Het grote frustratie topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door Nynke, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Amen!

2. Chai

Chai Niet meer actief

Heb ik dus ook. En dan nogniet gesproken over de mensen die je persoonlijk gaan lopen beledigen omdat ze niks beters kunnen bedenken.;)

3. tulip

tulip Niet meer actief

chai, haha dat plaatje.

maar ik ben het er ook wel mee eens, ik denk dat veel mensen de waarheid niet aankunnen ofzo. Betekend niet dat ik het met iedereen eens ben, maar ik ben niet vies van een discussie.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

HELEMAAL mee eens.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    een knuf voor maja. wat een ellende. en het is al zo pokkeheet dan kan je dat gedoe van de buren er echt ff niet bijhebben als je met de laatste loodjes bezig bent. ik hoop dat de kleine ukkepuk nog mooi eventjes blijft zitten. kan ie nog wat groeien en mama wat uitrusten.

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ja! dat plaatje geweldig!

7. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb dus echt geen zin om te beginnen aan me werk, misschien sla ik gewoon een dag over.
    Vind hier rondlezen ff gezelliger.
    Ik moet die puinbak hier ook nog opruimen en afwassen.
    Bah, bah, klaag, klaag... haha :D

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    haha dat plaatje

ik frustreer me omdat ik een nieuw kastje heb gekocht maar het niet in elkaar krijg :x klote doe-het-zelf

9. Chai

Chai Niet meer actief

Ontbreekt er weer eens iets? lol ;)

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.561
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dat is asociaal!!:$

11. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Bedankt dames voor de steun.
    Wat ik heb gezegd? Of ze nog goed bij haar hoofd is. Verder niet veel maar dat komt nog wel als ik haar de volgende keer zie. Als ze dit nog een keer flikt of iets wat erop lijkt, heeft ze voor het laatst op haar kleinkind gepast.
    Ben echt heel erg boos hierom en dat zit helemaal niet in mijn aard, maar dit gaat gewoon zó vreselijk te ver, ben er al de hele dag sjaggie van :x en heb telkens tranen in mijn ogen als ik het korte koppie van mijn dochter zie :(:(:(:(:(
    Ze had zo'n ontzettend mooie lange blonde lok op haar voorhoofd, nu past er geeneens meer een speldje in :x en wat zei ze: 'tjaaaaa het hing in haar oogjes als ze geen speldje in had' :x:x:x

JA EN WAT DAN NOG, TRUT!!!!!!!!!!!

soooooooo dat is eruit :):x

12. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.561
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Helemaal mee eens!
    En ik word niet goed van die meiden boven ons,altijd schreeuwen en met deuren slaan als ze ruzie hebben en savonds hebben ze luidruchtige sex ;)

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens, maar ik wou er wel een irritatie aan toevoegen. En dit is compleet niet meelullen met de rest, dus ik zal wel commentaar krijgen, maar toch wou ik even hier mijn irritatie opschrijven.
    Ik vindt namelijk niet dat je alles kunt schijven, het kan op het internet net zo onbeschoft, beledigend en k*t overkomen als in het echte leven. En als je dingen opschrijft is communiceren toch al moeilijker dus moet je beter op je woorden passen, anders kan dit verkeert overkomen.

En daarbij merk ik de laatste dagen dat er zo wie zo al meer discussies zijn, die voor sommigen best vervelend zijn. Het zal wel door de warmte komen, maar is bij een onderwerp als kinderwens niet echt prettig, omdat het al zo’n gevoelig onderwerp is. Ik merk zelf na een jaar dat ik wel heel anders over zwanger worden ben gaan denken, en het is lang niet zo vanzelfsprekend als dat je in de eerste paar rondes nog denkt. En dit is uit eigen ervaring. En ik vindt het dan ook irritant dat mensen je eigenlijk uitlachen om dingen die je probeert na een jaar, miss wel een wanhopige actie, maar na een jaar ben je tot bijna alles in staat. Ik spreek mensen niet persoonlijk aan, maar ik vindt wel dat mensen, ook al kennen we mekaar niet een beetje rekening met elkaar kunnen houden. Ik wou toch even mijn irritatie kwijt en met dat laatste stukje ben ik het helemaal eens, want ik krijg precies hetzelfde gevoel, of je lult met de rest mee.. Of je krijgt een bult commentaar..
    En idd kan ik soms mijn mond beter dicht houden, krijg ik zo het gevoel, maar daar ben ik dan weer niet zo goed in.;)

Ik zal nu wel weer teveel hebben gezegd, maar ik irriteer me er dan ook de laatste dagen echt aan en ik snap ook niet waar dit opeens vandaan komt:(

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dit ben ik compleet met je eens!!!

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Was jij ook niet van dat topic over die spin? ;)

Ik zit te balen omdat ik afgelopen maandag een wortelkanaalbehandeling heb gehad en nu nog steeds napijn heb. Dat kon een paar dagen duren zeiden ze :x

16. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    meestal bemoei ik me met weinig, maar moet nu toch ff wat kwijt

T feit dat er gezegd wordt ik mag alleen meepraten met de rest en als ik een andere mening heb dan krijg ik commentaar. Een andere mening is alleen maar prima, als deze op een *normale* manier gebracht wordt. Persoonlijk waardeer ik een ander inzicht wel, end van t liedje doe ik toch wat ik zelf wil :D Ik chat al wat jaren op internet en heb geleerd om overal wat ook maar verkeerd begrepen kan worden een emoticon achter te proppen. Men weet een stuk sneller hoe t dan bedoelt is, tekst staat soms wat harder dan het gesproken woord. Een referentie kader is ook bij een ieder verschillend. Ik ga bijv al op mijn achterste benen staan als er teksten naar me geschreven worden met veel !!! erin, dat komt op mij dwingend over ....daar kan ik slecht tegen ;)
    Ik denk ook, dat als men eens gaat navragen hoe iets bedoelt wordt het soms al een stuk genuanceerder gebracht wordt, maar buitenal...*cést le ton qui fait de la musique* ( het is de toon die de muziek maakt) En nee.. meer frans ken ik niet:)

de volgende frustratie in dit topic is dus denk ik dat er iemand gek wordt van al die emoticons in getikte stukjes. :D

sjow.. moest ik ff kwijt :)

ow en Chantal
    OMG geen woorden voor, ben stiekem wel erg benieuwd naar t gesprek dat er misschien gaat komen :)

17. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    carlien@ je hebt helemaal niks teveel gezegd hoor. daar is dit topic voor. hier mag je dat allemaal zeggen. ik kom niet (meer) in de zwanger worden rubriek maar ik kan me voorstellen dat je soms door emoties extra gekwetst wordt door dingen die voor anderen vanzelfsprekend of zoals jij zegt lachwekkend zijn. ik kan me nog goed herinneren hoe wanhopig je kunt worden als het zwanger worden maar niet lukt. en je zelfs op je kop gaat staan als het maar zou helpen. ik hoop dat jullie wens ook snel uit mag komen meid!

18. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda

grappig ik gebruik meestal !!! tekens als ik ergens enthousaist of melig over ben. en dus allesbehalve dwingend zoals jij dat dan voelt. ik ken sinds kort 2 emoties dus msischien komt dat ook nog wel goed met mij :D

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ja ik was het ook van de spin :)

20. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @yinte

en kijk.. daar heb je dus al snel een misvatting te pakken. Ik plak dus gewoon lekker door met mn emoticons en dan hoop ik maar dat een ieder t opvat zoals bedoelt... meestal goed :D En mocht t wel verkeerd overkomen.. dan hoop ik maar dat een ieder volwassen genoeg is om iets na te vragen ipv meteen de slagtanden te scherpen :)

Deel Deze Pagina