Wat hier absoluut tegen de trekt helpt is een gekookt ei. Ik ben m'n afvalproces ooit begonnen met 2 gekookte eieren op een dag. Naarmate mijn maag kromp is dat er 1 geworden. Hier weeg ik deze week wat meer en jawel hoor: vanmiddag werd ik ongesteld. De weegschaal weet het altijd eerder dan ik. Verder ook wat slechtere nachten de laatste dagen, want de jongste blijkt oorontsteking te hebben. Dat zorgt ook weer voor meer trek. Vandaag was een hele drukke, volle dag en daardoor minder genaaid, dus daar ben ik dan weer blij mee. L: witlof, appel, sinaasappel, geitenkaasbolletjes, walnoot T: gekookt ei en een proteïneshake met ananas, spinazie, 1/2 avocado, lijnzaad T: 1/2 banaan en 2 dadels voor het sporten. A: restjes T: straks nog mijn eiwitlimonade
Ongevraagd advies, maar hier zou ik wel echt mee uitkijken. Dit is extreem weinig en op de lange termijn word je daar, lichamelijk gezien, echt niet blij van
O: yoghurt met fruit en granola T: mini maiswafeltjes L: een krentenbol en rauwkost salade T: 2 snoeptomaatjes, komkommer, appel A: pokébowl met rijst, diverse groente, mango en spekjes