Men mijn vent!! Nee echt ik lees zo vaak van die rot topics... Maar ik heb echt een top vent en daar mag ook een topic over zijn!! Hij werkt hard heeft alles voor zijn gezin over, helpt mee, en is liefdevol. Tuurlijk is er hier ook wel eens iets maar echt mijn vent is een topper!! Amen!! Wie nog meer!
Ik ook! Hard werkende man, klust 's avonds vaak aan van alles en nog wat. Huishouden doet ie niet zoveel in, aangezien ik meer thuis ben. Maar als er iets gedaan moet worden hoef ik t maar te vragen en hij doet t! Erg blij en gelukkig met hem!
Meid ik zeg: geniet ervan want dat is een zegen!!! Ik heb helaas een totaal andere ervaring maar hoop nu als alleenstaande mama eens een leuke lieve vent tegen te komen die echt voor mij (en mn zoontje) gaat! Het is je gegund, koester hem en waarschijnlijk heb je het gewoon verdiend zo'n vent haha! Zo kan je het ook zien: jij bent vast een top meid dat je zo'n fijne vent treft! Ik hoop dat jullie zo gelukkig blijven en heel oud mogen worden!
ik ook hoor, alleen niet iedereen is perfect dus af en toe wel is wat te klagen. denk dat iedereen dat wel heeft, af en toe kleine dingentjes
ik ben ook erg gelukkig met mijn man! En net als iedereen is er bij ons ook wel eens iets maar als ik wat vraag gebeurt het ook en door mijn onregelmatige diensten heeft hij toch vaak de zorg voor ons ventje en ze zijn helemaal gek op elkaar!
Jaaa hier ook! Vooral nu ik zwanger ben, is hij echt een lieve zorgzame (bezorgde) schat Enne.. laten we dat ook wat vaker tegen onze man zeggen, vindt 'ie ook leuk om te horen
Ik ook Heb een schat van een man! Natuurlijk klaag ik af en toe daar ben ik vrouw voor en heeft hij ook zijn dingen, daar is hij man voor Ik besef me zeker dat ik in mijn handjes mag knijpen met mijn mannetje!
Hier ook een goeie vent! Tuurlijk heb ik weleens wat te mopperen maar goed, aan mij is ook niet alles perfect
Hier ook helemaal tevreden hoor. Wist ik al wel, maar als ik hier ooit dingen voorbij zie komen. Ik krijg er echt kromme tenen van.