Het grote "Ben ik misschien zwanger" topic.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jolina, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Thx dn! Ja is geen gekke gedachte hoor... Kijk hier. Een keer onveilige sex en het is raak. Maar wij zijn erg vruchtbaar dat weet ik wel....

Maar als jij nu net iedere keer op de verkeerde dagen sex hebt gehwd bv...

2. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoooo zal ik dan ook maar....
    Sinds mijn vriend en ik weten dat ik PCO heb (maart-april) hebben we besloten onbeschermd seks te hebben en alles op zijn beloop te laten tot eind volgend jaar. We hopen toch natuurlijk zwanger te kunnen worden. In het begin werd ik gek... was constant bezig met of ik zwanger was... Trok het niet echt met de gedachte erbij dat ik waarschijnlijk niet eens een eisprong had. Heb het op een gegeven moment helemaal los gelaten en ben er niet (echt) meer mee bezig geweest. Tot nu haha. Nu sinds 2 weken is het weer totaal omgeslagen... De aanleiding.. Ik had elke dag plots zin in seks... Ik schaam me er soms nog steeds een beetje voor, maar ik had/heb echt bijna nóóit zin in seks en heb hiervoor bij een seksuoloog gelopen.. Ook in het ziekenhuis zeiden ze dat mijn hormonen verder wel goed waren. Nu wil ik mijn vriend steeds bespringen:p Ik had mijn temperatuur bijgehouden een keer, maar hier was geen lijn op te trekken, zo erg schommelde het. Omdat ik toch nieuwsgierig werd heb ik het de afgelopen 1,5 week gedaan. En deze is veeeeel hoger dan normaal en ook best constant! Ik ben een paar dagen niet lekker geweest... en had gisteren wat verhoging. Een paar dagen terug heb ik een felle steek gehad in mijn schaamstreek en mijn tepels zijn wat gezwollen.
    Ook rommelen mijn buik en darmen er op los..
    Mijn hond (melchelse herder/border collie) kruipt al 3 dagen bovenop mij op de bank en blijft dan echt lang gestrekt op me liggen voor een half uur. Hij klimt heel voorzichtig op me, normaal is hij enorm lomp en blijft hij niet liggen! Ook de knuffels als ik nu thuis kom krijg ik sinds 3 dagen heel zacht.. Volgens mij loop ik mezelf helemaal gek te maken!! had net mijn rust gevonden haha. Gisteren heb ik een test gedaan, maar deze was spierwit. Mijn cyclus is totaal niet constant.. Dus ook geen idee wanneer ik kan testen. Arrghh frustrerend!

3. dnlm86

dnlm86 Lid

26 nov 2014
    34
    0
    0
    Ja het is ook hopelijk maar een stom voorgevoel. we hebben 1 keer de dag na de geplande eisprong gesext en ik weet een keer of 3 echt op vruchtbare dag 1 of 2/3. Verder nooit echt voor of tijdens de eisprong. Ach over een weekje weten we meer.

Nog een vraagje, hoe hielden jullie het verborgen voor vrienden en familie? Ik zie bijv al erg tegen komend weekend op, ik wil niet drinken maar we hebben een groot feest en ik ben niet vies van een drankje dus ik weet zeker dat men vragen gaat stellen als ik daar met mn frisje sta! Hoe deden jullie dat dan? Als het raak is dan heb ik nog wel een paar weekenden te gaan, wij zijn heel sociaal en gaan veel uit/om met vrienden, dus alle tips zijn welkom ;)

4. dnlm86

dnlm86 Lid

26 nov 2014
    34
    0
    0
    Wat vervelend Minous91, dan mag ik al helemaal niet klagen eigenlijk!
    Ik hoop voor je dat het nu dan toch gelukt is, ik heb eigenlijk precies hetzelfde nu als jij, ook die darmen onrustig enz.
    Maar ik let nu ook op elk dingetje en bang dat ik mezelf gek maak dus ik zet het maar even van me af!
    Ik hoop het echt voor je, ook maar even week wachten nog dan he.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou minous ik vindt het hoopvol klinken wat je nu allemaal beschrijft. Moeilijk is het al de wens zo groot is en je maar moet wachten en geduld moet hebben he... Wie weet is het nu wel raak!

@dn dat je ziek bent? Of mischien denk je dat het opvalt maar is het helemaal niet zo.?

6. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je mag altijd klagen hoor! Al vind ik het niet klagen;)
    Ieder heeft zijn eigen verhaal!
    En het is niet dat we er druk mee bezig zijn (geweest) hoor.
    Ik nu natuurlijk weer wel door de symptomen.. Maar het zou mooi meegenomen zijn als het zo lukt:)

Ennnn.. je kan jezelf zeker helemaal gek maken! Gaat van alles zien en voelen terwijl het niet eens wat hoeft te zijn haha

7. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he haha, maar zo bang dat je jezelf gek maakt. De wens is zeker groot:) Vooral op de normale manier... Maar we zullen zien:) Als mijn cyclus normaal zou zijn.. dan had ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden... Bij mijn kortste cyclus die ik gehad heb na constatering pco is volgens mij 37 dagen (kan mijn handtekeningen niet zien nu) dus dat zou dan maandag 1 december zijn...

8. Jolina

Jolina Niet meer actief

Doe gewoon eens een testje komende dagen ;)

9. dnlm86

dnlm86 Lid

26 nov 2014
    34
    0
    0
    Dat ik zie ben kan ik inderdaad wel proberen! Alleen zo lullig daar het een groot feest van mn beste maatje is...en ja ze zien het echt als ik niet drink haha. Bij ons word er altijd stevig gedronken en ik ben daar ook altijd bij haha

10. Jolina

Jolina Niet meer actief

Je slikt iets waarbij je niet mag drinken ;)

11. dnlm86

dnlm86 Lid

26 nov 2014
    34
    0
    0
    Ik ga eens een goede reden bedenken en iets wat ik misschien langer kan en of moet gebruiken :p;)

12. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blaasontsteking?? Daarom heb je antibiotica... :$

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Jolina: ja ik heb getest, weer spierwit. Ik zal dan wel een griepje hebben. Zit op dag 22 vorige zwangerschappen had ik op dag 26 positieve test dus ben op zich nog vroeg. Eigenlijk nooit eerder getest dus weet niet of ik dan nu al streepje zou moeten hebben. Weet niet hoe het werkt met korte cyclus.
    Maar goed heb mij er bij neergelegd dat ongi er aan komt. Heb hele dag menstruatie hoofdpijn dan word ik de volgende dag ongi.

14. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels 2 dagen overtijd, had vanmorgen waterige afscheiding met een hele lichtbruine kleur. Ik heb inmiddels geen lichtbruine afscheiding meer en ben ook niet ongesteld geworden.

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heb jij nog een testje gedaan?

16. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen testje meer gedaan! Ow wat zou ik morgen graag testen als m'n menstruatie dan nog steeds is uitgebleven. Ben alleen zo bang voor teleurstelling..

17. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Hier is er nog steeds moed want geen bloed ;) Morgenavond test ik opnieuw, als ik nog geen menstruatie heb gespot (morgen is het de verjaardag van mijn schoonmoeder en de sterftedag van mijn oma..) Vooral dat van mijn oma: Wie weet is het 'meant to be'...

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ja herkenbaar;):)

19. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb nog een vraagje... zijn er vrouwen hier op het forum die als symptoom een onwijs gevoelige hoofdhuid kregen? Sinds een paas dagen heb ik onwijs veel jeuk op mijn hoofd en het voelt ook niet zo fijn als ik aan mijm hoofd zit. Normaal nooit last van. Ook is mijn haar sneller vettig.

Ik heb morgen trouwens een afspraak bij de huisarts. Waarschijnlijk word ik doorverwezen voor een echo. Spannend!

20. Cin82

Cin82 Lid

12 mei 2014
    65
    0
    0
    Maastricht
    Hoi, onlangs is er bij mij pcos ontdekt. Mijn cyclus is onregelmatig en zit tussen de 28 en 44 dagen. Om een lang verhaal kort te maken, vandaag zit ik op dag 54 van mij cyclus en wacht nog steeds op mijn menstruatie. Als ik naar mijn ovu-testen kijk zou ik rond 2/11 mijn eisprong gehad moeten hebben. Ik heb ondertussen 2 urinetestjes gedaan welke beide negatief waren. De huisarts wil mij volgende week een bloedtest laten doen. Volgens hem zijn er op dit moment 3 optie's: óf ik heb 2/11 toch nog geen eisprong gehad en moet deze nog komen, óf mijn eisprong blijft uit door pcos, óf ik ben tóch zwanger en is mijn HCG heel laag. Dit laatste lijkt mij onwaarschijnlijk, maar ik heb wel last van enkele "kwaaltjes" die mij niet bekend zijn. Sinds ongeveer 1,5 a 2 weken heb ik last van heel veel slijm. Het is wit/geel en véél meer dan wat ik gewend ben. Mijn borsten zijn erg gespannen. Mijn bh lijkt te knellen en ook als ik hem niet aan hem heb lijkt het alsof ik hem nog aan heb. En dan is er nog een vreemd, spierpijnachtig gevoel aan de zijkanten van mijn buik. Komt dit misschien iemand bekend voor? En als je pcos hebt, is er dan altijd sprake van een laag HCG?

Deel Deze Pagina