Het Grote Dromen topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje13, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Zonnetje13
    Ook wakker haha.
    Zie dat je mijn berichtje leuk vind haha.
    Gekke droom waarvan je wakker ben geworden?
    :p

    Ik heb nachtdienst nu met mijn werk. ;)
     
  2. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Werkse!
    Haha ja een super maffe droom. Dat mijn man en ik ergens in het buitenland waren en over straat liepen met heel grote koppen op ons hoofd. Die van hem was de kop van een belangrijk persoon uit Arabië en de mijne was van diens vrouw :roflmao: Zo liepen we naar een autohandelaar ofzo en wat ons plan precies was weet ik niet maar we moesten in onze rol blijven zodat hij niet zou zien dat wij het eigenlijk waren hahaha.

    Jij nog wat gedroomd?:o:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Bij de eerste twee droomde ik elke nacht, en echt de afschuwelijkste dingen. Nu is het heel beschaafd. Ik heb laatst gedroomd dat ik ging bevallen in een parkeergarage, met mijn chiropractor erbij ipv de vk.
    En afgelopen weekend droomde ik dat de baby geboren was, maar dat we het geslacht niet mochten zien van de vk. Later bleek dat het een jongetje was (we verwachten een meisje) en ik was vet teleurgesteld :eek: En we gingen geboortekaartjes sturen met een soort excuses erop "ja, we dachten echt dat het een meisje zou zijn, sorry" :rolleyes:
     
    Nancydierengek en Zonnetje13 vinden dit leuk.
  4. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Haha! Grappig. Ik droomde gisteren juist dat we een meisje krijgen maar we krijgen een zoon :o:
     
  5. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Ik droomde sowieso altijd al veel.. Maar nu ik zwanger ben zijn het bijna allemaal rare dromen.
    Over oude vrienden waarbij ik nooit mijn zegje heb kunnen doen omdat hun de vriendschap verbroken.
    Over oude vriendjes die mij niet goed behandelde toendertijd..
    En dan vaak alles door elkaar gehusseld en heel levendig.

    Droom nu ook al aantal nachten hetzelfde over mijn vriend.
    Dat hij bezeten is door kwaadaardige dingen.. Dat daardoor zijn gedrag en gevoelens worden aangetast naar negatief. En dat hij mij steeds minder leuk vind en weinig meer voor mij voelt.
    Echt zoo naar.. Word dan ook echt akelig wakker.
     
  6. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Dit eerste heb ik precies ook, ik droom zooo vaak over mensen uit het verleden, en dan inderdaad vaak over jongens die mij toen niet op waarde schatten en vriendschappen waarin ik geen ruimte voor mezelf voelde. Soms vraag ik me af wanneer ik die dingen nou eens verwerkt heb, sommige personen waren meer dan 10 jaar geleden voor het laatst in mijn leven :o:

    Wel een super akelige droom over je vriend zeg.. voelt t ook dat er iets van waarheid in zit, qua negatief gevoel bij/van hem?
     
  7. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Ja soms wel.. En het is een terugkerende droom dus misschien betekent het wel iets. Heb het mijn vriend ook vertelt.. Die zegt alleen : jij bent gewoon raar..
    Kan ik verder ook niks mee dus haha!
     
  8. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Ah wat jammer dat hij er zo op reageert..
    Denk dat het kan betekenen dat je onzeker bent over wat hij voelt, of dat je voelt dat hij zich afsluit? Ik zeg maar wat me ingeeft hoor ;)
     
  9. K00

    K00 Niet meer actief

    Grappig, sommige dromen :roflmao:

    Tijdens mijn vorige zw (mk) testte ik negatief, maar had een levensechte droom (iets met een inbreker ofzo) ik ging googlen op "dromen zwangerschap" en vond een top 10 van de meest voorkomende. Mijne stond op 1 haha.

    Van de week droomde ik dat onze dochter geboren was (incl naam, dat was wel fijn) maar ik moest haar meteen bij mn moeder laten want ik wilde bij mijn tennis team gaan kijken en mn man naar een feestje :roflmao::D:roflmao:
     
    Nancydierengek en Zonnetje13 vinden dit leuk.
  10. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Hahaha klinkt als een filmscene:roflmao:
     
  11. K00

    K00 Niet meer actief

    Hopelijk wordt ze niet op vrijdag geboren anders wil ik misschien echt gaan :roflmao:

    Vannacht woonde we in een enorme Vila en toch werd onze dochter wakker door onze zoon. En manlief ging ze wassen maar liet ze vervolgens nat naar het huis rennen (met kleren aan) waardoor ik alles moest dweilen

    Echt een duffe droom eigenlijk haha :roflmao:
     
  12. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Hahaha dat zou wat zijn.. meteen na de bevalling vragen hoelaat het is..niet omdat je wil weten hoelaat ze geboren is maar of tennis al begint :roflmao:

    Wel een zielige droom haha.

    Ik droomde o.a. dat ik in een vakantiehuisje was met mijn familie maar dat we de gordijnen open deden en er ineens aaaallemaal mensen naar binnen stonden te kijken :eek:
    Daarna ging ik hardlopen en was ik verdwaald en kwam ik ineens op een kermis terecht haha. En daarna bij een hotel in Griekenland. En daarna was ik ineens op Whatsapp met mijn broer en die bleek elke dag een hersenbloeding te hebben gekregen maar hij wilde niet naar het ziekenhuis o_O:|
     
  13. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Haha wat een dromen dames.

    Dromen doe ik altijd al absurd maar bij mn zwangerschappen lijken t vaak ook nog eens waarschuwingen.

    Mn eerste zwangerschao gedroomd over dat t dorp helemaal overstroomde, vele doden waaronder mn ouders enz --volgende dag zie ik op t nieuws die vreselijke tsunami met kerst toen.

    Tweede zwangerschap droomde ik over dat ik met mn dochtertje en zwangere buik rondliep in t centrum er een maloot begon rond te schieten, ik duwde mn dochtertje ergens onder een kassa en heb mezelf opgeofferd om haar te redden.-- Volgende dag de schietpartij in alphen in t winkelcentrum op t nieuws

    Derde zwangerschap droomde ik vanaf begin af aan over een tweeling. Een jongen en een meisje. Maar na de bevalling haalde mijn man mn zoontje weg en die kwam niet meer terug en bleef ik achter met mn dochtertje en zat ik intens te huilen bij mn zus.
    --was zwanger van ons zoontje en die is met 18 weken zwangerschap te vroeg geboren en hij is overleden. Uiteindelijk mn vierde zwangerschap een dochtertje gekregen

    Bij mn vierde zwangerschap steeds gedroomd dat ik met de bevalling t ziekenhuis niet haalde en alleen thuis beviel
    --Toevallig met 38 weken een ctg scan savonds moeten maken omdat ik vermindering in beweging voelde en hoppa vliezen gebroken daar in t ziekenhuis en dochter lag binnen een uur in mn armen. Als mn vliezen dus thuis waren gebroken had ik het ziekenhuis idd niet gehaald.

    Nu vijfde zwangerschap moet ik nog uitvogelen wat een bepaalde droom betekend. Ik beval steeds weer met 18 weken zoals bij mn zoontje maar dan zrg ik zelf tegen de baby; het is nog geen tijd, ga maar lekker terug in mamas buikie en dat blijkt dan ook goed te gaan.
    ---Ik hoop dus dat dit een positieve droom is om aan te geven dat ik mr geen zorgen hoef te maken en t allemaal wel goed komt
     
  14. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Jeetje wat bijzonder! En ook best eng, lijkt me. Omdat je op een gegeven moment niet weet of het alleen maar een droom zal zijn of dat het iets voorspeld.. Je droom van deze zwangerschap klinkt wel heel erg mooi en positief ❤
     
  15. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw

    Dankjewel. Eng is t zeker. Heb al meerdere keren familie bijv gebeld omdat ik weer eens over een brandend huis droomde midden in de nacht haha. En uiteindelijk was die brand bij mijn vriend zn ouderlijk huis aan de orde.
    Ik weet ook vaak niet wie of wat of waar dus ik heb er eigenlijk ook nooit iets aan.

    Ik hou me nu vast aan de positiviteit van mn laatste droom die trouwens vanacht voor de vijfde keer is teruggekeerd.
     
    Zonnetje13 vindt dit leuk.
  16. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Misschien soort van helderziend maar dan in dromen?

    Ik droomde de nacht voor ik ging testen over die baby poppen van Anne Geddes. Diertjes met babyhoofdjes..
    Deze zwangerschap was niet gepland en door die droom ging ik dag erna toch maar testje doen..
     
    Babyvijf vindt dit leuk.
  17. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Elke nacht weer een andere gekke en levensechte droom.

    Afgelopen nacht was ik aan het bevallen en kwamen er 8 baby’s uit, waarvan 2 van iemand anders :D
     
    Zonnetje13 vindt dit leuk.
  18. DramaisforNerds

    DramaisforNerds Actief lid

    18 sep 2018
    271
    82
    28
    Vrouw
    Hahaha.. Zag je wel van wie de 2babies waren dan?


    Ik droomde vannacht dat mijn keel werd dichtgeknepen door een vreemde man naast het bed brrr..
     
  19. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Nee dat niet :D maar ze waren alle 2 rossig, wat met twee donkerharigen eigenlijk niet van ons kon zijn haha.

    Ahhh bah! Brrr doodeng.
     
  20. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Hahaha :roflmao:
    En hoe was de bevalling? :roflmao:
     

Deel Deze Pagina