Ik zit daar ook ik draag en voed en doe aan co sleepen Maar ik doe niet aan rapley en ook niet aan wasbare luiers en andere dingen die vele moeders daar wel doen. Voor elke ding is een apart forum onderdeel zodat iedereen zijn eigen weg kan zoeken.
Ah, thnx... Ik ben wel lid, zodat ik kon zoeken in het forum,maar schrijf verdet niet mee. Ik wacht daar wel op een leuke meitai die te koop aangeboden gaat worden!
bedankt voor de tip! ga ik zeker doen! heb je trouwens nog tips waar ik evt een doek kan bestellen/kopen? ik koop weinig online...
Volgens mij had ik hier eens gereageerd dat wij de B-sling gingen bestellen Nou dat hebben we gedaan maar ik heb hem amper gebruikt. Vond het niet prettig in gebruik en tegen de tijd dat ik hem om had stond het zweet me op het voorhoofd Vriendlief durfde het al helemaal niet aan, jammer want het is een ontzettend mooi ding! We hebben nu de Marsupi gekocht en ben daar heel blij mee.. ik weet het geen draagdoek.. maar draagzak maar wou t toch even kwijt
Maar wel een ergonomisch verantwoordde (in tegenstelling tot babybjorns en andere hangzakjes waar baby's in bungelen - althans zo ziet het er uit).
op dragen en voeden is een 2ehands doekenmarkt... ik koop ze liever 2ehands dan nieuw... want ze zijn al ingedragen dus vaak al knuffelig zacht en ook goedkoper (meestal) dan een nieuwe.. verder heb je veel bedrijven/webshops waar je doeken kan kopen: Een draagdoek koop je bij Slings & Things Home | Dragen enzo - draagdoeken en meer www.babybij.nl DIDYMOS Tragetuch - mit Ihrem Baby auf Tuchfühlung HOPPEDIZ® - Tragetuch Online-Shop - Versandkostenfrei direkt vom Hersteller GIRASOL.de - Tragetcher, Hngematten, Kunsthandwerk NATIBABY - The high EU-quality baby slings, wraps, baby bedding, nursing tops Anderland etc
Ja precies! Dat vond ik wel zo belangrijk.. en hij is enigsinds betaalbaar Vind hem ideaal en vriendlief ook! ennn Savira vind het superfijn! Vooral tijdens de sprongetjes is hij favoriet.
Ik heb 'm voor de buikbaby en ik denk echt dat het een topper gaat worden. Serieus, hij is heel zacht en ik vind het super dat je de heupband kunt verstellen zodat 'ie zowel voor een baby als voor een dreumes te gebruiken is. Hij valt heel mooi om het lijfje heen, zag ik al bij mijn dreumes. Dat komt omdat het van draagdoekstof is en die rekt diagonaal ook wat mee.
Trouwens veel; DenV-ers hier. (ben er ook één, ik zou mezelf UP/AP-light willen noemen) Ik heb hier mijn account ook maar weer eens onder het stof vandaan gehaald nu ik zwanger ben. Hier heeft een DenV-er me ervan overtuigd dat er voor een BB echt veel betere alternatieven zijn. Daar ben ik 'r nog steeds dankbaar voor!!
Meiden, ik wil graag jullie mening. Ik wil straks de kleine gaan dragen zodat ik mijn handen vrij heb voor mijn rondlopende peuter. Nu heb ik onderstaande 2 doeken op het oog. Schijnen kwalitatief goed te zijn en niet te duur. Maar welke vd 2 zouden jullie nemen? http://en.lennylamb.com/products/show/105_baby-sling-broken-twill-weave---blue-morning---size-m http://en.lennylamb.com/products/show/257_baby-sling-broken-twill-weave-bamboo--cotton---salsa---size-m En kan ik beginnen met oefenen met een peuter, of is dat erg zwaar/moeilijk als je het niet gewend bent?
Ik denk dat je beter kan oefenen met een pop, je peuter is het ook niet gewend...? Mijn peuter is het wel gewend en gaat enorm hard trappen als ik haar in de doek (meest op rug) probeer te krijgen, dat zou ik bij een eerste oefening denk ik niet gekund hebben. En met een dikke buik is het lastiger om op de buik te oefenen (met een kleine pop gaat dat nog wel). Als je googelt op draagconsulenten kan je per provincie zoeken. Ik heb nooit spijt gehad van mijn consult (en er is via het dragen een hele wereld voor me opengegaan over natuurlijk ouderschap ). Die doeken zien er prima uit, ken het merk verder niet. Girasol-verslaafde hier Bamboe doeken schijnen heeeeel fluff te kunnen worden, het zou wel goed kunnen dat een nieuwe doek wat stug is en dat je hem even moet 'mishandelen'. Voor buikbaby ga ik wel nieuwe doekjes kopen, zwijmel nu al over een girasol donau, die staat hoog op mijn lijstje. Of een mooie natibaby... keuzes keuzes...
Aanvulling: consulenten hebben speciale oefenpoppen in diverse formaten. Ik heb zelf voor het eerst gedragen met een rekbare doek en dat geoefend met een redelijk grote teddybeer die we alvast kado hadden gekregen voor mijn dochter (op de dikke buik)
oefenen met kleuter lijkt me idd niet makkelijk. Bamboe is, wat ik hoor, juist heel glad. Wat moeilijk knopen is, het is fijn als een doek een beetje grip heeft. Ik zou voor een pasgeboren kindje een katoenen doek doen. Die kan je dan wassen, en dan strijken. Ik zou hem ook veel vingerhaken, er op slapen/zitten etc zodat hij lekker zacht is voor de kleine geboren wordt. Linnen is echt heel stug, dat zou ik voor een pasgeboren kindje sowieso niet doen.