Haha dt had een vriendin van me vorig wk. Ton scoorde NL Nu weer geprobeerd gister. Hielp niet (was toen NL drie kansen achter elkaar had dus we zaten dichtbij)
Was Frankrijk - Engeland nog wat? Ik vind geen enkele wedstrijd echt geweldig hoor. Of ligt dat aan mij??
ik vond frankrijk-engeland wel gaan voor de doelpunten vond ik het wel spannend, maar had het idee dat ze allang tevreden waren met een gelijkspel en niet zo heel erg hun best deden verder.
Ik had ook wel wat meer vuurwerk verwacht. Overigens lijkt het wel te heersen dit EK, enorme kansen missen. Net weer 1, open doel en gewoon naast schieten! Nu staat Zweden - Oekraïne aan. Ben benieuwd.
Spelers zijn ook op na een bepaalde tijd spelen. Weersomstandigheden zijn niet echt joepi. Warm en erg drukkend. Ze verliezen liters vocht. En dan wordt het minder op het einde.
Ik zei net tegen mijn man: Ik vind de wedstrijden tot nu toe niet je van het... Allemaal beetje saai al vond ik...
Hoi meiden, Even een vraagje aan jullie. Kijken jullie alle wedstrijden van het EK mee, samen met jullie man/vriend?? Mijn man kijkt alle westrijden inclusief VI (je weet wel kwallebak van Johan Derksen) Ik vind het soms echt een beetje too much! In totaal gaat het elke dag de hele maand om 6 uur voetbaltijd op tv! Het begint om 18.00 uur en eindigt om 00.00 uur (inclusief V.I.)
Oh mijn man kijkt wel alles, dat programma erna meestal niet maar vind het zelf niet erg. Ik kijk met een half oog mee of ga wat anders doen of op mn tablet wat anders kijken.
Ik kijk hier ook alle wedstrijden en nos ipv vi. Als k t niet wil zien ga ik laptoppen. Maar van 6 tot half 11 is t voetbal elke avond
zal best, maar niet alle teams hadden dat en de temperatuur is voor allemaal hetzelfde. En bij eng-fra was het al na de eerste helft, nou als je niet meer dan 45 minuten kan spelen moet je daar niet heen denk ik.