nou van mij hoeft het niet meer... eerlijk niet.... op zo'n manier door... pff.... en portugal moet je ook niet onderschatten, en duitsland hoeft niet te winnen.....dus die vinden het wel best, zetten een b-elftal in.,..
Ik ook!! Ze hebben nog een iniemiene kansje, ik ga er nog steeds voor. Maargoed. Ik heb nou wel een hoop gezeik aan m'n kop Maar, ik vind wel dat de Duitser terecht gewonnen hebben en ik gun het ze ook. Dat vind ik al heel wat van mezelf xD De denen gunde ik het écht niet, maarja. Dus Duitsland, knap gedaan!! Als iemand van mij het EK mag winnen zijn jullie het !! (Na Oranje dan xD)
Zo dat word morgen naar de bakker. Lekker een oranje tompouche halen, die zullen vast wel gratis op te halen zijn
Nou als denemarken wint van duitsland weet je gelijk dat het met opzet is.. Ik kruip lekker mn bedje in trusten
Als ik sbs6 mag geloven is de kans dat NL nog doorgaat héééél klein. Zou echt een wonder moeten zijn. Zoals ze nu spelen, geen schijn van kans.
Ik denk dat deze blaam vooral bij de verdediging weg te leggen is, want ze stonden letterlijk met handen in de zij te kijken wat die duitsers deden.
Ja de verdediging was zo lek als een zeef, zaterdag ook al maar toen kwam het minder duidelijk naar voren omdat de duitsers beter zijn... en dus meer de zwakkeplek blootlegde....
Ik vond vooral het middenveld zwaar beneden peil! Daardoor liepen de Duitsers veel vrij en ontstond in ieder geval het eerste doelpunt! Ben benieuwd wat de Duitsers zondag gaan doen, ze kunnen (door te verliezen) in één klap 2 goeie ploegen ( op papier dan...) naar huis sturen, Portugal en Nederland. Denk dat ze gewoon een B-elftal neerzetten.
das niet helemaal waar.... want als portugal van Nl wint hebben ze ook 6 punten dan net als denemarken, en zij hebben gewonnen van denemarken......