Het grote frustratie klaag topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Lomo, 9 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.183
    1.366
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Niet te hard voor jezelf zijn! Als je een ontkenner was had je daar überhaupt niet gestaan!

Isabella2020, Neuzeke en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  2. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Dat is ook weer zo, lief dat je reageert. Ik ben vaak te hard en streng voor mezelf en dat komt nu in deze Corona tijd heel erg naar boven. Bedankt voor je bericht!

Isabella2020 en Indiana vinden dit leuk.
  3. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik baal... bestel ik voor het eerst kleding bij h&m, komt het verkeerde binnen...
    Ik heb geen trui besteld mt M. Nee, 3 shirts met pluto en mickey erop...
    Moet ik dus nu terug sturen, kost 1 euro, maar ook weer opnieuw bestellen en weer 3,95 kwijt aan verzendkosten....
    Wat een ge-emmer

4. Lindy92

Lindy92 Bekend lid

5 okt 2020
    642
    323
    63
    Hier ook een flink klaag moment. Ineens sinds 2 weken kan ik niet meer slapen. Geen idee waar dit aan ligt. Geen stress, ga op vaste momenten naar bed. Help!? :|

5. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik baal op dit moment heel erg van een keuze die ik een half jaar geleden heb gemaakt. Geef mijzelf de schuld. Maar ik was bij dat bedrijf dood ongelukkig geworden en was ik nooit hersteld van mijn burn out.

Dit gevoel komt nu vooral naar boven omdat ik gisteren zo'n stomme klote afwijzing heb gehad van een bedrijf. 2x op gesprek geweest. De CFO zag mij helemaal zitten. Zij had zelfs al met uitzendbureau geschakeld. Uitzendbureau was ervan overtuigd dat ik het zou worden. 2e gesprek zou formaliteit zijn en ik moest gewoon mijzelf zijn. Word ik gvd afgewezen omdat ik iets wat te druk overkwam en iedereen op kantoor rustig is. Als ik iets niet ben is het druk!

Uitzendbureau kreeg dit ook alleen maar zo te horen en weet nog steeds niet het fijne er van. Het is gewoon 1 of andere rotsmoes denk ik. Maar ben dan gewoon eerlijk en heb het fatsoen om de reden van afwijzing fatsoenlijk uit te leggen.

Dit is echt even een flinke knauw in mijn zelfvertrouwen.

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.685
    18.758
    113
    Vrouw
    Je zal niet de 1ste en ook niet de laatste zijn die dit tegenkomt.
    Waar ik laatst getest werd lagen er voorverpakte voor als je 1tje vergat
    Kan gebeuren e.

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  7. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.685
    18.758
    113
    Vrouw
    Als h&m in fout is, hoef jij niets te betalen voor terug te sturen en om het juiste op te sturen hoor
    De fout ligt niet bij u e.

Poolvos en Leni88 vinden dit leuk.
  8. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Dat is handig, vind ik een hele goede! Ik wilde ook al bijna aan het test personeel een mondkapje vragen, maar volgens mij hadden ze die bij ons helaas niet.
    Bedankt voor je reactie. Voel me al wat minder schuldig.

Neuzeke vindt dit leuk.
  9. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Wat vervelend zeg! H&M zit in dit geval fout dus ik neem dat zij de kosten op zich nemen. Ik bestel al jaren bij H&m, maar dit gelukkig nooit meegemaakt, maar ik zou hier ook van balen en in jou situatie denk ik even contact opnemen met de klanten service. Succes!

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    het is me vanochtend in mijn nek geschoten. Kon echt niets meer bewegen. Mijn man heeft me in 10 min ofzo overeind geholpen. Zelfs mijn (nog net) baby kon ik niet eens tillen. De hel gewoon. Ik heb een diclofenac genomen en dat haalt de scherpe randjes weg maar man man man. Ik beval 10x liever.

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En het is dood vermoeiend. Kan alleen niet echt liggen.. want dan kan ik mijn hoofd amper bewegen. Lijkt net of ik opgebaard ben.

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ^^ edit en omdat ik me dus zo zielig voel heb ik serieus een hele zak cashewnoten weg gegeten. Dat is 200 gram ofzo. Pff..

Cindy1977 vindt dit leuk.
  13. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Wij moeten op het werk (zorg) verplicht met een bepaalde activiteit een spatscherm op. Prima, maar er zijn niet voldoende spatschermen op locatie.
    We moeten dan maar spatschermen delen en schoonmaken na gebruik.
    Ik vind het belachelijk dat we bezuinigen op hygiene, niet fris bovendien, en het risico op coronabesmetting....
    Ik trof dus een spatscherm met opgedroogde speekselvleken erop, gatsie....

Onderbroeken kan je ook wassen na gebruik, maar die deel je toch ook niet met je collega's....

14. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Och arme... dat lijkt me echt heel naar:(
    Heb je dat al wel eens eerder gehad?

15. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ohja, nog eentje:roflmao:
    Heb ik speciaal voor de verjaardag van mn zus lekker gekookt en de halve dag in de keuken gestaan. Feestelijk ingepakt, toetje erbij en voor de deur gelegd Odat ze niet hoeft te koken (is single) als ze thuis komt.
    Krijg ik een appje dat ze op dieet is en heeft ze alleen het stoofvlees "mag" eten.
    Ik weet het, ze heeft er niet om gevraagd dat ik uitgebreid haar lievelingseten heb gekookt, maar ik baalde wel...:confused:

16. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Mijn man werkt thuis maar die denkt dat hij moet schreeuwen om verstaanbaar te zijn. En met 100 meetings per dag zit is dus de hele dag in zijn geschreeuw. Bloed irritant. Ze versteen je ook al je normaal praat :o:

Smurf79, Sado en JupitR vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee echt nog nooit. Ik maakte denk ik een verkeerde beweging bij het omdraaien want ik hoorde het gewoon gebeuren. Hopelijk ben ik er snel vanaf!

18. Noa88

Noa88 Lid

2 nov 2020
    59
    50
    18
    Vrouw
    Wat zonde van al je moeite. Wat heeft ze met het overige eten gedaan?

19. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Hoop t ook voor je, beterschap! Em anders even langs de fysio

Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik weet het niet precies, ik denk eigenlijk weg gegegooit :oops:Ze zit al lange tijd niet lekker in dr vel en heeft maar heel weinig contacten, dus weggeven gaat ook niet zo makkelijk.
    Ik snap het eigenlijk wel als ze het weggegooit heeft, maar het is gewoon jammer van de moeite die ik erin gestoken heb.

Deel Deze Pagina