Hier ook alles verplicht kijken, ik heb er niet zo'n bezwaar tegen, soms kijk ik met een half oog mee soms helemaal anders ga ik wat anders doen... Als ik zelf wat leuks wil zien ga ik wel lekker op bed liggen.. Voetbal gaat nog wel, maar vriendlief is ook wielren gek en daar word ik minder vrolijk van..
ik kijk ook alle wedstrijden samen met mijn man. Man heeft gisteren die van 6 uur gemist omdat hij weg moest, maar de 2e hebben we samen gezien. VI kijken we alleen als Oranje voetbalt, anders word het ons te laat elke avond
Ik kijk ook zoveel mogelijk wedstrijden. Als het EK of het WK er is vind ik voetbal wel leuk, maar andere wedstrijden boeien me gewoon niet. Ik hou zelfs de scores bij, zodat ik al een beetje weet wie er door zou kunnen Nederland kijken we uiteraard, met alle kleding, oranje snoep e.d. erbij.. en gillen en schreeuwen, maar dat doet de hele buurt hier En andere landen alleen als het een leuke wedstrijd is. Engeland-Frankrijk of Spanje-Italie. Dat soort dingen. Andere staan wel op, maar dat gaan we net zo makkelijk andere dingen doen om alleen af en toe even te kijken wat de score is of een doelpunt te zien.. Ach, het houd je bezig he Nu maar hopen dat het morgen beter gaat!
En wat denken jullie van morgen? Gaan we winnen of kunnen we de oranje vlaggetjes weer gaan opruimen?
Ik denk dat ze een goede kans maken tegen de duitsers, dat hij alleen wat in de basisopstelling moet veranderen.
Ik denk dat hij Kuyt er eerder in hadden moeten doen vorige keer. Idd de basisopstelling kan wel wat verandering gebruiken.
Ze zullen nu echt moeten, het is de laatste kans.... en hopelijk werkt dat! Ik hoop dat ze het gaan redden..... wat vinden jullie eigenlijk van het ek in deze landen??? Ik vind oekraine nou niet echt postief naar voren koemn als ik alle reportages op tv heb gezien.... lekker corrupt en zo.... ik vind het ook een wat minder leuk kampioenschap.....zo in de uithoek van europa......
ik denk dat hij net zo moet starten alleen eerder ingrijpen als het weer niet gaat..... het was niet voor niks zijn eerste keus en ze moeten ook het vertrouwen krijgen.... en niet elke wedstrijd dat geswitch zoals marco van basten dat heel erg deed....
Tsja ze laten Polen nu zien als een of ander heel mooi land ( in de reclame spotjes etc ) Maar zoals hun het laten zien is het echt niet ja in de rijkere steden. En dan de corruptie nog eens + de mensenrechten die ver van hun bedshow zijn.
ben benieuwd vanavond.. ik kijk lekker in de dorpskroeg, manlief vind er niets aan en ik wel zeker met fam/vrienden om me heen.
Ik ben er klaar voor!! Van Denemarken verloren oke niet leuk maar verliezen van Duitsland? neeee dat mag niet gebeuren