Ohja ik kan fout zijn ook hoor. Pasta met boterham of lasagne met boterham kennen wij ook maar niet gewoon droge pasta dan. Maar spaghetti en lasagne met brood is dus niet zo gek bij ons
Ja hoor. Hier gaan na het eten van lasagne de borden volledig netjes naar de vaat . Het brood word dan ook als vorm gebruikt met momenten. Je neemt het er tussen en smullen maar.
Klopt hoor. Ik ben redelijk actief, dus mag ook best wat hebben. Maar om af te vallen is het gewoon teveel. Maar eet ik minder dan zit ik dus echt de hele tijd met een knorrende maag en de gedachte aan wat ik allemaal zou wilen eten. En daar zit precies het probleem. Gevalletje discipline. Of gebrek eraan. En niet altijd de beste keuzes. Vandaag tot nu toe gezond: O: 2 bruine zachte bolletjes met aardbeien L: knalpaarse wraps (denk dat daar rode bieten in verwerkt zat ) met pulled kip salade en een schaaltje chinese kool met taugé. (Aanbod bedrijfsrestaurant) T: appel A: planning restje bami met ijsbergsla en gebakken eitje (ijsbergsla blijkt verrassend te werken als alternatief voor kroepoek) Toetje: eiwitrijk chocopudding T: als het lukt niks. Heb harmonie repetitie, dus eerste deel van de avond wordt er in elk geval niet gegeten.
Wel met saus, vaak wanneer het een restje is dat net niet genoeg is om zo te eten maar wel in een broodje kan
O: 4 droge 3 granen crackers L: 2 maisboterhammen met kalkoenfilet, 200 gram aardbeien T: 200 gram cherrytomaatjes D: Chinees afgehaald. Niet gezond, wel lekker T: Griekse yoghurt met blauwe bessen
Vandaag een lastige dag hier. Wanneer ik veel suikers heb gegeten, zoals gisteren, is het altijd daarna weer afkicken en dat is voor bij heel moeilijk. Daarbij ben ik vandaag veel thuis geweest doordat ik vanwege allerlei afspraken hier nier weg kon en dat zijn allemaal oorzaken waardoor ik snel ga snaaien. O: 1/2 banaan voor het sporten T: eiwitlimonade + gemberkoek bij m'n moeder en 2 pepermuntbollen L: 2 geroosterde boterhammen met avocado, huttenkase, heel veel tomaatjes en een cracker om het beleg op te maken T: proteïneshake met de andere 1/2 banaan, ananas, spinazie, lijnzaad, cacaonibs T: gekookt ei T: 6 medjouldadels tegen de zoete trek + een chocolaatje die we gratis bij de boodschappen kregen. Snel de rest aan de kinderen gegeven A: kip, sperziebonen, gebakken aardappeltjes T: 2 meergranenkoekjes Straks op verjaardag. Ga me proberen in te houden. Zal toch weer moeten afkicken. 1 dag teveel gesnoept en ik zie nu alweer een puistje op m'n gezicht verschijnen.
O hoe herkenbaar! En ja hier ook een keer snaaien, vooral te veel suiker en mn huid is gelijk heel onrustig. Dat had ik eerder nooit zo sterk.
Wat noem jij redelijk actief? Ik zit zelf bijv op niet actief, ik sport wel 2x per week, zet elke dag minimaal 10000 stappen (doe veel lopend, neem vrijwel overal de trap en maak elke dag een wandeling), maar buiten dat heb ik een kantoorbaan en zit ik veel.