@riean daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik vind je lijstjes altijd vrij sober/kort. Ik zie ook weinig fruit of groente erbij. Maar misschien schrijf je gewoon globaal op wat je hebt gegeten..
O: 200gr kwark, een kleine banaan T: Een koffie verkeerd (met magere melk), 2 Lotus koekjes L: Een witte pistolet met kipfilet en komkommer. Een rijstwafel. T: Een proteïne ijskoffie A: Penne arrabbiata met kipfilet en erwten
O: baked oatmeal met pindakaas en 2 dadels, thee T: venkelthee en een paar amandelen L: pasta met seitan en groenten T: half nog warm dadelkoekje (iets met een verleiding niet kunnen weerstaan... gelukkig wilde man wel de andere helft) A: kikkererwtensalade (kikkererwten, tomaat/komkommer/wortel, mayonaise/mosterd-honing dressing) T: watermeloen
O: magere yoghurt L: pistoletje roomkaas met sla D: witlof met ham en kaas, aardappels uit de oven, kip cordon bleu
O: Griekse yoghurt met fruit en granola T: dunne maïswafels met smeerkaas light L: 2 boterhammen (kaas, grillworst) T: paar cherrytomaatjes en komkommer A: krieltjes, witlofsalade en schnitzel T: klein blokje chocolade En vanavond voor het eerst wezen baantjes zwemmen. Had geen idee of ik dat leuk zou vinden. Nu 20 baantjes gezwommen en ik wil het wel vaker proberen! Zou fijn zijn als ik daarmee ook een sterkere rug/nek krijg, want dat is nu vaak een zwakke plek bij mij.
Rommelige dag. O: skyr met aardbeien noten en havermout L: 2 volkoren boterhammen met huttenkase en tomaat en komkommer 1 volkoren boterham met vruchtenhagel T: optimel proteïne Paar pepermuntjes A: MC wrap kip chili en kleine milkshake (Oudste zoon naar zijn werk gebracht en met jongste door naar winkel voor nieuwe shirtjes. Toen wilde die dus "bij grote broer eten". Dus dat gedaan. Was gezellig. T: bakje chocolademousse proteïne met een handvol frambozen uit de tuin.