Het grote EK-Topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Umm85, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Nou ja liever zo'n wedstrijd verloren van een goede ploeg als Duitsland dan met een pechwedstrijd tegen een slecht elftal. Wel jammer natuurlijk, maar ik kies wel een nieuwe favoriet :D

2. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou sorry vond van persie wederom echt niet goed.. Maar goed de rest ook niet echt. Ik vind niet dat we het verdienen om naar de kwartfinale te gaan. Tenzij ze echt geweldig spelen en portugal het nakijken geven.

Het team had ook echt een mentaliteitsprobleem. Na het goal van persie begonnen ze pas echt te vechten maar ja dat is te laat gebleken. Duitsland vond ik trouwens wel echt sterk verdedigen. Verdediging van NL vond ik gewoon genant, ze waren vaak niet bij hun mannetje!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    schneijder en robben hadden bijna steeds 2 duitse verdedigers bij zich zo gauw Nl ging aanvallen. De nl verdediging en middenveld liep niet... de linies sloten niet aan waardoor ze de spitsen niet konden bereiken. robben en schneijder zaten dus ind tang.... dat zijn belangrijke opzetters van onze aanval.... dat hebben de duitsers dus heel knap gedaan...... en vanpersie en de anderen stonden dus bijna alleen voorin, dan kan je ook niet eel natuurlijk..... ze leken wel verlamd of zo.... ze hadden het speltempo veel hoger moeten doen en zich los rennen, robben had bv eens op links moeten gaan spelen om het duitse systeem in de war te gooien, daat deed hij bij het wk nog wel eens......

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat is dat toch met ons landje.
    Waar is die geweldige nederlandse ploeg van 2 jaar geleden gebleven toen ze bijna wereld kampioen werden?

De wedstrijd van gisteren liep voor geen meter, ze lagen volgens mij voor de helft te slapen.
    Ik vondt het een rommelige wedstrijd.
    Het valt me wel nog mee dat het toch nog 2-1 is geworden aangezien duitsland een super goeie verdediging heeft.

Als ze zo voetballen verdienen ze wat mij betreft de volgende ronde niet.
    Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren.

Ik vindt dit best wel sonde, want 2 jaar geleden stond er een topteam met de dezelfde mensen als nu.

Het waar ik helemaal gek van wordt is, toen bv een Mark van Bommel geinterviewd werd na de wedstrijd.
    En die verslaggever gaf aan dat het toch wel een slecht gespeelde wedstrijd was.
    Hij wimpelde het gewoon weg, en vondt het allemaal nog wel meevallen.
    Dus dat betekend dat ze het zelfs volgens mij niet helemaal door hebben dat ze slecht spelen.

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het lijkt wel of ze massaal de ziekte van Pfeiffer hebben daar achterin.
    Wat stonden die verdedigers te slapen. Ga je man dekken! Ze stonden steeds stil, echt heel irritant! Moet zeggen dat ik die Jethro Willems met zijn 17 jaar en zonder ervaring echt goed vond. Maar de Duitsers waren gewoon fitter, dit halve elftal kon het niet bijbenen, echt heel bizar. De enige die ik wel de benen uit zijn lijf heb zien rennen is Sneyder, maar de rest, pfff!

Dat van Marwijk steeds zijn schoonzoon en diens vriendje opstelt, snap ik ook geen drol van. Robben is gewoon over zijn hoogtepunt heen; weg ermee!

6. tulip

tulip Niet meer actief

Ach,ja dat geeft wel aan hoeveel verstand v bommel er zelf van,heeft.
    Ik geloof nooit dat duitsland met een b elftal speelt, want wat voetbal betreft zijn ze een heel sportief fanatiek volkje. Die willen gewoon met 3 gewonnen wedstrijden doorgaan.
    1 van hen had sneijder "belooft" dat ze van denemarken zouden winnen, haha dat vind ik dan wel weer leuk die sfeer onderling

7. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig vinden onze jongens dat het allemaal best wel meeviel en wel aardig hebben gespeelt:):$;)

8. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Oja en ze verdienen het zeer zeker niet om door te gaan, maar denk niet dat iemand daar ook maar bang voor hoeft te zijn.. Zeker niet als ze zo spelen als gister:p
    Die krijgen zondag gewoon met 4-0 op hun ballen;)

9. daar zit ik dan in mijn oranjestraat ;)

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Dat B elftal hebben ze al vaker gedaan hoor, oa het ek of wk in eigen land.... een paar jaar terug.... is op zich ook wel een logische verklaring voor.... de bankzitters mogen ook even aan de bak, werkt motiverend en de sterspelers kunnen wat rust pakken....

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat ik iig heel leuk vond om te zien is dat NL-DUI eindelijk vriendelijk kan verlopen. Mooi om te zien hoe die jongens elkaar na de wedstrijd omarmden en met elkaar spraken en shirtjes wisselden.
    Wat een verschil met '88, toen was het echt nog haat en nijd!

12. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja de nederlanders en duitsers gingen inderdaad zeer sportief en vriendelijk met elkaar om.
    Ik vondt dat toch ook wel geweldig om te zien moet ik zeggen.
    Daarom denk ik dat duitsland toch hun best gaan doen om de wedstrijd tegen denemarken te winnen.
    Ik denk dat de duitsers daar wel sportief genoeg voor zijn.

13. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

LOL...ennu???

14. tulip

tulip Niet meer actief

Idd en fanatiek genoeg, ze vinden het echt wel tof als ze als enige alle wedstrijdem in de poule hebben gewonnen.

15. tja ik denk van zondag op maandagnacht afbreken....
    ik heb gelukkig niet zo heel veel, 4 vlaggenlijntjes en 2 oranje plantjes en de rest zit aan de binnenkant en is binnen 2 seconden verwijderd...*proest*

16. Within

Within Niet meer actief

Pfff even 44 pagina's bijgelezen!! Geweldig om te lezen zo ^^

In het cafe hing bij ons ook een gespannen sfeer tijdens de wedstrijd, iedereen op het puntje van z'n stoel.. tot de laatste minuut! Ondanks dat NL dus echt flinke steken liet vallen, was het wel een spannende wedstrijd die soms echt niet goed was voor je hart! (bedankt stekelenburg..)

Ik ben benieuwd naar zondag. we hebben 12% kans om alsnog door te gaan. We moeten dan idd 2-0 van Portugal winnen (of in ieder geval met 2 punten verschil, dus 3-1 of 4-2..) en Denemarken moet verliezen.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo klein vind ik die kans niet. Als de Duitsers net zo spelen als gister moeten ze met gemak over de Denen heen walsen.

Nederland heeft het heft in eigen hand....

18. Within

Within Niet meer actief

Nouja, echt groot is het ook niet.

Vergelijking in lijn met dit forum; Een gezonde vrouw heeft op de dag voor haar eisprong 17,2% kans om zwanger te raken..

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha toch leuk hoor om het plotseling opgeleeft optimisme te lezen, maar

we hebbe 10 x gespeeld tegen protugal, 2 x hebbe we maar gewonnen, 3 x gelijk en 5 keer verloren.... portugal is onze angstgegener , en een degelijke ploeg.....

bovendien dreunt dit nog wel even door, en zullen ze heus niet opeens wel de sterren van de hemel spelen.

de denen zijn een verradelijke ploeg.... kwamen ook tegen de portugezen nog sterk terug.... zijn echte toernooispelers....

maar goed, je weet nooit hoe een koe een haas vangt, maar ik geloof er niet in.... dit toernooi word het hem niet.....het zit gewoon niet goed.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb er ook geen vertrouwen in...maar eerlijk is eerlijk. Ik vind de Duitsers ijzersterk spelen en Portugal heb ik ook beter zien spelen.
    De kansen zijn nog niet verkeken maar geloven heb ik er dit toernooi nooit in gedaan.

Deel Deze Pagina