Ik was al een tijd op zoek naar een nieuwe wide fit jeans maar ik kon er maar geen vinden die echt goed zat. Nou liep ik ongepland de Vero moda binnen en vond de jeans die voor mij gemaakt lijkt
T is weer maandag .... O: skyr met aardbeien, noten en pompoenpitten L: 2 volkoren boterhammen met kaas, komkommer en rucola 1 met salami (ik moet echt nodig weer hummus kopen of ander gezond beleg wat langer houbaar is) 2 gekookte eieren. A: man gaat koken. Kebab uit de vriezer met een aardappelproduct uit de vriezer (friet/kroket/bolletjes geen idee wat er ligt) in de airfryer. Er is nog tzatziki van gisteren (zelfgemaakt obv skyr en komkommer) En ik ga dr maar wat tomaten en paprika's bij gooien. En rucola ligt er ook nog. En dan schep ik gewoon wat minder vlees en aardappel op en wat meer van de rest. Tussendoortjes vergeten. Wel een liter water en een liter thee op.
De komende tijd een hoop kersen want onze kersenbomen hangen goed vol dit jaar O: 200gr kwark, 150gr kersen, een theelepeltje chiazaad T: Een proteine kwark bar mango en een ESN proteine limonade L: 2 volkoren boterhammen waarvan 1 met 30+ kaas en tomaat en 1 met een gekookt ei T: 3 dunne maiswafels A: Gewokte kipfilet, sperziebonen, ui, komkommer en champignons in een gele curry. Daarbij rijst.
Hier er weer flink tegenaan. Afgelopen 2 weken niet afgevallen, eigen schuld Ik wil echt de komende 3 weken even goed doorgaan. O: magere yoghurt L: 2 volkoren boterhammen met Saksische leverworst T: appel D: nasi met gebakken ei en kroepoek Na het hardlopen zo nog volle Griekse yoghurt
Vandaag de 2e dag in een week 750 kcal eten. - Lunch: 250 gr skyr, 25 gr cashewnoten , perzik en nectarine - Diner: nasi gemaakt met bloemkoolrijst en 2 gebakken eitjes.
Vandaag een studiedag en ik wist al dat dit wat minder gezond zou worden: T: Zeeuwse bolus L: verse jus d'orange, koffie met wat slagroom, icetea green + broodje rosbief met truffelmayonaise T: proteïneshake met ananas, spinazie, 1/2 banaan, havermelk, lijnzaad Voor het sporten: halve banaan + 3 dadels A: kipburger, sla, tomaat + honingmosterddressing T: 3 dadels T: eiwitlimonade
Ontbijt: skyr, aardbei, zaden en pitten Voormiddag: mandarijn Middag: volkoren boterham met oude kaas en halve avocado. Namiddag: niets Avond: salade (sla, tomaat, wortel, komkommer, restje geitenkaas, appel). Extra: ijsje