Het grote afvaltopic

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Huismuisie, 14 jan 2025.

1. Treezebees

Treezebees Actief lid

4 mrt 2023
    328
    452
    63
    Vrouw
    Hier op de planning vandaag:
    O: magere yoghurt met chiazaad, havermout en een schep chocolade proteinepoeder.
    T: druiven
    L: een salade met gerookte zalm en Brusselse kaas
    T: biscoff trek
    A: groentesoep

citroenrasp vindt dit leuk.
  2. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.263
    1.028
    113
    Zuid-Holland
    Twee weken netjes mijzelf aan mn plan gehouden, gisteravond dan toch opeens weer terugvallen en teveel chocolade gegeten.....zucht.... Gelijk slecht geslapen door de suikers in mn lijf.
    Maar goed, vanmorgen op tijd er weer uit. Net lekker stevig 7 km gewandeld, was zowiezo al het plan. En dan nu weer rustig door en terug naar mn eetschema!
    Ontbijt overnight oats strawberry cheesecake
    Lunch volkoren bol met verschillend beleg, incl gekookt eitje
    Tussendoor paar druiven
    Diner pastasalade met oa mozzarella light, tomaatjes, gerookte kip en balsamico dressing
    Tussendoor halve fit piggy

citroenrasp vindt dit leuk.
  3. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.731
    3.990
    113

Hahahaha ook goedmorgen...ik las dit en dacht; "huh....alsof je lengte elke week anders is"...
    En toen viel het kwartje. Ik ga maar gauw nog een bak koffie nemen.

citroenrasp, Liekje81 en Sado vinden dit leuk.
  4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.165
    17.178
    113
    :roflmao::roflmao:

5. Beugelbekie

6 jan 2025
    39
    34
    18
    als je eerst ‘s morgens meer en de week erna ‘s avonds, dan zal er vast wel verschil tussen zitten :roflmao:

6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.515
    21.942
    113
    :roflmao::roflmao:

7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.093
    4.352
    113
    Tegen obstipatie en een opgeblazen gevoel werken ananas en lijnzaad goed. Vandaar dat ik dat iedere dag in m'n schema verwerk. Wie weet heeft iemand wat aan deze tip.

Beugelbekie vindt dit leuk.
  8. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.093
    4.352
    113
    Vandaag was ik echt heel moe. Het was echt zo'n dag waarop ik eerder het sporten had afgezegd. Inmiddels weet ik dat ik me niet beter ga voelen als ik dan maar 's avonds op de bank plof en dat dat dan ook weer resulteert in snaaien waardoor ik me nog vervelender ga voelen. Dus ik ben toch gegaan en het ging zelfs heel goed, waardoor ik me nu fitter voel dan daarvoor.

Mijn lijstje:
    O: zwarte koffie
    L: 2 volkoren wraps belegd met philadelphia bieslook, kipfilet, sla, wortel
    T: gekookt ei, 3 dadels, 1/2 ananas
    T: proteïneshake met pompoen, bosvruchten, 1/2 avocado, lijnzaad en havermelk
    T: halve banaan voor het sporten
    A: na het sporten eiwitlimonade + restje van maandag.

Woensdag vind ik altijd een drukke dag. Ik heb dan 3 dagen gewerkt. Ik loop dan enorm achter met m'n huishouden en ik wil nog sporten. Vroeger werd het dan vaak een pizzadag, nu eten we al een jaar of 4 restjes die dag. Zo eten we toch gezond en kost het mij die dag geen tijd.

NiVa0230, Liekje81 en Beugelbekie vinden dit leuk.
  9. Beugelbekie

6 jan 2025
    39
    34
    18
    @Fanne: Goed dat je toch bent gaan sporten!

10. Beugelbekie

6 jan 2025
    39
    34
    18
    Lijstje van gister: (had ik nog niet neergezet denk ik)
    Lunch:
    -2 rijstwafels met biefstukworst, 1 met een beetje 100% pindakaas en een paar plakjes banaan.
    -rest van de banaan geprakt en met een ei, kaneel en havermout in de magnetron gedaan, daarna nog aardbei, blauwe bes en 2 lepels kwark erdoorheen gedaan.
    -gekookt ei

Avondeten:
    Mexicaanse bowl: kidneybonen, mais, tomaat, paprika en gehakt (gebakken met ui, knoflook, kruiden en tomatenpuree) door elkaar gehusseld, en daar een paar tortilla chips bij

Tussendoor: klein plakje cake

drinken: thee, water en thee
    —————————————

Vandaag:

Lunch: klein restje avondeten van gister (zonder tortilla chips), havermout/banaan/ei/kaneel/diepvries aardbeien uit de magnetron, met 2 scheppen kwark erbij en 2 rijstwafels met biefstukworst.

Avond:
    Bloemkool met kipdij, courgette, spinazie, tomaat, ui en knoflook met een mini naanbrood

-plakje cake

Fanne vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina