Het grote "Ben ik misschien zwanger" topic.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jolina, 20 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Niet leuk birgit....

En de rest? Hoe is het ermee?

2. febe

febe Niet meer actief

Jammer meid, maar hoop dat dit je geluksronde word;)

3. febe

febe Niet meer actief

Hier al 3 dagen een opgeblazen gevoel in mijn buik, gisteren iets misselijk.

4. Leona83

Leona83 Actief lid

20 okt 2014
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, deze cyclus hsg gehad en nu op dag 39, is mijn record lengte, nog geen duidelijke symptomen. Kan ongi later komen na spoeling of ben ik misschien wel zwanger? En ja ga deze week testen. ..

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Spannend allemaal dames..
    Birgit balen. Hoop dat t volgende ronde wel raak is.

Ik wordt steeds onzekerder ove mijn lijf. Curretage is nu bijna 11 weken geleden. Afgelopen weken veel last gehad van hormonen. Vette huid, droge huid, gevoelige borsten, af en toe misselijk, moe, mstemminswisseingen, rommelende darmen etc en af en toe een opvlieger Pfff. Niet ongesteld geweest en afgelopen dinsdag een negatieve test.

Nu heb ik het idee dat gisteren mijn nod was aangezien ik 4 weken geleden ligt bloedverlies (bruin) had wat op te vangen was met een maandverbandje en 2 weken geleden ook wat minimaal bruinverlies ( innestelingsbloeding?) afgelopen woe zou dan erg vroeg zijn om te testen.

Gisteren heel de ochtend overtuigd dat ik ongesteld zou worden, chaggie, buikpijn, etc. Geen druppel... Ook voel ik me het ene moment echt zwanger met kwaaltjes, het volgende moment voel ik niks..

Ik weet t niet meer. Moest vanmorgen zo nodig plassen dat ik t niet haalde om te testen...

6. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niks veranderd.... wel grotere borsten:D heb iets meer dan AA altijd gehad, dus bijna niks en tis nu zeker wel een A. Heeel apart... temperatuur is voor het eerst echt hoog en constant, maar testen wijzen niks uit. Heb ook de gevoelige van 4 dagen eerder gedaan. Zit nu op dag dag 37. Dat was mn kortste cyclus dit jaar... misselijkheid is over.. snap er niks meer van:) t zal wel niks zijn... net te horen gekregen dat er 2 stellen zwanger zijn van vrienden van mijn vriend. Vind het enorm leuk, maar gaat dan wel meer kriebelen!! Durf te wedden dat er ook twee andere stellen binnen 2 maanden zwanger zijn.. zo oneerlijk soms dat dat dan zo gebeurt en wij het echt zouden moeten plannen met medicijnen etc.. wil mijn hoop nog niet opgeven dat het zonder hormonen lukt, maar soms wel lastig.. pfff beetje een baaldag:)

7. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Birgit hoe is het bij jou nu?

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Lastig om te zien hoe het bij anderen bijna vanzelf lijkt te gaan? Gisteren heerlijk geknuffeld met de 7 weken oude dochter van een vriendin. Blijft een beetje vreemd

9. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Donderdag 2 oktober gestopt met de pil om te gaan voor een 2e kindje! Netjes 5 oktober ongesteld geworden. Volgende 30 oktober al. Vandaag nog steeds niet ongesteld. 2 testen al gedaan, beiden negatief! Wel heb ik afgelopen dagen af en toe "buikpijn" gehad alsof ik ongesteld moest worden, maar dit bleef echter uit! En last van veel slijm doorzichtig/wit. Van mijn eerste was ik ook vrij snel zwanger na het stoppen met de pil (binnen 3 maanden), vandaar dat het best al zou kunnen wat we natuurlijk hopen! Moet ik gewoon nog even wachten met testen, omdat mijn cyclus misschien toch iets langer is? Of zit ik mezelf gewoon gek te maken met het idee dat het misschien toch raak zou kunnen zijn? Het is weer zo onzeker en spannend allemaal, ook al is het voor de 2e!

10. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon doen waar jij het beste bij voelt... ik heb gewoon een zooi testen in huis. Als ik denk 'ik wil testen' dan doe ik dat en anders niet. Merk ik dat ik te teleurgesteld raak steeds dan wacht ik en laat het op zijn beloop. Vaak maakt het me wel rustiger en bij elke negatieve test denk ik dan meer, oh het is echt niet raak. Dan kan ik er weer even tegen aan. Maar is bij ieder verschillend natuurlijk. Lastig he die onzekerheid! Maar je bent natuurlijk pas net gestopt met pil, dus misschien is je menstruatie wel later en is je ovulatie later geweet.. you never know.. wat was je cyclus zonder de pil voor je vorige kindje? Succes! En hopen dat het weer zo snel raak is!

11. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat blijft een beetje vreemd? Het knuffelen? Wat is jouw situatie dan als ik vragen mag?
    Inderdaad soms lastig om te zien hoe het zo snel gaat bij anderen, maar ben niet minder blij ofzo voor ze. Vind het geweldig om de ontwikkeling mee te maken bij anderen en kraamvisites vind ik super leuk. Krijg dan alleen maar meer zin in onze tijd die vast ook wel komen gaat:) maar word wel ongeduldiger:D

12. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry... net je verhaal gelezen... snap je reactie... wat heftig zeg! Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat alles dan helemaal goed gaat!!

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dat weet je nooit natuurlijk hoe het gegaan is;) snap dat je graag zwanger wilt worden, en zeker na een mk;)

14. Jolina

Jolina Niet meer actief

@jessica klinkt spannend! Soms ben je gewoon te vroeg met testen...

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hoi lieve meiden,

Wij hopen hier op een positieve test in de schoen, het is immers bij sinterklaas ;)

Ik had 15 november mijn eisprong, de 19e verloor ik roze slijm/bloed. Bijna niet noemenwaardig, afgelopen donderdag bij schoonouders gegeten met onze zoon. Ik ging voor de heren aan naar huis. Bij thuiskomst kon ik de plee bijna niet halen ik moest overgeven maar er kwam niks. (sorry voor de details)

Sinds donderdag met vlagen misselijk en menstruatieachtige pijn.
    Gisterochtend getest met clearblue test (geen digitale) en die was negatief :). Ik heb afgelopen april wel een uitschieter gehad in mijn cyclus 35 dagen ipv 27/28 dagen.

Hope's up!

Kaarsje brand hier zowel voor mij als voor jullie. Liefs!

16. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113

Jawel hoor dat weet ik wel.. ;)
    En ik ben super blij voor ze! Alleen knaagt het wel behoorlijk.

17. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Kan het me voorstellen, kreeg van de week een app van mijn vriendin dat ze 10 weken zwanger is! Ik ben oprecht blij maar ben stiekem dan wel een beetje jaloers! Wel gezonde jaloezie hoor :)

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zeker knaagt dat, maar jouw'n tijd komt ook wel ;) en dan zijn er weer vrouwen jaloers op jou.
    Het is iig zo dat je zwanger kan raken, dat is gelukkig wel zo...

@beautyevil is ook normaal toch ;)

19. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    @Minous91 Uiteindelijk hoop ik dan natuurlijk een test in handen te krijgen waaruit blijkt dat ik zwanger ben ;) Het is nog heel vroeg, na het stoppen met de pil. Maar aangezien dit bij mijn 1e ook het geval was, is het niet gek dat ik het hoop!
    Bij mijn eerste als ik terug lees, was mijn cyclus 28/30 dagen. Heel anders dus ook als de 2 keren dat ik nu al ongesteld ben geweest. Ik zit nu op dag 31, met negatieve test. Terwijl ik van mijn 1e al een positieve test had met dag 30. Ik zit nu in die onzekerheid dat ik denk.. laat me nou of ongesteld worden, of geef me een positieve test! Wordt er een beetje onzeker van in de zin van.. dadelijk is mijn cyclus helemaal van de kaart en kan je er geen wijs meer uit! Maar goed.. afwachten afwachten afwachten, het moeilijkste dat er is in dit geval hihi!

20. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Spannend hè?! Ben nu wel op een punt, laat me nu ongesteld worden of geef me een positieve test! ;) Wachten is zo moeilijk hihi

Deel Deze Pagina