Hier weer aangekomen, en weer wat af aan het vallen. Die caloriebehoeftencalculators kloppen ook voor geen meter bij mij trouwens. Die geven veeeeel teveel caloriën aan dat ik zou mogen. Ik hou gewoon de berekening van de inactieve levensstijl aan, dan komt het nog redelijk overeen. Nou heb ik ook zittend werk, dus dat werkt niet echt mee.
Hier weer aangekomen, en weer wat af aan het vallen. Die caloriebehoeftencalculators kloppen ook voor geen meter bij mij trouwens. Die geven veeeeel teveel caloriën aan dat ik zou mogen. Ik hou gewoon de berekening van de inactieve levensstijl aan, dan komt het nog redelijk overeen. Nou heb ik ook zittend werk, dus dat werkt niet echt mee.
Dat merk ik ook! Volgens sommige berekeningen zou ik nog afvallen bij 1800 kcal. Nou echt niet hoor. Heb me een paar dagen geleden trouwens gewogen en zit nu dus onder de 90 Vanaf hier weer verder.
Bij mij geven ze veel aan rond de 1900 a 2100. Tja, als je vooral zit en alleen loopt naar waterkoker, toilet of om een patiënt te halen en dat soort kleine stukjes, heb je ook niet veel nodig.
Ik ben mij extras al weer zo goed als kwijt. Wat dus ook wil.zeggen dat met gewoon doe het eigenlijk prima gaat. Broodjes, broodmaaltijden, weinig water, kant en klaar zijn voor mij dus dikmakers
Dat is echt balen dat je weer bent aangekomen, hopelijk lukt het snel weer om verder af te vallen. Ik gebruik de TDEE calculater en dat is bij mij wel realistisch. Ik kom bij zittend werk zonder activiteiten op ongeveer 1500 kcal per dag. Ik vind dat Google fit het ook redelijk goed doet, ik heb verder geen horloge ofzo, alleen de App.
Ochtend: Griekse yoghurt (10%) met banaan en aardbei en een schepje lijnzaat eroverheen. 1 Kop zwarte koffie Middag: Rucola salade met rundvleesreepjes. En een kleine portie griekse salade met Feta. Een half bruin broodje. Druiven als toetje. Ik zat daarna echt vol, vandaar ook dat ik maar een half broodje op heb. Tussendoor: 1 kleine Cappuccino Later tussendoor: een bakje met snoeptomaatjes. Avond: Kipfilet met aardappels en gemengde groenten uit de oven. 1 klein stukje melkchocolade Straks denk ik nog een kopje koffie met een scheutje melk. Tussendoor drink ik ongezoete thee.