Het Grote Complimenten Topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Dormouse, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst; ik heb geen idee of het haalbaar is, maar ik wilde het graag proberen.

Het Grote Complimenten Topic

Het is bijna kerst, de tijd van vrede op aarde en gestresste vrouwen die door de supermarkt rennen. Ook het forum staat al een tijd bol met allerlei feestdagen gerelateerde onderwerpen. Ik vind dit forum een mooie plek waar vrouwen ervaringen uitwisselen, hun hart kunnen luchten, vragen kwijt kunnen en steun vinden. Helaas is er op deze mooie plek ook wel eens onenigheid, maar het geeft me altijd moed als ik zie hoe de vrouwen dat vervolgens proberen te overwinnen en achter zich te laten. Lang verhaal kort; misschien is het een leuk idee om het met deze dagen nog een beetje extra mooi te maken.

Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar hoe dan?

Mijn idee was om de persoon boven je een compliment te geven (dan weet je zeker dat het aankomt en wordt niemand overgeslagen/buitengesloten).

Maar hoe kan je iemand die je niet kent een compliment geven?

Iets lastiger, maar het leek mij niet onmogelijk. Misschien is de persoon je al eens opgevallem omdat ze je goed advies gegeven heeft, of heb je in een eerder topic een mooie creatie gezien. Misschien staat er iets in haar onderschrift, of heeft ze een blog dat je even kan bekijken en wat over kan zeggen. Of heeft ze een mooie foto op haar pagina staan.

Kortom: vrouwen hebben het in deze tijd van het jaar al zwaar genoeg, laten we deze dagen nog wat leuker maken :)

Laten we beginnen

Er staat niemand boven mij, dus geef ik mijn compliment aan het Beheer die het toch maar mooi voor elkaar krijgt om deze enorme site bij te houden en de orde te bewaren tussen deze kakelende kippen. Petje af!

Fijne Kerst en Veel Plezier.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Hihi ken je verder niet dus geef je een compliment voor het openen van een positief topic :D
    Fijne kerst en dat je droom mag uitkomen ;)

3. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zag net een foto van je voorbij komen in een ander topic Veera, wat had jij snel weer een strakke buik na je bevalling! Mijn complimenten! :)

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

#4 Elmo, 22 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2015
    Oeps helemaal totaal verkeerd begrepen.

Droppie bedankt voor je alertheid :) Had het echt totaal verkeerd begrepen en gelezen.:) En hele fijne feestdagen voor je drie mooie kindjes. Bijna een je jongsten wat leuk.Droppie;)

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Lief van je Elmo!
    Maar niet helemaal de bedoeling van dit topic. Wil je de openingspost nog even lezen? Anders sterft dit mooie initiatief al voordat het goed en wel is opgestart. ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het gaat toch om complimenten? Zal het anders forumuleren:)

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Dat is in elk geval lief bedoeld :)

Deel Deze Pagina