Het grote "Ben ik misschien zwanger" topic.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jolina, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    hi jolina, leuk topic heb je geopend!!
    Wij zitten beetje in zelfde schuitje als jij. Dit heb ik al in een ander topic geschreven maar zet het hier ook nog even neer.

Wij zijn nog niet bezig voor een kindje maar wel 2 keer onveilig gevreeen laatste maand. Precies tijdens vruchtbare periode dus er is een kans dat het raak is.
    Alleen vandaag een test gedaan en die was negatief. Vrijdag is pas mijn nod (als ik mijn gemiddelde neem) dus denk toch niet dat het raak is. Al ben ik sinds gister misselijk en zoveel kwaaltjes. Pfff.
    Mijn cyclus is tussen de 21 en 24 dagen. Maar meestal is het 22 dagen. Dus als ik langste cyclus aan hou dan is zondag mijn nod. Hihi snappen jullie het nog
    Mijn kwaaltjes zijn:
    Vaak plassen en het gevoel alsof ik blaasontsteking krijg.
    Misselijk worden als ik iets vies zie en afgelopen nacht behoorlijk misselijk
    Vandaag gaat de misselijkheid weg zodra ik heb gegeten.
    Menstruatieachtige pijn maar net een beetje anders.
    Al paar dagen menstruatiehoofdpijn en normaal heb ik dat alleen de dag voor mijn ongi.
    Temp is hoog
    Ik heb het gevoel alsof ik ziek ga worden, koortsig en moe
    Ehm verder weet ik even niet. Hihi het kan echt van alles zijn he

2. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Brigit: ook al hoge temperaturen, koortsig en moe?? Ik heb precies hetzelfde! Ochtendtemp 37,1 en vanmiddag liep het op naar 37,8.

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Spannend birgit! Zou wel weer mooi zijn om nu zwanger te zijn he ;) als je m snapt.

Ik heb vandaag een testje gedaan...
    Ik zie heel licht iets:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,6 KB
      Weergaven:
      23
  4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Oeh ik zie ook iets:$
    En hihi ik snap het, alleen nu een blijvertje

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

;)...;)l
    En ja he:$

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Wat vind je man er van? Want als ik dat zo zie is het echt gewoon raak. wanneer is je nod?
    En jij? Hoe ben jij er onder? :)

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Heb nog even niks gezegd...

Even afwachten wat de volgende test doet...

Ja wat vindt ik... Ik weet het even niet...moet even bezinken. Ben wel blij als hey zo is natuurlijk!

8. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hihi leuk sint kadootje voor in zijn schoen. :cool:
    Nee hoor gein
    Ben erg benieuwd hoe hij erop gaat reageren.
    Kan mij voorstellen dat je even aan het idee moet wennen en de blijdschap komt pas na een duidelijke streep natuurlijk.

Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik er van moet vinden. Aan ene kant hoop ik heel erg dat ik zwanger ben aan de andere kant denk ik het komt nu nog helemaal niet uit. Straks ben ik weer zo misselijk en kan ik niks meer. Dat kan nu echt even niet. :)maar ja wens is toch ook wel erg groot. Hahaha het zou gewoon geweldig zijn als ik nu zwanger ben en niet misselijk, dan is er niks aan de hand. :D

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hahaha ja dat zou wat zijn :D ik gun het je van harte iig!

Precies ik ben nu een beetje in dubio, is het wel zo? En hoe gaan we dat doen! En terwijl ik altijd duidelijk zei dat ik een vierde niet erg zou vinden.

Ik stopte met de minipil omdat ik constant menstruatie klachten had en me niet meer fijn voelde. Toen werden de comdooms aangeschaft maar ja die dus een keer niet gebruikt.

10. febe

febe Niet meer actief

Spannend topic dit.

Ik zit nu op 7 dagen na eisprong en heb al een paar dagen een soort van zwaar gevoel bij blaas als ik naar toilet ga.

11. febe

febe Niet meer actief

Jolina, op jou test zie ik iets, spannend zeg. Ga je morgen weer testen?

12. febe

febe Niet meer actief

Nog niet getest Birgit?

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Weet even niet of ik een dagje ga overslaan ;)

14. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Oh Jolina, zo spannend!

Wij maar klussen en klussen en jij bent er totaal niet mee bezig en één keer onveilig... :) Misschien moet ik het inderdaad wat meer loslaten zoals aangeraden wordt, maar dat is echt heel moeilijk! :)

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ja erg he ;) maar heb ook andere minder leuke ervaringen gehad met zwanger worden ;)

Maar hey het is ronde 3 voor jullie?

16. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ja hoor, dus ik mag ook écht niet klagen! :)

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Maar iedere ronde duurt te lang he ;) snap ik wel

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jawel vanochtend getest, was omowit. Ben te vroeg maar voelde mij zo anders dan anders dat ik gewoon eens vroeg wou testen. Met mijn 2 zwangerschappenhad ik op dag 26 een positieve test. Dat is maandag.
    Maar mijn langste cyclus is 24 dagen dus dan zou ik zondag mogen testen. Misschien krijg ik wel gewoon griep en heeft het niks met zwangerschap te maken. Voel me echt blegh

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Loslaten als je graag zwanger wilt worden is echt een onmogelijke taak!! Hoe kanje er nou niet aan denken als je zo graag wil;)
    Mensen zeggen het zo makkelijk maar die zijn zelf zeker vergeten hoe het was:D

20. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Kon t niet laten.. Heb er net een testje tegenaan gegooid. Helaas helemaal wit.. Maar naar verwachting zit ik pas op dag 24 dus over een paar dagen nog eens testen.

Deel Deze Pagina