Het-grote-draagdoek-topic

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Delight, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat is het merk van deze draagdoek?
    Ik ben ook nog steeds op zoek en zoiets lijkt me nou super!

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
  3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi meiden, Graag jullie deskundige mening!

merk babylonia, een tricotti.

Wat vinden jullie van deze draagdoek?
    Hij lijkt me erg makkelijk voor een beginner en ziet er comfortabel uit voor de baby. (wordt in juni geboren)

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  5. fafje

fafje Niet meer actief

mensne ervaring met de storchenwiege baby carrier??...naats de draagdoek wil ik ook een drager..en deze lijtk mij ideaal doordat je em in lengte en breedte kan verstellen en gemaakt is van draagdoek stof

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Volgens mij moet je dan wel echt precies de goede maat kopen. Ik zou zelf liever een doek hebben omdat je dat aan kan passen als je een keer een dikkere trui aan hebt, of als je kindje groter wordt.
    Bovendien heb je drie lagen over je kindje en in de zomer is dat echt heel erg warm (niet de zomer van 2011 :D)

My two cents: Als je liever geen doek wilt, maar wel snel, gemakkelijk en comfortabel wilt dragen, kies dan voor een Soft Structured Carrier. Bijvoorbeeld een Bondolino (www.babybij.nl). Die is snel om te doen, niet te warm in de zomer en als je kindje groter wordt, kan het ook nog op de rug.

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ervaring niet, maar het is wel één van de dragers die je vanaf de geboorte kunt gebruiken. Ik vind 'm zelf wel mooi, de graphit zou ik gekocht hebben als ik de Girasol Mysol al niet had gehad. En de Manduca. En een stapel draagdoeken. En een ringsling. Of twee... :D

Hij heeft redelijk brede, gevulde schouderbanden, dat lijkt me, zeker als je kindje wat zwaarder wordt echt lekker zitten.

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja dat vind ik dus ook! en zou die grijze willen, vind de prijs ook goed...

ik wil ook de wrap n wear en hoppediz pune erbij, maar denkd at deze drager ehct ideaal is voor naast de doek! zeker in die hitte waarin mn zoontje geboren zal worden!

9. Meandor

Meandor Bekend lid

9 jan 2011
    906
    0
    0
    Friesland
    Hoi dames..! Ik ben me wat aan het orienteren voor een draagdoek, aangezien ik mn toekomstige kindje heel graag wil dragen.
    Bij mn eerste kort een byKay kunnen lenen en dat beviel opzich prima. Nu bij de tweede ben ik eind juli uitgerekend. Zomer..
    Wat raden jullie aan om te doen? Ik denk zelf dat zo'n tricot doek veel te warm is.. en ik hoor wel eens wat over speciale zomerdoeken die heel dun zijn.. maar dan kan ik na twee maanden weer een nieuwe warmere aanschaffen.. dus, advies zou heel fijn zijn ;)

Ben opzich een kneus wat betreft knopen enzo.. maar alls valt te leren toch?

10. Iemand interesse in deze doek?

Is een 60%katoen 40% bamboo doek van lennylamb. Heerlijk zacht, maar vind de kleur mij niet zo staan en beetje donker voor de zomer straks. Draag nu niet ivm de zwangerschap. 1x uitgeprobeerd toen zoonlief niet lekker was. Vraagprijs 65,-
    Zit een instructiedvd en opbergtas bij.

11. illi

illi Lid

12 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb deze een paar weken geleden gekocht, hij bevalt goed! Ik gebruik hem vanaf ca. 10 weken, maar omdat hij precies op de lengte en de hoogte van je kindje aan te passen is kan hij al vanaf het begin gedragen worden. Ik wou dat ik hem eerder had gehad!
    Ik heb toen ook andere dragers gepast maar in deze zat mijn zoon veruit het beste. Hij ziet er mooi uit, heeft fijne stof en is heel makkelijk om te doen, alleen om de heupband om te klikken heb je twee handen nodig. Het enige is dat hij een klein beetje naar beneden zakt, zo'n 2 à 3 cm misschien, maar misschien komt dat omdat mijn zoontje er niet van houdt als ik hem wat strakker aantrek.
    Ik vind het wel een aanrader!

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Iemand ervaring met de BB tai?

13. fafje

fafje Niet meer actief

is het wel geschikt voor hele smalle tailles? ik bedoel is hij redelijk smal te maken? klinkt verder heel positief....ga em ehct halen!

14. illi

illi Lid

12 dec 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf maat 34/36, dat is geen probleem, en hij is nog een stuk strakker te stellen ook. Ik hoop dat jij er ook veel plezier mee hebt!

15. fafje

fafje Niet meer actief

oh fijn! ja thanks! heb er zin in!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    Als wij ooit nog gezegend worden met een kleintje dat ga ik voor zo'n doekdrager als de storchenwiege... Oeioei, kriebelkriebel:)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb voor onze tweede de calin blue gekocht, heerlijke doek, vond het knopen niet moeilijk, ideale draagdoek voor de zomer!
    Vanaf het begin te gebruiken, tot heel lang, maar ik heb ivm rugklachten niet langer dan 6 mnd gebruik kunnen maken van het dragen...
    Ik kijk er enorm naar uit om onze derde ook weer te dragen en dan hoop ik dat hij/zij wat minder snel zwaar wordt hihi

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    @ surf, heb je ook op je ruggedragen? Ik kan ivm onderruginstabiliteit niet zo best op mijn buik dragen, maar op de rug gaa een stuk beter!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    En wahhhhh, je bent zwanger! Gefeliciteerd( was jij dat met die foto van de kindje met dat nijnjeblok op zijnhaar hoofd? Als je dat niet bent, dan snap je er niks was, haha)

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Taliaa: wat fijn dat jouw kinderen eten krijgen!! :D

Deel Deze Pagina