Het grote EK-Topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Umm85, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    owwww, nou houd me tegen houd me vast, ben altijd in voor een partijtje gossip hahah! had al vernomen dat er behoorlijk wat rivaliteit binnen het team is, door de clubs waar ze normaliter voor spelen. maar normaal gesproken interesseert voetbal me geen reet, dus weet er helemaal niks van.

Maarreh, welke lekkere Spanjaarden bedoel je dan?? De enige die wel leuk is is de keeper, Casillas.
    iker casillas fernandez por anamaria - Iker Casillas - Fotos del Real Madrid

Marnat, ze spelen inderdaad om 20;45u.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    inderdaad.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zara ok spring ik zo nog gauw onder de douche , gister net gedoucht zegt manlief je haar is vet , ik ja dat vond ik ook al .
    Geen idee hoe dat kan steeds .

Spanje speelt mooi voetbal en daar hou ik van.

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik vergat erbij te zetten waarom ik nog voor Portugal juich, ik ben half- half, dus voor mij was het 50-50 ;)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd wat er binnen het NL elftal is gebeurd.
    Er is IETS gebeurd, anders speel je niet zo belabberd. Het is gewoon geen team. Zo jammer :(

Zara, Fabergas! Kan er niks aan doen, heerlijke vent. Beetje jong, maar daar voel je niets van.

6. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil nog even zeggen dat ik met plezier naar alle andere wedstrijden ga kijken, en ik supporter vandaag ook mee voor Spanje. (Mag ik mee kwijlen? xD) Oh en ik vind ook dat Nl terecht verloren heeft. Jammer maar helaas. (Een nacht slaap kan veel relativeren :D)

Ik vind het inderdaad jammer dat Nl eruit ligt. Ik kan ook goed tegen mijn verlies en iedereen heeft het recht om voor een (ander) land te supporteren. Maar ga dan niet jennen en komen zeggen dat je hoopt dat Nl verliest. Dat moet je echt niet doen bij een zwangere vrouw die slecht slaapt en nog voor 4 :)D) andere kids moet zorgen lol! Zie ook een beetje de humor dan langs deze kant.
    Dat was het laatste wat ik erover wilde zeggen, laten we er nu over ophouden en lekker gaan kwijle.. ik bedoel kijken naar de wedstrijd.

Zara, veel succes voor Spanje!!
    Dani, veel succes voor Portugal, van de week!!

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

We kijken nu spanje :D
    Die spelen pas voetbal zie je hoe lang en goed ze die bal bij zich kunnen houden?!
    toch stiekem wel leuk dit :p

8. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad al een paar leuke momenten gezien :) Nog geen goal jammer genoeg :(

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    spanje mag nog even een tandje erbij doen..... een goaltje tegen kan maar zo gebeuren liggen ze er uit...... spannend.

Ik heb ook niks tegen dat mensen andere landen supporteren, en zoals dani dat deed dat was oke heb ik me geen moment aan gegergert, maar lila was gewoon aan het provoceren.... ze deed het erom, en je ziet dat ook terug.... dani is er nog, en kletst nog gewoon mee..... lila kan zich niet verdedigen en NL is eruit dus ze is uitgespeeld hier......

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spanje waker worden dat was bijna tegen doelpunt.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aah Pique heeft toch al fikse lippen, zie je niks van :D

Maar goed, vind Spanje vies tegen vallen. Zou toch wat zijn als Spanje er uit vliegt :(

12. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stiekem zou ik het wel 'leuk' vinden moest Spanje eruit liggen. Lekker de wereldkampioen eruit :p Ze spelen idd niet op hun best. Maar ik zie ze toch liever winnen dan Kroatie, maar das dan persoonlijke voorkeur.

Evelien, ik ben met alles akkoord.

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zo, gaap! Ben weer wakker! Was een beetje saai he, maar ze zijn door!:)

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ik ben naar bed gegaan! en Yes spanje is door.. ( collegaatje helemaal blij :p)

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik ben in principe ook blij met Spanje door, maar Kroatie had ook een paar echte kansen!! En...eerlijk is eerlijk ze verdienden ook echt een penalty, wat een aanslag was dat op die kroaat.
    Maar heeft niemand die van kroatie gezien??? Weet niet hoe hij heet, maar was best een lekker ding hihi. Leek wel wat op die dokter van ER.
    Hmmmm maar die van Spanje met die blauwe ogen mag er ook wel zijn:D
    Vanavond Engeland, die vind ik ook altijd sympathiek, mogen van mij ook ver komen.
    Dat er iets flink mis zat in NL elftal, zou heel goed mogelijk zijn. Gisteravond stukje gekeken naar Sportzomer, daar werd dat ook gesuggereerd. Je weet natuurlijk noit echt wat er waar van is, maar dat er iets is, lijkt mij wel duidelijk...

16. FinleyenMilan

FinleyenMilan Actief lid

11 nov 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    -> Ook best knappe jongens, maar Sneijder vind ik toch knapper :p (Gelukkig leest man dit niet, :p)

Ik vind de Engelsen ook sympathiek, ik ben voor hun van deze poule. Ben met de finale in Engeland, dus zou het erg leuk vinden moesten ze de finale halen. Mijn stem gaat dan ook voor hun. En Spanje denk ik op 2, of Duitsland.

Ik vrees er ook voor. Er moet wel iets scheef gezeten hebben, want het was geen hecht team zoals bij het WK. Dat ziet iedere snul, zelfs deze snul die niks van voetbal kent, maar het wel leuk vermaak vind. Ik hoop dat ze er uit geraken, eventueel wat sleutelen aan de tactiek en opstelling, en dan over 2 jaar wél verder raken in het WK.

17. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Volgens het ad van gister 23.36: De voorspelling van Johan Derksen ('de beerput bij Oranje gaat snel open') komt waarschijnlijk snel uit. Volgens Jack van Gelder liep het zo hoog op in het spelershotel tijdens het EK dat er is 'een moment is geweest dat er tegen Klaas-Jan Huntelaar is gezegd: 'Als je nu je bek niet houdt, ga je het hotel uit.'

Het hele artikel: 'Huntelaar moest zijn bek houden of kon vertrekken' - AD.nl

Dan schijnt zondag Robben nog geroepen te hebben:'hou je bek man' tegen van Marwijk, heeft de arts ook nog eea voor z'n kiezen gehad..kortom klinkt als genoeg inspiratie voor een nieuw seizoen, voetbalvrouwen;)

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Olé olé olé we zijn weer doorrrrrrrrrrrrrrr!!!:D

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Weet iemand waarom die italianen blauw tape in hun nek hebben?

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Olé olé olé, we zijn WEER door, gaat bijna vervelen!:D
    Druk bezocht btw, dit grote EK-topic....

Deel Deze Pagina