Ik zit hier in m'n uppie te schreeuwen als een malle. Vriend moet werken tot 9 en komt daarna zsm naar 't cafe. Tot dan, voel ik me geloof ik een kleine schreeuwert
Hahaha, ik zit gewoon thuis maar zit ook al in m'n eentje te kijken.. Eigenlijk weet ik zelf niet eens waarom ik kijk, maar als ik er eenmaal in zit, kan ik 'm niet meer op iets anders zetten
2-1 voor Nederland.. ze krijgen hoe dan ook een doelpunt tegen.. Ik denk in de eerste helft 1 voor duitsland. Na de rust komen ze keihard terug voor gelijkspel.. ong. tien minuten voor tijd knallen ze nog één keer en hoppa, 2-1.. Ik lul ook maar wat
Zo denk ik inderdaad ook.. Duitsland staat na de eerste helft voor, maar in de 2e helft komen wij! Ik denk aan 3-2..
Gadverdarre, kan ik niet even FFWD'en??? Denk dat ik zo eerst maar eens naar mijn knol ga, even afwinden en rustig worden haha.
Gelukkig is het hier bijna bedtijd voor één.. daarna kop koffie en snel de boel opruimen en dan is het wel zo'n beetje half 9..
Nederland wint met 2-1 hoop en denk ik. Deze stand mag zo wel blijven bij Portugal - Denemarken. Heel facebook staat vol Portugal
Daar gaat mn poulewinst Trouwens; Huntelaar weer op bank Oranje tegen Duitsland | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
GRRRR. En had al ruzie met Duitsers hier *zucht* Nog even snel pampers halen, loop al in mijn oranje tenue; 'Niederlande nach hause' BEK HOUWE!!
zooo wat een wedstrijd (vind best spannend haha) den-por en wat is die Ronaldo arrogant (wist ik al maar vooruit) en dan echt slecht aan het spelen vind ik. Hoop dat de kids lief gaan slapen straks en ik rustig straks (althans rustig...) de hele wedstrijd kan zien.