Het Grote Dromen topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje13, 16 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ging mooi vlotjes :D
     
  2. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Haha, iemand nog opmerkelijke dromen gehad? :rolleyes:
     
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ik had gister gedroomd dat ik middenin een soort oorlog zat.
    Ze schoten met slaapmiddelen.
    Ik moest naar huis toe rennen omdat mijn vriend thuis was en hij mij naar ziekenhuis moest brengen omdat ik 1 been had die sliep door slaapmiddel dat op mij geschoten was.
    Ik was aan het rennen (knap hè met 1 been:p)maar ondertussen werd er op mij geschoten. Ik sprong over een muurtje en was toen ineens in het ziekenhuis.
    Daar kwam de persoon binnen die achter mij aan zat en schoot op mij met het slaapmiddel toen werd ik denk ik wakker wand verder weet ik mijn droom niet haha.
     
    Zonnetje13 vindt dit leuk.
  4. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Haha jeetje wat een droom weer! Klinkt als zo'n droom waarbij je zwetend wakker wordt haha.
    Lijkt me echt vreselijk om beschoten te worden met slaapmiddelen :roflmao:
    Doet me ineens denken aan mijn droom vannacht, iets van dat ik suuuper moe was maar de hele tijd wakker moest blijven omdat mn zoontje wakker kon worden haha.
    En verder droomde ik dat een speelgoedvliegtuigje van mn zoontje een echt vliegtuig was geworden waar ik straks mee ging vliegen, maar eerst zat er nog een meid in (die ik vroeger begeleid heb tijdens vrijwilligerswerk) en die zat flink te drinken :roflmao:
    Zo vaag..
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  5. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik moest vannacht een marathon lopen (nooit gedaan. Wil ik niet kan ik niet :roflmao:) maar was zoooo immens ongesteld. Leek wel een soort scène uit een horror film.
    Ik had kans om eerste te worden, dus mensen vertrouwde er op dat ik aan de start zou verschijnen en mijn naam waar zou maken. Ik moest al bloedend de stad in om tampons en onderbroeken te gaan kopen zodat ik veel laagjes over elkaar kon:rolleyes:
     
    meelanor, Zonnetje13 en Nancydierengek vinden dit leuk.
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Hahahaha wat een verhalen ook weer.
    Echt bizar hoe gek je kan dromen.
     
  7. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Vannacht weer aparte dromen gehad; dat mijn man een beetje ladt had van zijn buik en een zwangerschapstest deed, en een dikke tweede streep kreeg :roflmao:
    Maar toen zagen we dat er bloed in zijn urine zat dus dat moest hij even laten onderzoeken.
    Dat was het o_O

    @Nancydierengek jij nog leuke dromen gehad? :rolleyes:
     
  8. Zonnetje13

    Zonnetje13 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    1.186
    541
    113
    Ik droomde vannacht trouwens ook nog dat mijn man in mijn zwarte positierok liep hahahaha.
     
  9. Mandyx

    Mandyx Bekend lid

    23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Zijn hier ook dromende slaapwandelaars?

    Geloof me das verschrikkelijk haha!
    Vorige week heb ik na jaren mijn 1e positieve test in handen gekregen.. ‘s ochtends om half 6 stuiterend de trap af rennen en me man dacht dat ik weer bezig was..
    Droom je nu? Ben je wakker? :roflmao:
     

Deel Deze Pagina