Pastasalade met rauwe andijvie, cherrytomaatjes, komkommer, gerookte kipfilet, feta en gekookt ei met een dressing naar keuze.
O: 200gr kwark, 2 perziken T: 150gr galia meloen, een koffie verkeerd (met magere melk) L: Een tosti van 2 volkoren boterhammen, 3 plakjes flinterdunne, rauwe ham en een klein beetje 30+ kaas. 1 volkoren boterhammen met kipfilet en komkommer T: Klein stukje van een zelfgemaakte “bueno wafeltaart” (receptje van Tiktok ) A: Een kom zelfgemaakte tomaat/groenten/kippensoep. 4 stukjes ciabatta
Weer een goede dag gehad. Geen behoefte aan snacken. - Ontbijt/lunch: 300 gr Skyr naturel, 1 kiwi gold, 25 gr ongebrande cashewnoten - Tussendoor: 1 wasa glutenvrije cracker, gekookt ei, 150 gr komkommer - Diner: 110 gr biefstuk, 250 gr AH Hollandse roerbakgroente en 100 gr ribbelfriet uit de airfryer. Volgende keer kies ik weer voor groene kiwi’s die bevatten toch een stuk minder koolhydraten en smaken net zo goed.
O: 1/2 banaan voor het sporten T: eiwitlimonade, plakje gemberkoek, 1 dropje, 1 pepermuntbol, 1 medjoul dadels L: sla, geitenkaasbolletjes, peer (restjes opmaken) 12 poffertjes T: chocolade proteïneshake met bloemkool, 1/2 banaan, ananas, lijnzaad + gekookt ei + 1/4 stroopwafel + 1 dadels A: kip zigeunerschnitzel, sperziebonen T: 2 dadels Hele pittige workout gehad vanmorgen. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel gezweten als vanmorgen. Ik merk dat 's morgens trainen er altijd voor zorgt dat ik door de dag heen meer trek heb. Vandaar dat ik liever 's avonds sport, al vind ik het wel op vrijdag fijn om het gewoon gehad te hebben.
Klinkt goed. Dressing van olijfolie met citroensap is er volgens mij goed genoeg bij. Lekker simpel. Alleen even kijken welke volkorenpasta lekker is voor salade. En de andijvie wisselen voor iets groen wat de mannen wel lusten Vanavond is een simpele salade geworden met walnoten, rozijnen en kaas erdoor. En dressing uit een flesje. Lastige dag. T was eigenlijk te weinig. Snel door naar ophalen zoon van schoolreis en vervolgens muziekles. Net van terug. Maar wel nog trek. Ik mag nog een eiwit-chocomousse met aardbeien. Maar verder niks gepland. Dus even kijken wat ik met de avond ga doen nog. Totaal komt maar net boven de 1200 kcal. Mag wel wat bij. Maar moet niet in de trek-de-snoepkast-maar-open valkuil stappen nu.