Ik ben er ook al klaar voor Denk dat het een keiharde wedstrijd gaat worden. Ik denk dat nederland net met 1-0 wint. Maar ze mogen bij wijze van alles verliezen maar van Duitsland echt niet! Ook hoop ik echt dat Kuyt erin staat.
Oeh vind het ineens toch wel weer spannend. Ik wordt altijd net wat te fanatiek als Nederland moet. Maar misschien... heel misschien winnen we wel vanavond Nu van Persie en van Bommel op de bank zetten en dan wordt mijn vertrouwen nog weer wat groter
Dat verhaal over corruptie en mensenrechten gingen over Oekraïne en niet over Polen. En Polen is ook gewoon een heel mooi land! Ik heb nog geen opstelling gezien, dus vraag me af Danip haar informatie vandaan haalt? Ik heb in mijn voorspelling voor de EK pool namelijk voorspeld dat Van Persie het eerste doelpunt maakt, als hij op de bank start moet ik dat nog gauw even aanpassen
Dat heb ik nergens vandaan! Dat is mijn voorstel aan Bert. Als in als 'ie dat nu nog even doet, komt het vast goed
Ik denk dat Danip bedoelt dat ze graag wil dat van Persie en van Bommel op de bank blijven zitten En daar ben ik het mee eens.. edit; Danip had het dus al uitgelegd
Pff vind het zo eng.. Maar positief blijven en zeg 1-0 voor NL.. en dan aub zonder van persie en met huntelaar. Ben ook benieuwd wat den - por doet.
Ah sorry, verkeerd begrepen maar ben het wel met je eens haha.. Kuyt en huntelaar MOETEN er direct of vrij direct erin..
haha ik wordt er gewoon zenuwachtig van als ze er nou binnen een paar minuten 2 of 3 maken kan ik gewoon weer op me gemak zitten
Ik hoop ook dat ik op tijd ben moet om half 8 bij de WW zijn.... Gelukkig is dat om de hoek. Ik ben ook voor Kuyt en Huntelaar of direct of snelle wissel... En geen van Persie en van Bommel!
Afellay of Kuijt is laatste vraagteken bij Oranje | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ziet er naar uit dat ze toch met van persie spelen..
Edit neem mn woorden terug.. Als Kuijt speelt gaat Robben naar links en aangezien hij links benig is is dat wel voordeel!
Kuijt please! De witte Davids vind ik het. Goh wat kan die vent het grasveld opvreten. Heel mooi om te zien, zijn 'drive'. Meeen, ik heb echt de zenuwen. BRRRR.
Ik kijk nooit voetbal, maar wanneer het Nederlands elftal speelt met wk of ek dan is het genieten geblazen en ben nu ook een beetje zenuwachtig voor vanavond. Zou echt balen als ze er de eerste ronde er al uitvliegen.