allo, mijn broek zakt af tot mijn enkels, is dit oranje, nou bertje je mocht wel eerder met die opstelling spelen
Niks, ik mag niet Anders zou ik mn verdriet wel wat kunnen wegwerken met 'n pilsje Ach, hoop doet leven, toch? Komop Oranje, even wat energie en een doelpuntje maken!!
vedediging en verdedigendemiddenspelers zijn weer bagger....... ik vond die opmerking van dit is van het nivo una 11 .... erg leuk..... haaha ... en zo waar ook.... ongekend dat de porto's alles kunnen . Zonder een onderschept te worden. Denk wel dat we de fairplayprijs winnen..... iedereen mag zo doorlopen naar de goal...... geen strobreed word er in de weg gelegt.
Whaha, ja idd. Mijn heeft ooit bij una 11 gespeeld, was het bierteam. Vanuti de kroeg, zo het veld op. Speelde ook altijd zo
Ik snap niet zo goed wat daar nou zo fout aan was? Tis niet dat ie um vol op de schenen stampte ofzo, hij viel alleen op de grond? Ik vond het geel zwaar overdreven, maar ik ken dan ook niks van de regels. Weet alleen wat buitenspel is
Haha.... ik zei net tegen mijn man wat zou het toch leuk zijn, al we er toch uit moeten, dat portugal wint en denemarken per ongeluk ook.... dan kunnen de duitsers ook naar huis