Wij hebben een Volkswagen Caddy Life ( 5 pers. ) uit 2005 en deze is all risk verzekerd bij ZLM. Wij betalen in de maand 123 euro aan verzekering en 120 euro aan belasting. Mijn vriend heeft dit jaar pas 2+ jaren omdat hij in 2006, net zn rijbewijs, flink ongeluk gehad, alles teruggehaald op all risk.. gelijk -5 jaar. Ik heb nu net zitten rekenen voor een wa-beperkt casco en dit scheelt ruim 40 euro in de maand. En de auto is gewoon verzekerd tegen brand en diefstal. Zet me echt even aan het denken.
Wij zijn verzekerd bij Onna-Onna, bevalt prima! Ik schrik als ik eerlijk ben een beetje van de bedragen die je noemt! Echt heel erg veel! Ik zou zeker eens verder kijken als ik jullie was!
Wij zijn verzekerd bij centraal beheer en toevallig van de week de auto omgezet van all risk naar de gewone wa dekking plus natuurgeweld en diefstal hij is nu ruim 10 jaar oud. We gaan nu 17 euro per maand betalen
Ik ook. Sinds deze maand pas, ik betaal nu ruim 20 minder per maand en ben nog steeds allrisk verzekerd.
Da's duur joh! Wij betalen bij ZLM iets meer dan 80 euro per maand all risk (Nissan Pixo, 2012) en mijn man had -3 schadevrije jaren vanwege een ongeluk. Vind ik dus behoorlijk meevallen bij ons als ik het zo vergelijk.. Kan me voorstellen dat het je aan het denken heeft gezet, jeetje wat veel per maand.
Wij betalen bij ohra 40 euro wa-plus. Maar gaan dat terugbrengen naar wa en dat st zo'n 22 euro voor een renault scenic.
Premies zijn zo niet te vergelijken. Verschillende types auto, verschillende leeftijden van bestuurder en verschillende schadevrije jaren. Vraag gewoon bij verschillende maatschappijen de premie op en vergelijk goed wat de voorwaarden zijn. Sommige maatschappijen lijken goedkoop maar hebben vaak een hoog eigen risico. Wij zijn overigens bij Interpolis verzekerd.
Bij Onna-Onna WA verzekerd, vriend heeft 2 schade vrije jaren. Hebben een Renault Twingo 1995 betalen 21 euro verzekering.
Wij zijn verzekerd bij zlm, allebei de auto's beperkt casco en we zijn 73kwijt voor de verzekering samen. 7 schadevrije jaren. Had eerst ook 1 auto all-risk maar scheelt echt veel.
All risk bij IAK. 0 schade vrije jaren (ongeluk gehad en van de - nu weer op de 0 lijn) 108 euro per maand Belasting ligt natuurlijk aan de auto zelf
Wij hebben een Hyundai I20 van 2009. Manlief is automonteur en het de dealer geeft personeelskorting op verzekering. Manlief heeft volledige schadevrije jaren en we betalen dus zo'n 35,- voor een allrisk verzekering.
Heb je voldoende buffer om een andere vergelijkbare auto te kopen wanneer je hem "plat" rijdt??? Ja, dan is evt omzetten naar WA of WA-casco een optie... maar heb je geen buffer, dan zou ik alsnog overwegen om de auto in de allrisk te houden.
Ik werk bij een tussenpersoon en via hun de auto verzekerd bij Heinenoord.. Ohja onze auto is beperkt casco verzekerd voor 320 euro per jaar een Renault Laguna Station uit 2006.
Ik zou een auto van acht jaar oud echt niet meer allrisk verzekeren. Krijg je niet heel veel meer voor terug doorgaans.
Ik zit bij FBTO. Geen schadevrije jaren, want eerste auto daadwerkelijk op mijn naam, WA-casmco verzekerd voor 40, gaat om Polo uit 2008