Beter als een pessimist Weetje je kan er nu ook nog niks van zeggen 1 verloren wedstrijd betekend niet dat we naar huis gaan. Wie weet voetballen ze straks weer in ene zoals we gewend zijn en winnen we met gemak. Als we tegen DE verliezen ja dan is er geen hoop of moed meer
Nou ik heb liever portugal naar huis, nog beter portugal en duitsland naar huis en nederland en denemarken door......
Als k zo zit te googlen hoeft duitsland niet een extreem groot gevaar te zijn. Zo vaak hebben we niet van ze verloren hoor..
nee hoor, als die duitsers eenmaal door zijn krijgen ze vleugeltjes, dan worden ze volgens mij europees kampioen. Die portugezen worden heel snel overmoedig, laat die maar doorgaan, dan ben je ze zo kwijt.
Nou... Ik gaf ons met Denemarken meer kans dan met Duitsland of Portugal en dat is vast niet heel pessimistisch gedacht
Portugal is onze angstgegner, hebben we vaak van verloren, spelen ook enorm vals.... vind ik echt een onsportief voetbal land, dan gun ik het de duitsers meer... en dan heb je een mooie wedstrijd... het typer spel van de portugezen ligt ons niet.... verdedigend.... hier een trapje, daar gespuug en geknijp en een flinke tackle..... en als ze voor staan of ze hebben genoeg aan gelijkspel gaan ze met zijn allen voor de goal..... de duitsers hebben ook wel trukjes, en kunnen hard spelen.... maar ze willen wel spelen ten minste.... dan maar denemarken en nederland door....
Ohh bedoelde ook niet jou persoonlijk hoor Maar ben gewoon optimistisch aangezien we nog 2 wedstrijden moeten spelen. Al hou ik er wel rekening mee hoor dat we niet door gaan dit jaar.
Ik heb ook nog wel hoop! In 1988 heeft Nederland ook de eerste wedstrijd verloren met 0-1 en uiteindelijk kampioen geworden. We zien het wel...blijft nog spannend!
Ik denk dat de vlaggetjes e.d. weer op tijd de kast in kunnen. 1 voordeel heeft het ook wel: dan gooien ze de oranje m&m's in de 50% korting (en dat vind ik niet erg hoor Marnat )
En dat vind jij een ramp dat de m en m in de aanbieding zou komen. Maar schat handjes boven de dekens vannacht he? Want we hebben verloren .