Ik hoop zo op 3 goals van nederland en 1 van Duitsland!!! Ik bedoel, de Tsjechen geloof ik, hadden er 2 in de eerste 6 minuten.. dus dan moeten 3 op een kwartier wel kunnen toch???
@Yenolah: gefeliciteerd!! Jullie hebben terecht gewonnen. Mijn vlag is eraf. Ik ga nu voor Frankrijk KAMPIOEN!!!
Tuurlijk, het is maar een spel (al moet ik het mezelf dat ook nog wel inpeperen) dus we gaan er niet dood van. Over 2 jaar weer een kans met het WK, en hopelijk zonder Bertje! Niet moeilijk dat Bert en "Ernie" een bekend duo zijn
Hierzo ook! Ben met de finale op vakantie in Engeland met een bevriend koppel. Had er zo naar uit gekeken om de finale daar op het plein te bekijken maar die muts heeft iets gepland zondagavond. Dus kan de finale niet live zien :'( Tenzij via telefoon ofzo. Dus stiekem toch wel 'blij' dat Nederland niet gewonnen heeft, zou anders echt wel naar de finale wezen kijken zijn en dat is toch ook zonde van het geld. Maar lijkt me wel magisch om dan in Engeland te zijn. Duitsland mag ook wel winnen. Omdat ze zo lief geweest zijn om te winnen nu.
Knap toch wel dat ze ook zo blijven rennen hè. Ik zou echt met m'n armen over elkaar langs de kant gaan zitten ofzo...
Das regel nr 1 he Schreeuwen, verontwaardigt de scheids uitschelden 'SCHIJT rechter!!!' wanneer ze de ander de bal geven, en omgekeerd wanneer we menen dat wij de bal moeten hebben Maar ik blijf erbij, die stomme scheidsrechter van de eerste wedstrijd heeft ons de doodsteek gegeven; had ie nou gewoon die penalty gegeven ivm de hands, dan hadden we gelijk gespeeld. Dan was het humeur wat beter en de druk wat minder, en hadden we mss wel gewonnen tegen Duitsland. Maargoed, das dan mijn verbloeming van de feiten.
Ik ook. Ik zou gewoon vragen voor een wissel. 'Het ligt niet aan mij dat we verloren, ik zat op de bank' Maarre, iedereen wilde Huntelaar. Waar issie nou? Net Ronaldo; niet presteren wanneer het moet en wanneer het niet moet wel.