het grote ergernis topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje85, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    En toen bleef het stil...... Toch een goed teken, lijkt me.... ;)

@ Gwen, Ik zou ook even vragen wat er aan de hand was. Het kan wel heel anders zijn. Zou zomaar kunnen dat je zoontje denkt dat de andere geen schuld/straf krijgt, maar dat wel zo is. Vind het trouwens heel netjes dat je een briefje meekrijgt en dat de straf pas morgen plaats vindt. (Het had net zo goed vanmiddag na schooltijd gekund, en ook nog zonder dat je even gebeld wordt..)

Ik erger me aan mijn wasmachine. Die staat te schudden en te doen, het klinkt alsof er een trein op 3 meter langs je heen dendert. En ik erger me eraan dat ik vergeten ben de fruit'bak' van de wasmachine af te halen en dus nu ligt er een komkommer achter de wasmachine. :x

2. tulip

tulip Niet meer actief

nee hoor, helemaal niet eigenlijk. Ik ben het ook praktisch altijd met je eens, maar er zijn de afgelopen 2 dagen een paar dingen hier geweest waarop ik mij nogal over op kon winden, dus daarom dacht ik daaraan.:D

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik erger me nu aan de monteur die er eindelijk is. Hij zit te bellen op handsfree, kan alles horen. Nu weet ik dus dat op ...straat nr 3 mensen wonen met een hele vieze zolder. Ze zeggen dat ze niet bij de ketel kunnen komen. Krijg nu een dikke uitleg ook nog. Jezus. Lekker bedrijf :S Hij verteld ook nog ff dat er al 3 jaar geen onderhoud is gepleegd aan de ketel.
    Heel erg professioneel, not! Kerl zit hier beetje popiejopie te doen joh.

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    mensen die je met een rotgang inhalen terwijl het glad is op de weg

5. Essenhout

AAAAAARGH!
    krijg nu zijn hele weekendplannen te horen, omdat hij alweer aan het bellen is met iemand.
    Gottegot, hij is hier al een kwartier en alleen maar aan het bellen. --

6. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Misschien kan je zijn nummer vragen en hem even bellen hoe het met de ketel staat?

7. Essenhout

Haha hij heeft hem gemaakt onder het bellen door. Hij zei; kan ik je op handsfree zetten? niet dat je gekke dingen gaat zeggen want ben bij een hele nette vrouw aan t werk.

Eeeeuh?

8. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    En toen ben jij natuurlijk precies naast hem gaan stofzuigen, toch?!:D

9. Essenhout

Haha dat had ik helaas al gedaan.
    Hij zo; was het vorige winter niet zo koud. Geen idee, toen woonde ik hier nog niet
    Oh, deze winter krijgt je het dan vast lekker warm met een gemaakte kachel en je vriend erbij.

Nah serieus, ik sta niet vaak met m'n mond vol tanden maar nu. :$ Mijn vriend mag de volgende keer lekker zelf thuis zijn als dat rare volk komt :p

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow is me niet opgevallen;)

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Laat me raden, had het iets met Sinterklaas te maken? :D

Ik erger me momenteel vooral aan m'n lijf. Ik wil me fit voelen, maar ben snotverkouden en moe en het huis is een mess :(

12. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja dat ook.

13. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op school geweest en idd mijn zoontje had het niet goed begrepen want het andere kind moet ook binnen blijven.
    Waarschijnlijk is het door zijn boosheid niet tot hem doorgedrongen.
    (goh van wie zou hij dat nou hebben;))
    Het briefje is een verzoek van mij. Door de baby kan ik ze niet altijd ophalen of brengen. Nou ja kan wel maar ze vinden het ontzettend stoer als ze alleen mogen lopen. (woon in een dorp van een paar straten en de school is dus vlakbij)
    Maar ik blijf graag op de hoogte als er wat gebeurd. Het was in de pauze gebeurd dus dan moeten de volgende pauze binnen blijven. Had hij vanmiddag moeten nablijven dan krijg ik een telefoontje omdat ik anders de kinderen verwacht maar dan komen ze niet. Heerlijk zo'n school.:)

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Valerie heeft van Sinterklaas een Fisherprice theepot gekregen.
    Maar ben nu al GEK van dat ding....zij vind hem helemaal geweldig!
    Maar ik droom nu al van dat ding, en zij zingt die liedjes nu ook al de hele dag!
    Nog ff en ik stop hem in de zak terug naar spanje :p

Wel fijn dat ze er zo blij mee is.

15. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :Dhaha sorry hoor maar dit is zo herkenbaar! Ik ben soms ook gewoon zielsgelukkig als ergens de batterijen van leeg zijn.
    En heel gek, ik vergeet dan iedere keer nieuwe te kopen.;)
    Maar wel leuk dat ze het zo'n geweldig ding vind.

16. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Irriteer me eraan dat ik ivm de zwangerschapskilo's dat ik mn kleren niet meer pas dus elke dag in dezelfde kleren loop!

En aan mn keelpijn waardoor ik niks zonder pijn door kan slikken en praten vervelend is!

17. tulip

tulip Niet meer actief

ik herken het ook, we hebben hier een woezel en pip laptop die ook al bijna de binnenkant van de vuilnisbak gezien heeft.;)

offtopic, gefeliciteerd meid!!!

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
  19. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik erger me aan het feit dat plurk niet zegt aan wie ze zich ergert;)

Nee, grapje meid ik erger me aan negatieve beterwetende mensen.
    Begrijp me niet verkeerd heb ook een sterke eigen meing en mag graag in discussie maar kan me ook verplaatsen in andere mensen.
    En ik erger me aan meelopers mensen die hun eigen mening aanpassen aan een andere mening om aardig gevonden te worden.
    Nou genoeg geergert ga een potje mens erger je nieten.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

Deel Deze Pagina