das rot Maartje, daarom moet je altijd 2 doeken hebben Hier net een doek van mp gehaald voor 10 euro! Ziet eruit als een zelfgemaakte, volgens verkoper 6 meter lang.. Ik zocht al een hele lange omdat ik mn maat 6 hopp een beetje krap vind. Ben benieuwd of het wat is. Moet wel een ander kleurtje worden, is nu roze haha
3 maar? Ben van 40+ doeken naar 10 gegaan.. en nog steeds zoekende naar nieuwe hahaha.. Het is een verslaving. Doeken verzamelen vind ik leuk.. in allerlei merken, materialen, kleurtjes, lengtes.. Ja, zit veel geld in.. (duurste doek die ik ooit gekocht heb was een zijden/katoenen doek van 179 euro) maar je verliest niet veel bij verkoop van doek als je je op de juiste doekenfora registreerd. Gelet op feit dat ik beetje aan huis gebonden ben is dit voor mij een hobby waar ik mijn ziel en zaligheid in kwijt kan, en die jammer genoeg over een paar jaar ophoudt
Merken jullie ook dat het soms zwaar wordt om te dragen? Mijn knulletje weegt ongeveer negen kilo en ik krijg soms toch wel last van mijn onderrug. Hij kan ook niet recht blijven hangen maar wil perse vooruit kijken (voor hem achteruit dus). Hij zit dan met zijn beentjes richting mij maar draait zijn rompje zó dat zijn gezichtje de andere kant op kijkt. Kleine grapjas .
nee, merk niet dat het zwaar word jij draagt in een tricot of in een geweven doek? en als die zo nieuwsgierig is.. dan word het tijd om te rugdragen lekker in doekje en over je schouder meekijken
Ik heb beiden maar draag eigenlijk alleen nog in de geweven doek. Op mijn rug lijkt me doodeng! Ik heb er al vaker over gedacht, dat wel. Maar dan kan ik hem niet zien (duh).. Misschien toch maar eens proberen want toen ik de eerste keer ging dragen stond ik ook bangig op mijn bed met mijn armen om de doek én de baby moeilijk te doen en nu gaat het zo makkelijk . Laatst heb ik hem trouwens zo van mijn buik naar mijn heup verplaatst. Dat zat ook wel redelijk vond ik.
je hebt speciale slingview spiegeltjes (en natuurlijk kan elk spiegeltje hahaha) waarmee je de kleine op de rug in de gaten kan houden
Ik heb 2 mei- tai's en 1 girasol donau. Sorry voor de crappy foto's wilde een beetje onherkenbaar blijven.
ik heb een doek van draagdoek.nl en dragen gaat nu heerlijk. onderhand is mijn meisje 2 maanden en vind het ze het nog steeds prettig. als ik in de stad loop en ze wordt op en duur moe, dan wil ze dus niet rechtop slapen he. ik leg haar dan maar in de kommahouding zodat ze omhoog kan kijken en dat vind ze dus heerlijk en dan gaat ze wel slapen. Weet dat het niet ideaal is, maar met deze doek mag het gewoon en doe ik het dus maar wel anders loopt ze alleen maar de hele tijd te gillen, hihi
even ook hier een vraagje (hij staat ook bij gezocht) Wie heeft er een ringsling over??? ik ben er namelijk naar op zoek. en hoe zijn de ervaringen?? Ik wil hem gaan gebruiken als we ergens op de fiets zijn, voor een vlugge boodschap. de draagdoek vind ik dan te veel werk. Ben alleen erg benieuwd of mijn grote baby niet te zwaar is? en of het lukt met mijn rugklachten (onderruginstabiliteit). Dus wie oh wie?? (of andere tips??)
Het is juist levensgevaarlijk om met een baby in een draagdoek/zak/sling te gaan fietsen! ALS je valt dan knalt die kleine zo tegen de stoep.
idd niet bepaald veilig.. als je valt/ongeluk krijgt is je kind de klos.. als je valt val je bovenop je kindje, hij/zij heeft totaal geen bescherming. kan je beter zo'n maxicosi houder voor achterop je fiets halen
Maar bedoeld ze niet als je van de fiets af bent. Dus fietsen in stoeltje en dan bij de winkel FF snel in de ringsling
oh my... kletter ff lekker over mijn ringslingwensen heen zeg.. nee, ik bedoel dus als we ergens ZIJN met de fiets! ZIJN als in: ZIJN en niet als in"ringslingen op de fiets". Anno 2011 hebben ze daar namelijk gewoon fietsstoeltjes voor (incl überschetige fietshelmpjes voor de überbezorgde moeders onder ons) Dus nogmaals: wie heeft er een ringsling over/te koop? want ik wil namelijk mijn kind IN een fietsstoeltje vervoeren, maar dan komt er toch dat enge moment dat ze UIT dat stoeltje moet *grijns* en dan, wanneer t hele gezin veilig van de fiets afgestapt is, wil ik haar in de ringsling doen..
hallo meiden, ik heb een vraagje. Ik heb een draagdoek van draagdoek.nl en ik vind hem heerlijk. Knoop hem als we weggaan en zodra we in de stad zijn doe ik haar er in. alleen nu vind ik hem toch wat aan de warme kant. Welke doek raden jullie aan en vinden jullie prettig? de draagdoek die ik nu heb vind ik makkelijk te knopen en ze zit altijd goed. ik zoek een doek die ik snel kan omdoen, maar wil geen ringsling aangezien ik het draagcomfort op 2 schouders wil hebben. welke raden jullie mij aan en kan ik misschien al een geweven doek nemen? die kan je toch niet van te voren al knopen? Ik heb een zoontje van 2 en die is heel ongeduldig, dus moet snel te knopen zijn dan bij de auto of van te voren al knopen.
Haha Taliaa oké oké Ik twijfelde al of ik het zou posten maar ik dacht, voor de zekerheid. Ik heb er geen te koop overigens.
haha, sorry.... *grijns* hormonen(mag nog he? elize is nog geen 9 maand) maar goed, iedereen weer gerustgesteld, ik heb gewoon een fietsstoeltje. (en ja, elize mag al lekker mee, want die gaat al bijna een maand zelf zitten) @leandrotje: een geweven doek.. de blabla bleu is een goede zomerdoek hoor ik. (callin blue ofzo)
Ik raad een calin blue niet aan voor iemand die nog neit zoveel draagervaring heeft aangezien deze héél erg dun zijn en je dus erg secuur moet knopen om geen snijpunten op je schouders te krijgen... Ik zou een gewone katoenen doek aanraden, heb je véél keuze en kan je winter en zomer gebruiken: didymos, girasol (mijn favorieten!), ellevil, storchenwiege, bbslen,....
Hoi meiden, ik heb even een vraagje. Ik overweeg een bb ringsling draagdoek aan te schaffen. Is dit een goede draagdoek? http://www.prettymum.nl/upload_tmp/BDDSL_974_1.jpg