ow en ik erger me ook aan mezelf dat het hier een bende is en ik hier achter de pc plakjes kipfilet zit op te eten en restjes pepernoten ipv op te ruimen hahaha
nou mijn ergernis van de dag!!! de auto is kapot en de monteur zegt dat het een dure reparatie gaat worden.... kan er ook nog wel bij in december maar goed... bel ik manlief op om door te geven wat er gezegd is zegt ie; naar de schroothoop ermee ik ben pissed hoor, we hebben wel wat spaargeld maar niet zoveel om even een andere auto aan te schaffen in december dus ik zeg ja joh laat me maar fijn elke dag in het donker 10 km naar m'n werk fietsen!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrr.................... ach ja we zullen zien wat er gaat gebeuren
Ik erger me eigen aan het weer.Maar met mij vele denk ik.Ik wil graag naar buiten,maar kan vanwege mijn operatie nog maar moeilijk lopen.Zit nu bijna 2 weken binnen,en heb het helemaal gehad.
ow en ik erger me ook nog aan het feit dat ik vanavond nog voor een vergadering van een urrtje de deur uit moet. grrrrrrrrrrrrrr. toch ben ik best vrolijk vandaag ondanks al mijn ergenissen hahahahaa
Mijn ergenis van vandaag: Zoon(9) komt uit school thuis met een briefje van school. Hij heeft ruzie gehad met een ander kind en uiteindelijk heeft mijn zoon het andere kind geslagen. Hij moet hiervoor morgen in de pauze binnen blijven. En terecht begrijp me niet verkeerd! Maar het andere kind krijgt dus geen straf. Alleen omdat hij dus niet heeft geslagen. Ik vind dat hij ook straf verdient omdat hij toch ook zeker zijn aandeel in de ruzie had. Hij heeft mijn zoon net zolang getergd en uitgescholden tot dat hij zich niet langer kon beheersen. Natuurlijk is slaan absoluut uit den boze maar iemand uitschelden en treiteren dat mag dan weer wel? Ik vind dat net zo goed gedrag wat niet door de beugel kan!
gwen1, ik vind het ook wel een beetje scheef, ik zou dat toch even navragen denk. o plurkie, als ik het ben, zeg het maar hoor. De pleuris breekt niet uit, ik kan wel wat hebben.
nee hoor tulip... geen zorgen nee degene die ik bedoel reageer ik wijselijk maar niet op in topics of soms heeeeeeel sarcastisch..... denken nl dat ze en de leukste zijn, of overal verstand van hebben, of zo dwars als het tuin hekje van de buurman zijn. soooo en nu heb ik eigenlijk alweer teveel gezegd
ik erger me aan de monteur die zou komen voor onze moederhaard. hij komt tussen 1 en 6 en ik zit hier dus in de kou en nog steeds geen monteur gezien.... grmbl.
waaro meid? wek ik de indruk bij je dat ik me erger aan je? nee toch? volgens mij zijn we het over het algemeen redelijk eens altijd en zo niet is dat ook goed maar we hebben nooit woorden toch?
ow en by the way... er zullen er ook vast zijn die zich aan mij ergeren.. die mogen hier uiteraard ook komen spuien hoor hahaha
Plurkie je maakt me zo wel heel nieuwschierig hoor Ik erger me dat ik straks lichtjes om de krans heen heb gedraaid, de krans heb opgehangen aan de voordeur met heel veel moeite. Doe ik de stekker erin en jaaaa hoor de lichtjes doen het niet :x En ik had ze nog getest van te voren. Nu bleek het kabeltje geknakt te zijn Morgen dus even nieuwe lampjes halen voor buiten. En ik erger me aan dit koude weer, ik haat het om nu naar buiten te gaan.