Zo te lezen hebben jullie allemaal genoten van moederdag! Dat moet ook een keer kunnen hè. Man wist dat hij me niet blij zou maken met een uitgebreidontbijt of taart, dus hij en de kinderen hebben mij kadootjes op bed gegeven, zonder een ontbijtje erbij. Mijn lijstje: O: zwarte koffie T: kiwi L: 2 geroosterde volkoren boterhammen belegd met kipfilet, gebakken champignons met geraspte kaas T: proteïneshake met groenten en fruit (terwijl de kinderen een ijsje aten) en 1/2 gekookt ei A: salade van ijsbergsla, tomaat, druiven, appel wortel, ei, augurk, spekjes en magere yoghurtdressing + tosti pesto, kaas, kipfilet T: net een halve snack a jack chocolade
O: 4 Bolletje meergranen beschuiten. 2 met aardbeien, 1 met dun laagje hagelslag en 1 met dun laagje tonijnsalade T: 1 gele kiwi en 1 mandarijn L: yoghurt met mango en 2 eetlepels cruesli. 2 waldkorn boterhammen met kalkoenfilet. T: klein zakje bugles A: fritatta met ui, knoflook, courgette en puntpaprika T: halve komkommer, snoeptomaatjes en worteltjes
O: 2 bruine boterhammen met philadelphia T: appel L: 2 bruine boterhammen met hummus tomaat en gekookt ei 1 bruine boterham met witte pasta en verse aardbeien T: beker optimel proteïne A: asperges met beenham en gekookte aardappelen Toetje: skyr met aardbeien of proteïn chocolademousse met verse aardbeien
O:Havermout met geprakte banaan, ei kaneel en diepvries aardbeien uit de magnetron. L: laatste restje tomatensoep, restje salade van gister met een gekookt ei, 2 rijstwafels met biefstukworst A: gevulde puntpaprika, met mager rundergehakt, mais, paprika, bosui, knoflook, ui en tomaat, en een klein beetje geraspte kaas T: klein plakje cake die ik gister samen met dochter heb gemaakt.
O: Aardbei overnight oats (havermout, chiazaad, magere melk, kwark, maple syrup, aardbeien). T: Een aardbeien kwark bar, een koffie verkeerd L: Een klein restje chinees (nasi, kipkerrie en vega foe yong hai) T: Een handje pecannoten en een ESN proteïne limonade Later vandaag: A: Een kom tomatensoep en een paar plakjes stokbrood T: Een bonbon