Dat wist ik niet is mij nooit verteld oeps. Sterkte en hoop dat de pijn snel minder word. Was het met gas of gelijk buik op en met een goede snee? Ik heb het laatste gehad had toch al veel striemen helaas konden ze niet verticaal open maken dan viel het niet zo op Was wel snel hersteld alleen denk dat ik nu litteken weefsel heb ofzo. Nog steeds een dove gevoel en af en toe steken (10 jaar terug geopereerd0
Het kon gelukkig nog laparoscopisch gedaan worden omdat hij niet geperforeerd was. Geluk bij een ongeluk. Soms kunnen littekens nog veel pijn doen hé? Ben je er wel eens mee naar de dokter geweest? Ik heb van een andere OK ook nog lang last gehad van het litteken, maar die zit op de rand van mijn tepel dus is sowieso gevoelig
Geloof mij, gaat je humeur niet beter van worden . En ik was qua ongesteldheid weer net een tiener, lag krom van de buikpijn en bloedde als een rund. En dan krijg je ook nog van die heerlijke opvliegers en maar te zwijgen over het nachtelijke zweten. De buikpijn en ongesteldheid heb ik opgelost door aan de prikpil te gaan.
Ik kon toen kiezen. Of met 3 gaatjes of een snee. Maar toen vermoede ze dat hij of net niet of net wel geklapt was. Dus was het wellicht dubbel op vandaar de keus snee. Later hoorde ik dat hij op springen stond dus was net op tijd. Ben toen al eens geweest moest genezen maar nu na 10 jaar lijkt me dat sterk en een operatie zie ik niet zo zitten.
Ik had ook altijd vreselijk veel last van de maandelijkse perikelen. En vaak ook migraine voor het begon. Tot is de mirena kreeg. Nog 1 keer heel licht bloedverlies gehad. En daarna was het over. Nooit meer ongesteld. Alleen 1 keer per 5 jaar even met de benen wijd en de rest van de middag wat buikpijn en bloedverlies.
Wanneer een webshop zegt 'vandaag voor 22 uur besteld is morgen in huis', je 5 voor 10 je producten betaald en de bevestiging meteen binnen krijgt.. en je vervolgens bericht krijgt dat het overmorgen wordt bezorgd
@Magnolia29 nog gefeliciteerd! Ondanks de maatregelen toch met een positief gevoel kunnen terugkijken op z'n verjaardag? @Loveischocola ja erg zuur zo zeg Ik hoop voor jou en alle andere zwangere meiden extra hard dat het virus gewoon snel gaat liggen slapen als Doornroosje zodat jullie in ieder geval nog een deel van de zwangerschap kunnen gaan genieten zonder jullie druk te hoeven maken over vragen als 'mag mijn partner wel bij de bevalling zijn' etc. Dikke digi-knuf! X Verder ben ik niet bijgelezen dus sorry als ik niet op iedereen persoonlijk reageer X
Herkenbaar. Ik had dat bij een webshop (voor 21 uur besteld, morgen in huis): rond 16 uur besteld, dat ging al niet eens meer goed..... Ik heb om die reden ook wel eens een bestelling geannuleerd omdat ik het gewoon ook echt de volgende dag nodig had en niet die dag daarna of wellicht later. Ben alsnog naar de stenen winkel gegaan om het alsnog te halen.
Even klagen dat het weer zo vroeg donker is . En dat dit nog maanden duurt voor het weer langer licht is.
Ja inderdaad dat scheelt. Maar ook voor zo lang het duurt want voor je het weet is het ook in de ochtend donker.
Ben het zooo zat om hele dag door misselijk en duizelig te zijn, het niet weten waardoor dit komt en hoe lang het nog gaat duren Frustratie N°2, herfstvakantie is verlengd t/m 11de en 9de start mijn stage. Nu maar hopen dat de vakantieopvang dan ook maar verlengd gaat worden, want anders heb ik geen opvangs voor de kinderen.
Nou ik heb serieus de hele dag met lampjes aangezeten...ik word daar kribbig van. Kaarsjes en donker in de avond is okeej, maar om 14 uur in de middag niet hoor
Mss iets met je oren? Al een neusspray geprobeerd? En anders naar de ha? Er zijn wel tabletjes voor om het te beperken.
Ja dat is zo. Ben ieder geval blij dat mijn dochter de komende weken niet in het donker naar school hoeft te fietsen. Normaal vind ik deze tijd van het jaar wel leuk maar nu zijn het helemaal van die ellenlange dagen haha
Zal vanavond en morgen neusspray proberen, bedankt voor de tip en heb net afspraak bij ha geboekt voor morgen, want met dit toestand kom ik nergens aan toe en wil er zsm vanaf.
21-10 een corona test gedaan 24-10 nog een corona test gedaan omdat ze die van 21-10 niet terug kunnen vinden. En nu nog steeds geen uitslag, dus waarschijnlijk zitten we morgen wederom te vergaderen met dochter op schoot ipv op de crèche.
Echt ellende als het zo lang duurt. Mag ik vragen waarom jullie dochter niet naar de crèche gaat? Dat mag officieel wel gewoon toch?
Het probleem ontwijkende gedrag van mijn dochter . Ze moet bellen naar de politie om een afspraak te maken om aangifte te doen. En dat heeft ze nog niet gedaan. En ik ben niet thuis omdat ik bij mijn vriend in quarantaine zit. Voelt zo machteloos om alles op afstand te begeleiden
In overleg met de opvang hebben we haar donderdag thuis gehouden in afwachting op de testuitslag. Ze had zelf een klein kuchje en heeeel veel snot en direct contact gehad met iemand met corona. Vrijdag en zaterdag heeft ze koorts gehad, maar ze is inmiddels zelf 24 uur klachten vrij. De 10 dagen thuisquarantaine zit er voor ons morgen op. Maar inmiddels heb ik sinds een uur of zeven naast wat verkoudheidsklachten die ik de hele week al heb (daarom getest) ook koorts en een keel die voelt als schuurpapier. Dus dan is het volgens mij weer binnen blijven tot zeker is dat dat geen corona is.