Het EK is nog niet voorbij hoor!! Alleen NL ligt eruit, we kunnen nog fanatiek supporteren voor de rest!
Ja dat is zo en zo hoort het ook.. maar als ik sommige kreten op fb voorbij zie komen..... ik denk dat je oudere generatie eruit moeten.. laten we eerlijk zijn, qua leeftijd zijn ze tegen het oude aan in de voetbalwereld.. Al zou ik van nistelrooij graag weer terug zien, samen.met van der sar.. tjonge, die waren goed
Wat zullen ze nu doen met al die piep dingen, vlaggetjes en zo.. Die beessies hebben we nog steeds, is de kat gek op!
Zoals Sneijder. Hmmmmm. Vind dat écht een lekker ding Die mag blijven, of ie nou goed balt of niet xD
Heb nog steeds de Wuppies op mn kastje staan. Haal ik iedere 2 jaar weer terug Balen dat ik niet zo'n grote te pakken kreeg :'(
Klopt. Vind hem de beste van het hele elftal. Maar ik wil maar zeggen, of ie nou goed is of niet, hij is leuk om naar te kijken. En hij is goed, dus dat is alleen maar een pluspunt Ik bedoelde niet dat ie niet goed is
KAK Jammer... Volgende keer beter.. Wordt nu al moe van al die mensen die het allemaal beter weten...
mijn man heeft net ook de vlaggetjes weg gehaald,was behoorlijk pissig dus de vlaggetjes moesten het ontgelden,haha
Het likt me trouwens echt niet leuk dat heel NL een mening over je heeft en in dit geval niet zo'n toffe. Ik ben zo'n pussy die dat echt niet zou trekken, ook niet voor een paar miljoen denk ik
Sneu voor Bartje aka Bert. Dikke vette poepzooi. Het is niet anders. Vlaggetjes zijn eraf gehaald, oranje spul in de tas naar zolder. Alleen de jongens houden de oranje shirtjes aan hoor, die staan zo stoer ( en ze zijn zo gek met hun Holland Holland! ).