en het woord 'Juillet' (Juli) vind ik mooi staan op de uitnodiging ) Wat voor stijl jurk wil je? Kort, lang, princess, meermaid, lange mouwen, enorme sluier, kroontje?
Bij trouwerijen waar ik bij ben geweest maakte de fotograaf de foto’s en dacht men er niet eens aan om zelf ook foto’s te maken. Genoten gewoon van het moment zelf.
Bij de bruiloft van vrienden van ons werd dat gewoon meegedeeld door de ceremoniemeester. Het was een duidelijk verzoek om geen foto's ed te maken tijdens de ceremonie en überhaupt geen foto's op social media te plaatsen voordat het bruidspaar dat zelf had gedaan. Voor zover ik weet heeft iedereen zich daar netjes aan gehouden.
Haha wat leuk!! Wij trouwen in NL, hebben toen meer Nederlandse vrienden en familie dan Engelsen. Ik ben graag een prinses En jij? View attachment 555748