Ik denk overigens dat bij nl het niet verkeerd ging in de aanval behalve dat ze niet scoreden, maar de verdediging moet beter!
Strak gespeeld??? Weet niet welke wedstrijd jij heb zitten kijken maar ook dit was echt geen wedstrijd op het niveau dat het zou moeten zijn!
Ik zeg heel eerlijk ik heb niet heel veel verstand van voetbal, maar Duitsland heeft inderdaad niet strak gespeeld. Voordat Duitsland moest voetballen toen dacht ik och we maken geen schijn van kans, maar daar denk ik na deze wedstrijd toh anders over.
Niet zoo boos worden joh, ik vind dat Duitsland heel goed heeft gespeeld, en Nederland zeer slecht heeft gespeeld, zoveel kansen gemist maargoed we zien het woensdag wel
nou idd, vond het helemaal niet strak, op het doelpunt na waren ze waardeloos, net als portugal. Ik zie de kansen voor nl heel positief in.
als nederland zijn goal maar dicht houd maken ze misschien wat kans.... maar de duitsers groeien ook altijd in een tournooi, en zij hebben het psychologische voordeel van de winst. Een makkie zal het niet worden, maar ze zullen wel moeten willen ze verder komen, dus knokken!
Balen hoor! Ben benieuwd naar woensdag, vooral omdat wij donderdag naar Duitsland gaan hahahahaha. Tja, ik vond wat ik gezien heb van de wedstrijd tegen Portugal nou niet heel denderend, maar Duitsland blijft toch een goed team hebben. Maar jongejonge wat een wedstrijd van Nederland tegen Denemarken, ongelooflijk hoeveel kansen je kunt missen! Vooral als de tegenpartij een kans krijgt en daaruit scoort is ronduit jammer. Maar ik geef niet op! Woensdag weer vol trots ORANJE aan .
Stop je toeter in de la Want dit was weer het ek Met Mark van Bommel en Van der Vaart Wesley Sneijder aan de bal Verliezen we van Portugal ze vegen ons allemaal van de kaart En met Johnny achterin Gaat de bal er echt niet in Hij gooit de hele boel aan gort En met Ibrim langs de lijn Loopt de aanval niet zo fijn We verliezen keihard elke pot
Ik ben niet boos eerder verbaasd hoe jij heb kunnen zien dat Duitsland in die wedstrijd strak heeft gespeeld Nederland heeft de wedstrijd zeker miet goed gespeeld dat ben ik wel met je eens. Ik Zie onze kansen tegen Duitsland na het zien van Duitsland - Portugal positiever in dan daarvoor. Denk dat het een goede wedstrijd gaat worden
Duitsland - Portugal vond ik zwaar tegenvallen!! Had spektakel verwacht van 2 van zulke goede teams maar dit was echt een lachertje. Nederland - Denemarken ook wel, zoveel kansen en zo veel missen, domme pech hadden ze sowieso. Echt slecht gespeeld hebben ze niet maar waar de verdediging van de Denen direct op slot ging, kregen de heren om mij heen een hartaanval zover als de Denen konden komen op onze helft...