Hahaha dat vind ik ook Achja de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch? En als ik heel eerlijk ben vind ik maar 2 teams van het hele EK goed voetballen... De rest speelt allemaal prut!
Best spannend vandaag!!! Ben benieuwd of het lukt, zou wel helemaal leuk zijn! Hopelijk doet Duitsland ook wat het moet doen! Denk wel dat het een harde wedstrijd gaat worden. Kan me nog een wedstrijd tussen Nederland en Portugal herinneren van een paar jaar geleden
Ja dat was echt te erg! Vond sommige kaarten ook echt niet nodig maar goed ik ben geen scheidsrechter hahaha. Ben echt zo benieuwd naar vanavond...
Ik heb niet al te hoge verwachtingen van vanavond, maar wie weet... . Ik hoop dat we doorgaan, dan stopt mijn vriend er eindelijk mee idiote grappen over Nederlanders te maken .
Goed nieuws ^^ Huntelaar in de basis tegen Portugal | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Kijk, dat is beter.. toch zal het me niks verbazen als nl idd doorgaat.. Daarnaast; duitsland moet winnen, anders hebben ze kans dat ze alsnog naar huis moeten.