ik heb zelf ook een doek van bykay inderdaad. vanaf vandaag is vriendlief weer aan het werk, dus zal nu vaker alleen met beide kids op stap moeten, dus ga haar nu steeds meer dragen, ben benieuwd!!
leuk Leantrotje! Vanochtend werd mijn katoenen ringsling bezorgd, echt handig voor in en om het huis! Wel echt minder geschikt voor echt lange afstanden omdat het over 1 schouder maar hangt maar wel lekker snel om.
En mijn ByKay draagdoek is bezorgd! Nu ga ik voor de spiegel oefenen, haha! Klopt het dat de eerste draagtechniek in het boekje (de basistechniek) het zelfde is als het filmpje van Webkim op Youtube dat hier is geplaatst? Want die mag dan toch vanaf dag 1?
YouTube - ‪Rekbare draagdoek‬‏ als dat deze is.. ja, dat mag vanaf dag 1.. eerst met beentjes binnen.. en dan wat later met beentjes buiten de doek
Die bedoelde ik inderdaad Ik heb 'm inmiddels een paar keer geknoopt en miniNooNoo er ook even in gehad. Ik vind alleen dat ze zo hoog zit? Misschien ligt het aan mijn bouw maar ze heeft haar hoofdje echt in mijn hals waardoor ik zelf vrij weinig bewegingsvrijheid heb en als ik zit is het helemaal niet handig. De tweede keer ben ik lager begonnen, maar dan was het nog niet fijn met zitten. Wat doe ik eventueel verkeerd?
verder naar beneden knopen, kruis goed naar beneden trekken voor je haar erin zet. ze moet zo zitten dat je makkelijk een kusje op dr bolletje kan geven.
wat taliaa zegt nu heb ik een kort bovenlijf en grote baby.. dus bij mij zit kindje zowieso vrij hoog.. maar je moet een kus op het hoofdje kunnen geven dan zit je kindje goed. tis kwestie van blijven proberen. nu vind ik het helemaal niet fijn om met baby op buik te zitten.. daarom ook blij dat tegenwoordig alles naar de rug is verhuisd
Ik heb de bykay ook binnen!! Op zich mooie doek maar denk dat de maat te klein is?? (M) er stond op site 90% vd vrouwen besteld een M dus ik dacht nou ik ben stevig maar ook niet superdik dus zal ook wel een M kunnen nemen.De knoop kan zeg maar alleen achterop en niet meer naar voren
Hmm zie het al...hebben bij de mannenmaten gekeken pfffff heb ik weer...heb toch een L nodig!! nou ja maar ff mailen of ik hem om mag ruilen
Net nog maar even een keer geoefend om het wat lager te krijgen. Het is wel een gedoe zeg, om het onder de knie te krijgen. Heb je eindelijk de boel wat lager, zit het bovenaan weer verfrommeld Hier een foto van mijn eerste poging met m'n meisje er in, het ziet er niet uit hoor Ik heb de rand achter haar nekje ook te los, die had ik vanaf het begin niet strak genoeg Vinden jullie op deze foto net als ik dat ze dus te hoog zit of is dit de juiste hoogte? Ik kan haar wel een kus op d'r bolletje geven, maar voor m'n gevoel zou lager fijner zijn. Edit: rand achter haar nekje zeg ik. Het ding zit zowat op d'r rug, maar goed
hij zou nog wat lager moeten denk ik. Als je geknoopt hebt kun je (voor je kindje erin zit) het kruis al zover mogelijk naar beneden trekken (of iig zover je wilt) probeer maar eens. Dus het stuk waar de banen kruizen kun je "verschuiven".
Dankjewel taliaa, ik heb het net geprobeerd en ze zat inderdaad een stukje lager en een stuk fijner! Nóg maar weer een vraag Hebben jullie je kindjes er ook aan laten wennen ofzo? MiniNooNoo is best onrustig in de doek, ligt dat aan mij (dat ik niet goed knoop ofzo?) of is dat omdat ze het niet gewend is om zo te slapen? Ze houdt continu haar hoofd omhoog en kijkt overal heen. Nu kan ik haar geen ongelijk geven want je hebt zo een beter uitzicht dan op de arm maar uiteindelijk zou het wel fijn zijn als ze ging slapen in de doek. Als ze wel gaat liggen omdat ze moe is dan is ze dus onrustig, hele tijd anders gaan liggen, trappen met de beentjes waardoor het lijkt alsof ze omhoog wil kruipen en op het laatst ging ze zelfs een beetje huilen
Het is net als in de buik Als jij rustig zit met haar, is ze wakker. Ga je een eind met haar op stap, zul je zien dat ze zo slaapt!
Is het echt zo simpel Skatje? Jemig, dan voel ik me wel héél erg dom zeg, dat ik dat niet zelf heb bedacht!
In principe laat je kindje het merken als je niet goed geknoopt hebt. De horizontale baan moet idd tot in haar nekje komen en het moet allemaal een stuk strakker. Ze mag ook lager zitten. Met haar hoofdje op je borstkas eigenlijk, dan kan je haar makkelijk een kusje op haar hoofdje geven.
@ervaren draagsters. ik zit even met mijn handen in het haar. Onze flinke en flinke-reflux baby wil gewoon niet meer in de wagen. Alleen in de duowagen als haar zus naast haar zit. maar dus niet in de enkele/buggy. Nu draag ik dus ook wel eens. De rekbare wordt me te zwaar, dus heb ook een geweven. Maar: ik heb behoorlijke last van onderruginstabiliteit (=gepromoveerde bekkeninstabiliteit) en krijg last van het dragen. De fysio is ook niet echt blij met mijn buikdragen. Wie oh wie heeft er ervaring mee en heeft een tip welke knoop het beste kan? En zal het verschil maken als ik op de rug ga dragen. En verwachten jullie dat Elize dat ook "pikt". Ik knoop nu de ?? die knoop die je van te voren kunt knopen, ik probeer af en toe de fwcc, maar onze elize is zo druk en sterl, dat ik dat eigenlijk niet voor elkaar krijg.. thnx alvast!