Mijn frustratie. Een paar dagen te laat eindelijk mijn LH piek gevonden. Ziekenhuis gesmst voor een afspraak (dat moet in het weekend), geen reactie. Na het verstrijken van het tijdstip dat ik moest smsen nog een berichtje gestuurd, niets gehoord. Dit was gisteravond. Nu werk ik in hetzelfde ziekenhuis als waar ik onder behandeling ben en ik had vannacht nachtdienst, dus ik ben naar de poli gelopen maar nu zit ik al bijna een uur hier en er is gewoon niemand. Ik ben ook niet gebeld nu ofzo, terwijl mij lijkt dat ze die telefoon ook wel checken. Ik zit hier nu hartstikke gaar zonder slaap te wachten of er nog iemand komt terwijl ik niet weet hoe lang dat evt nog kan duren. En als ik naar huis ga heb ik dus pech want dan is de kans voor deze maand verkeken. Ik word sowieso al moedeloos van het traject inmiddels maar dit is echt niet tof
Thnx. Na anderhalf uur wachten kwam er eindelijk iemand en zij is nu met het lab aan het regelen dat het rietje deze kant op komt. Wat een gedoe... en dan ben ik ook nog eens mijn bankpas vergeten maar gelukkig mag ik morgenochtend terug komen om te betalen. Ook dat nog
Als je internetbankieren hebt kun je je bankpas in je Wallet zetten en daarmee betalen. Hoef je morgen niet terug
Ook zonder scanner lukt het. Ik stond laatst namelijk bij de supermarkt en pinpas vergeten, toen kon ik het zo regelen. anyway. Doet er nu nirt meer toe. Fijn dat de inseminatie is geweest, duim voor jullie!