Haha maar kiespijn is wel echt een hel hoor. Ik weet er alles van, was op den duur zo wanhopig dat ik een paar slokken wodka heb genomen en dat icm met brufen en pcm, dat ik daar geen maagbloeding van heb gekregen is nog een wonde Sterkte voor jullie allebei
Ik ben even helemaal klaar met die k*t warmtepomp!Hij doet het gewoon nog steeds niet, het is nu gewoon koud in huis maar hij verwarmt de vloer gewoon niet.Er moet ook nog steeds een onderdeel vervangen worden maar Daikin belt maar niet voor een afspraak, ik wil warm de koude periode in!Zooo blij dat ik nog een elektrische kachel heb.Ik ben er echt klaar mee, in de zomer verwarmt dat kreng de vloer wel maar nu het nodig is niet en is het niet warm te krijgen in huis.En dit gaat al bijna 2 jaar zo....ik zit er echt wel achter aan maar de woningbouw reageert traag of niet,aannemer idem dito ,installateur weet er te weinig van ,ander bedrijf wil wel en heeft ook veel opgelost maar vind dat de fabrikant nu dit probleem op moet lossen....Dan nog maar te zwijgen over de rest van de problemen met de woning....
Ik heb elke keer afspreek met een vriendin en ze op het aller laatste moment (lees 15 minuten voordat je de deur uit gaat) een app stuurt dat ze af moet zeggen. Mocht veel baby spullen lenen (box en wat andere dingetjes) maar denk dat ik ze inmiddels maar zelf ga aanschaffen omdat ik weinig vertrouwen heb dat we dit nog in huis hebben voordat de baby komt
Volgens mij moet mijn man ongesteld worden, ben nog geen 20 minuten thuis maar mijn humeur is ook flink gedaald door hem.
Ik ben klaar met die klote regen. Gisteravond 2 uur in die zeikregen een wedstrijd gehad, en terwijl ik nu met de kinderen vanuit het dorp naar huis fietste, kregen we weer een bui op ons hoofd. Vervolgens moesten we ook nog eens afstappen en door de modder lopen omdat er 2 koeien midden op het fietspad stonden.
Maar in een klaagtopic mag je natuurlijk ook gaan klagen dat er teveel over corona geklaagd wordt Dus... gooi het er maar lekker uit
Dat ik alweer een blaasontsteking heb. Tweede in een half jaar. Voorheen nooit gehad. Maar voel me er toch akelig.
Ik wil even klagen dat ik mega honger heb en door de amandel operatie maar weinig kan eten. Iedereen hier in huis zit lekker aan de m&m’s gevulde speculaas, broodjes carpaccio en ik kan het doen met een ranzig gezeefd champignonsoepje. Zo klaar mee!
Ik heb sinds een paar dagen een irritante bromtoon in mijn oor. Zit nu supergefrusteerd op de bank. Ik wil slapen maar wordt steeds wakker en val moeilijk in slaap door die brom.
Gewoon helemaal klaar met die *** verkoudheid. Hele week al ziek geweest, terwijl m'n verlof net in was gegaan.. en klachten zijn nog steeds niet weg. Wel weer wat fitter maar nog steeds weinig zin om iets te gaan doen..... geen corona btw want dat is getest Maar wil gewoon weer wat meer energie hebben, dingen ondernemen, to do list afwerken, genieten van mijn verlof en kunnen genieten van lekker eten grrrr.
Al maanden hernia klachten. Erg vervelend en pijnlijk, maar kon grotendeels mijn normale leven nog leiden. Tot gisterochtend. Maakte blijkbaar een verkeerde beweging en pats, bliksemschicht door m’n hele linkerkant Kan nu nauwelijks nog lopen en hooguit een paar minuten zitten. Baal er zo van
Het is idd ook een rot pijn. Dat snap ik helemaal. Maar dat gejammer maakt het er niet minder op haha.
Dat ik weer buikpijn heb! Pff. Ben zat van mijn lichaam. Nu komt het denk ik door mijn eisprong of door wat ik gisteren gegeten heb, maar wil gewoon een keer geen pijn. Oh en die vieze beestjes die ik overal in huis tegenkwam hielpen ook niet jak. Heb alles en dan ook alles gewassen en leeggehaald en gesprayd en heb nu ook rugpijn.. en nu 5 dagen later doe ik eindelijk de laatste was in de machine. Stomme beestjes Zo wat een klaagbericht haha.
Ik ben zo klaar met mijn burn out.. dacht dat het eindelijk de goede kant op bleef gaan. Maar nu helaas al een week in een flinke dip. Ik heb mij nergens toe kunnen zetten terwijl ik moet solliciteren en verder wil aan mijn studie. Maar ja, mijn concentratie was pleiten.
Dat ik de komende tijd de controle enorm ga moeten loslaten en daar dus echt nerveus van word. Dat ik ziek ben is lastig maar dat er buiten het ziek zijn zelf ook zoveel is dat anders zal lopen, heb ik niet graag.
Dat het al het tweede hele weekend is dat we hutje mutje in 1 ruimte zitten met zijn allen vanwege dit kut weer en die kut corona en man alleen maar op zijn reet zit bakkies te doen en op zijn mobiel zit te kloten waardoor ik stront chagrijnig ben. Ik ben hem meer dan spuugzat, dingen als echtscheidingen vind ik ineens zwaar aantrekkelijk klinken.
Ik ben zo zo zo klaar met de migraine aanval. Ik ben echt een miepert mbt hoofdpijn, ik val totaal uit totdat ik alleen maar in een hoekje van de bank kan hangen en huilen dat iedereen wat stiller moet doen Maat ik wil m'n baby er ook uit, dus ik moet wandelen en lopen. Vind ik.. Maar niemand wil met me mee. En alleen lopen kan ik niet. Bluh,het wordt toch maar de bank