mssch domme vraag maar weet iemand of de wedstrijd te zien is op internet gelijk om 20.45 en niet via uitzending gemist dan? ze reageert hierop dus
Stom eigenlijk, dat iedereen die enorme spanning voelt om een voetbalwedstrijdje.. Dat we het spontaan allemaal over 'we' hebben, in plaats van het elftal.. 'We' moeten winnen, 'we' worden kampioen.. Eigenlijk slaat het nergens op.. En toch, ik vind het heerlijk
viva hollandia!! stemming zit er goed in hier. Dochter van 3 wilde zelfs in oranje t shirt naar bed. dus dat gaat helemaal goedkomen whoe en nu snel weer voor de buis. HUP Holland HUP (overigens kijk ik alle andere wedstrijden ook hoor waar ik kan maar had het topic nog niet gezien)
Bij ons op het werk is daar een mooi voorbeeld van.. Sommige gasten die op vrijdag en zaterdagavond komen stappen (werk in de horeca), kunnen slecht bij elkaar zijn.. Ze ontwijken elkaar zoveel mogelijk, omdat het meestal op ruzie uitloopt.. maar je had ze afgelopen zaterdag in de stad moeten zien lopen.. Hoorde van verschillende mensen dat ze zaterdagavond tijdens de wedstrijd naast elkaar zaten in de kroeg.. Dikke lol, ook na die tijd bleef het gezellig..