Je hebt tegenwoordig van die middeltjes om uitgroei bij te werken. Ik had nu de L'Oréal Magie Retouch. Werkt qua kleur wel. Maar mijn haar word er zo stug van. Kan met mijn handen niet door mijn haar meer. Wie weet er een goed middeltje om zelf even wat bij te werken tussen 2 kappers beurten in? Iedere 6 weken naar de kapper om te verven vind ik echt te duur worden.
Ik heb deze. Het is niet ideaal, maar werkt wel tussen twee verfbeurten in. Ik was mijn haar niet heel vaak, dat scheelt anders moet je dit wel weer inspuiten. Bekijk bijlage 671272
Ja dat is bij die van L'Oréal ook hoor. Na iedere wasbeurt opnieuw spuiten. Op zich niet erg, maar het haar wordt zo dik en stug en voelt onprettig. Is dat bij deze van kruidvat anders?
Mijn haar is al heel erg dik. Dus ik voel dat niet zozeer. Maar het zou kunnen dat dat wel zo is hoor.
Zie foto. Die vind ik heel fijn. Die spray is superhandig, maar je haar wordt indd heel stug. En mn gezicht en badkamerkastjes zitten onder de spetters
Ik heb die van de kruidvat ook en daar wordt je haar ook heel stug van. Net als van die van Loreal. En het geeft ook nog eens ontzettend af. Maar qua kleur is hij bij mij top en het is beter dan zo'n grijze uitgroei streep , ook al ga ik wel netjes elke 6 weken, voor tussendoor is dit een prima oplossing. Maar ik blijf meelezen als iemand een beter alternatief heeft probeer ik dat graag uit!
De kapper hier op het winkelcentrum verkoopt uitgroei setjes. Die zijn een stuk goedkoper dan een reguliere verfbeurt en dan krijg je gewoon je “eigen” kleur mee. Heeft jouw kapper niet zoiets? Die magic retouch kost een tientje per bus en zo’n uitgroei setje is geloof ik 25,- bij deze kapper.