Helma85, inderdaad, lekker gaan genieten van je dagje sauna! De test zegt nu nog niet zwanger, dus neem het er lekker van! Hier nog steeds niet ongesteld.. dacht dat het misschien dan toch gisteren avond zou doorzetten, maar nee.. niets meer! Dus wat dat dan gisteren avond is geweest na het vrijen en ervoor buikkrampen.. geen idee?! Mijn urine was licht rood en er zat een heel klein rood klontje in. Maar nu, helemaal niets meer! Test ook nog steeds negatief. Wacht nu maar tot einde van de week.. Hoop dat ik of gewoon ongesteld word of dat einde van de week de test een zwanger geeft! Die onzekerheid, word er gek van! Kijk misschien ook teveel naar mijn eerste, dat ging allemaal zo snel en makkelijk.. Toen had ik dit niet!
nou mijn weekend overleefd! Door drukte nu pas weer ff op het forum kunnen kijken. voor het feestje maar 1 wijntje gedronken en daar heeeeeel lang meegedaan en vroeg naar huis gegaan. Ik kan vrijdag de vroege test gaan doen, word wel btj zenuwachtig nu! Ik had vanavond iets heel vreemds, m'n man ging roken buiten en ik rook de rook binnen de rook en vond het opvallend vies ruiken?? Kan je dat soort dingen nu al hebben? Ik vond het in ieder geval vreemd. Verder btje steekjes af en toe maar nog altijd rammelende darmen heel erg aan het eind vd dag. Afwachten maar!
Haha doe mijn best Zit morgen alweer op dag 39. Wat lijkt het me toch heerlijk als je steeds maar 28 dagen hebt haha stuk korter wachten... Bij jou ook nog spannend dus! Ook nog wel redelijk lang wachten tot vrijdag :S Ik vind sigaretten altijd goor haaha dus kan er niks over zeggen.. Ik doe morgen misschien weer een testje... Ben er nog niet uit.. Misschien laat ik het nog wel even op zijn beloop tot mijn één na langste cyclus.
Zoals ik al eerder schreef waren de twee testen van het weekend mislukt. Vanochtend opnieuw getest (nu maar gewoon weer met clearblue) en..... ZWANGER! waaah ik ben helemaal nerveus ervan! Zo spannend weer allemaal! Het gaat ook nog bewuster dan vorige keer. Hopelijk gaat het allemaal goed. Straks maar de verloskundige bellen Succes voor alle dames hier. Hopelijk voor jullie ook snel positief resultaat!
Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!! Ik vanochtend toch ongesteld geworden na 34 dagen. Misschien toch ook wel blij na 3 negatieve testen en een menstruatie die uit bleef. Werd al bang dat mijn cyclus van de kaart zou zijn of dat ik een hele maand zou overslaan. Aankomende maand dus weer hard aan de bak hihi! Hopelijk het nieuwe jaar zwanger in! You will never know!
Doe inderdaad gewoon een testje! Ook voor je eigen twijfel. Ik heb vanmorgen krampjes ben bang dat t ongesteld worden er aan zit te komen. Maar goed was pas ronde 1.
@littlemissme: gefeliciteerd! Vrijdag kan ik (vroeg) testen, ben zooooo super benieuwd, lastig om te wachten haha
Op woensdag 25 november had ik een negatieve zwangerschapstest in handen. Op donderdag 26 november (dag 35 cyclus, 2 dagen overtijd) had ik in de ochtend en avond last van een beetje waterige lichtbruine afscheiding. Vrijdag 27 november ben ik ongesteld geworden en zaterdagavond 28 november was het weer over. Ik ben dus 2 dagen ongesteld geweest. Het was ik mijn ogen niet hevig (wel genoeg om een tampon te gebruiken) en het ging niet gepaard met krampen of andere pijntjes. Ik heb het bestempeld als menstruatie en gedacht; we gaan ronde 4 in. Ik stap net onder de douche en ik zie bruine afscheiding wat ik verloren heb (sorry voor de details). De dagen na m'n 'menstruatie' had ik witte afscheiding. Ik snap het niet meer. Wat kan het zijn? Zal ik hiervoor mijn huisarts om advies moeten vragen?
Nouw... hier is het wachten weer voorbij... de rode (of eigenlijk meer bruine) duivel is gekomen... sorry voor de details Maar het wil nog niet echt doorzetten en vind het best raar dat het meer bruin is dan rood.. het ziet er echt wat anders uit dan normaal... raar..
Gisteren nog getest, helaas negatief. Vannacht geen bruine afscheiding gehad, vanmorgen en vanmiddag weer wel
Hallo dames, ik ben nieuw hier en we gaan voor een tweede kindje...ik heb verschillende symptomen zoals hoofdpijn, menstruatie achtige krampen, met vlagen misselijk maar nu komt het...mijn vagina voelt opgezet van binnen...wn af en toe krijg ik ineens een warme golf van onder, alsof ik opgewonden ben, wat ik dan niet ben...herkent iemand van jullie dit? Mijn laatste menstruatie begon op 3 november
Nou helaas, vanmorgen vroege test gedaan negatief en nu begin ik ongesteld te worden! Gewoon 3 dagen eerder. Vreemde eerste ronde, 2e poging maar even na de feestdagen!
Jammer dnlm86 Ik ga morgenvroeg testen zoooooo spannend @Icck: ik herken, (op hoofdpijn en pijn in buik na), je klachten niet, dus kan je er helaas niet mee helpen.