Ehmmmm die op mn linkerbil is bijna verdwenen. Op mijn arm ziet er nog als een behoorlijk kunstwerk uit... Moet van mn man lange mouwen aan, anders gaan ze nog gekke dingen van hem denken
Ik vind het geen aanrader. Tuinset gekocht. 2 van de 3 glasplaten voor op tafel kapot (kan gebeuren uiteraard met post), wel netjes opgelost. Maar bij de stoelen ook niet alles compleet en kwaliteit "eenseizoen"
Hahaha ik zie u al staan. Meneer mag ik uw materiaal eens zien Tis niet voor mij ze, tis voor een forum
Nee.. geen aanrader. We willen iets retourneren. Moet je eerst aanmelden via je account en dan krijg je via mail instructies hoe je het artikel kan retourneren. In eerste instantie geen mail gehad. Op de site kon ik 123 geen telefoonnummer vinden, dus dan maar via de chat op de site. Daarop kwamen ze ook niet echt klantvriendelijk over en werd er in eerste instantie gezegd dat ze 10 euro over zouden maken als wij het artikel niet deden retourneren.
Oh, ik had al zo'n voorgevoel, dat het voor die prijs bijna niet meer dan bordkarton kon zijn . Blij dat ik er nog even mee gewacht heb. En na al deze ervaringen ga ik toch maar verder zoeken.
Te dom voor een intelligente lockdown....gaat waarschijnlijk o.a. over mij. Nog even voor de duidelijkheid...Ik bewaar keurig afstand, draag een mondkapje en was de hele dag mijn handen. Maar omdat ik het niet eens ben met bepaalde regels, maakt mij dus te dom. Dat bedoel ik met niet meer eerlijk je mening kunnen geven. Bedankt he!
Huh? Waar slaat dit op? Mijn bericht is al een paar weken oud en ik doelde op de mensen die in mijn nek staan te hijgen in de supermarkt. Dus nee, voel je niet aangesproken. Of zoek je iets om mij aan te vallen omdat ik het niet met je eens ben omdat je in opstand wil komen tegen de maatregelen zoals je in het door jou geopende topic schrijft?
Nee hoor, ik zoek helemaal niks om jou aan te vallen. Ik kwam dat bericht toevallig tegen en dacht dat dat duidde op mijn bericht. Ik heb de datum niet gezien. Excuus voor mijn reactie, dat was dan niet terecht.
Ik ben pas sinds januari 2019 bezig om de warmtepomp goed werkend te krijgen....je hebt nog tijd genoeg voor het weer zomer is....
Ik houd van alleen zijn, heerlijk. Nu hebben de kinderen studie dag pff. Ze kunnen zich (behalve de tv en tablet) niet vermaken. De hele tijd hoor ik, mama,mama kijk, mama hij slaat, mama!! , Mama mag ik... Neeeeeeeeee sttt. Mama wil een boekje lezen of Netflix kijken. Normaal gingen we wel naar bv speeltuin of op de koffie bij oma of naar de kerstshow maar nu met de corona is dat niet meer zo makkelijk.
Mijn vriend heeft nu een mail gekregen met instructies voor het retourneren. Wat denk je helemaal in het Engels.
totaal offtopic.. ik zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinses! veel geluk..