Het grote frustratie klaag topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Lomo, 9 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ik moet ongesteld worden en nu is de hele wereld een grote irritatie en frustratie. Ik heb twee enorme pukkels op mijn gezicht, mijn koffie smaakt niet lekker en ik had patat gehaald die helemaal koud en slap was. En toch dacht ik wat is het soms heerlijk om dat gewoon even lekker te droppen.

    Wat is jullie frustratie? Klaag maar lekker :roflmao:
     
    Zuul, Dettol en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  2. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Ben zo klaar met die klote hoofdpijn en alles eromheen die ik al 2 weken heb :(
    Maar goed weet nu dat ik voorhoofdsholteontsteking heb, dus hopelijk er snel van af! :):thumup:
     
  3. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    oh nee voorhoofdontsteking is zo naar. Sterkte!
     
  4. Tijger4

    Tijger4 Actief lid

    15 sep 2020
    174
    71
    28
    Vrouw
    Precies dit en dan 2 dagen geleden. Kan je dan ook huilen om een scheet? En mijn man is een frustratie....
     
  5. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    haha ja ik heb vandaag al twee keer moeten huilen om niets. En mijn man vind ik ook irritant.
     
    Tijger4 vindt dit leuk.
  6. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Zojuist in het “corona maatregelen” forum mijn frustratie al gespuit. Maar denk dat het hier eigenlijk thuis hoort:

    Hoe meer ik lees en hoor over hoe mensen denken over de maatregelen, hoe meer ik denk dat de gemiddelde Nederlander niet intelligent genoeg is voor een intelligente lockdown :|

    Het wordt helaas tijd voor duidelijke strikte maatregelen waar iedereen zich aan moet gaan houden.

    Met als basis afstand houden! Ook dit zou beboet moeten worden. ( en ik snap ook wel dat dit niet te handhaven is) Maar al die mensen die nog steeds ongevraagd en ongewenst in mijn aura komen ( en me daarmee als chronisch zieke) een heel onveilig gevoel geven maken me zo boos! Ik wil me niet hoeven opsluiten omdat een ander te dom is om zich aan de regels te houden.
     
    hummeltje5, Zuul, sprits en 24 anderen vinden dit leuk.
  7. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Compleet mee eens
     
    LisbethSalander vindt dit leuk.
  8. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ook volledog mee eens.
     
    LisbethSalander vindt dit leuk.
  9. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dat ik steeds gebeld wordt door allerlei callcenters met zogenaamde aanbiedingen voor iemand anders. Dan werkt het bel me niet register dus gewoon niet want het is ingevuld en dan mogen ze alsnog bellen.
    Mijn provider geeft als enige optie een nieuw nummer aanvragen, heb dit nummer al meer dan 15 jaar :|
     
    Tante Truus vindt dit leuk.
  10. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.291
    2.218
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik draag keurig een mondkapje in het openbaar net als velen met mij. Maar dan staan er in de winkel mensen te zuchten, ruzie te zoeken, zonder mondkapje op omdat de 1,5m niet te handhaven is. Maar zelf vooral geen moeite willen doen hoor !
     
    Bailey07 vindt dit leuk.
  11. LisbethSalander

    LisbethSalander Fanatiek lid

    1 dec 2015
    2.737
    5.393
    113
    Ik draag ook een mondkapje als ik naar de winkel moet. Maar inderdaad de mensen die je beschrijft zijn de mensen die ik bedoel die waarschijnlijk te dom zijn voor een intelligente lockdown.
     
    Zuul en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  12. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.931
    113
    Vrouw
    Kutcorona :mad:
    Ik voel me nu alweer 2 weken een wrak. Zo verschrikkelijk moe. Zodra ik in beweging kom sta ik te hijgen als een idioot. Druk op de borst. Benauwd. Hoofdpijn.
    Negatief getest. Maar positief op antistoffen. Dus de klachten van april zijn gewoon gezellig teruggekomen :(

    En dan die vomplotgekkies weer moeten aanhoren die denken dat er niks aan de hand is:mad:
     
  13. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.291
    2.218
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Helaas heb ik er een paar in de schoonfamilie.
     
  14. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.950
    15.253
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Niet lullig bedoelt maar als we hier allemaal gaan klagen over Corona dan is het misschien een idee om een topic te openen in het Corona topic en daar een Corona klaagtopic te maken.
     
    Nightingale, Eefje00, MinnieMouse94 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.950
    15.253
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik klaag omdat ik vandaag weer zeiknat ben geregend maar heb wel al ruim 6000 stappen gelopen :)
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.
  16. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Wij krijgen nieuwe buren, super leuk natuurlijk :rolleyes:. Die zijn nu 1.5 week aan het verbouwen , maaaaaannn wat een herrie :cry:. Niet even maar echt gewoon hele dagen.

    En ja ik snap dat ze moeten klussen, dus ga ook zeker niet tegen ze klagen. Maar met 2 kleine kids is dit echt gewoon niet ideaal. IK WIL RUST :roflmao:
     
  17. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.263
    19.021
    113
    Hier zie ik het vooral andersom. Mensen met mondkapjes maar houden absoluut geen afstand. Zoeken ook veel lichamelijk contact (dat zal wel een stukje cultuur zijn, maar toch...) en mensen die mondkapjes standaard op hun kin dragen. Daar kan ik me ook echt aan ergeren.
     
    catlady vindt dit leuk.
  18. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.263
    19.021
    113
    Mag je dan helemaal niks over Corona zeggen in het niet-corona gedeelte van het forum? (Ook niet lullig bedoeld hoor; gewoon een vraag. Vóór mijn forumpauze mocht dit nl wel gewoon.)
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  19. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Ik klaag over mijn man. Meneer heeft kiespijn en oh oh wat is hij zielig. Ik vind het vooral irritant zoals hij doet :|
     
  20. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.950
    15.253
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Helemaal niks vind ik een groot woord maar er is niet voor niks een Corona topic gemaakt. Ik kijk niet of nauwelijks in dat topic en dat doen meerdere leden omdat we al genoeg worden doodgegooid over het Corona virus en het is ook weleens lekker weglezen als het er eens een keer niet overgaat en mensen die willen sparren kunnen dit prima doen in het Corona topic.
     
    masami, dreumesje, MinnieMouse94 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina