Het grote frustratie topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door Nynke, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Mijn frustratie is: ben moe omdat dochterlief al 2 weken amper slaapt omdat papa weer eens een paar weken weg is. Meteen nog een frustratie, allemaal leuk en aardig dat leger, maar af en toe ben ik het spuugzat!
    Oh, en omdat ik zo moe ben is het hier een bende in huis, maar geen energie om het op te ruimen.

Zo dat lucht iig een klein beetje op, als er nou ook eens kaboutertjes kwamen om m'n huis op te ruimen...
    Zal de vorige bewoonster wel hebben meegenomen, want toen waren ze er wel! (echt waar, dat heeft ze gezegd tegen iedereen hier in de buurt haha)

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel

Nou echt waar, als mijn (schoon)moeder of wie dan ook, dat zou doen bij mijn dochter zou ik flippen!:x
    Belachelijk!!! En dat is nog zacht uitgedrukt!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja, jullie zouden allemaal flippen, maar ik zit er maar mooi mee :x:x:x en weet niet wat ik ermee aan moet, hoe ik het moet aanpakken of ter sprake brengen want ik ben nu ook nog veel te boos om een gesprek aan te gaan.
    @sweet978: ik ben er ook benieuwd naar ;), voorlopig heb ik even geen zin om haar te zien en we gaan volgende week op vakantie dus dat scheelt weer :x

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    En je man/vriend? Wat vindt die er van? Miss kan hij er wat over zeggen?

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Die heeft ook gezegd dat ze dit 1x heeft gedaan en nooit meer in haar hoofd moet halen, maar later thuis zei hij tegen me, ach schat, het groeit wel weer aan, maak je niet druk :x dus dat is weer typisch mannen. Het gaat me om het principe!

6. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Nou idd! Zoiets als haren knippen vind ik echt dat de ouders dat moeten bepalen, en niemand anders!
    Mijn moeder en zusje hebben het een keer bij mijn zoontje gedaan, kwam ik hem ophalen nadat ze hadden opgepast, was hij naar de kapper geweest! Vond ik ook helemaal niet leuk, helemaal zo zonder overleg, en ook nog een model dat ik niet mooi vond. Hebben we wel ruzie over gehad. Maar als ze dat bij mijn kleine meisje zouden doen, zou ik echt gaan janken! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit je echt dwars zit, en je nog steeds kwaad bent.

En idd, de reactie van je man is echt zo'n typische mannenreactie!
    Die snappen zulk soort dingen echt niet!:(

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Oh dus het is jou ook al eens overkomen... ben ik dus niet de enige ;)
    En het ergste is nog, normaal gesproken vergeet/vergeef ik heel snel dingen, ik ben ook echt niet zwaar op de hand, snel op mijn tenen getrapt of wat dan ook, maar nu, steeds als ik naar dat mooi koppie kijk, zie ik die stomme korte lok aan de voorkant, ik BAAL er zooooooo van :x:x:x en zie het ook gewoon steeds als ik naar haar kijk, dat maakt het eigenlijk nog erger dan het al is... :(

8. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja precies, je kan er niet omheen! Je kan moeilijk gewoon maar niet naar je dochtertje kijken.
    Ik zou als ik jou was er echt niet mee blijven lopen hoor.
    Dan groeit je frustratie en boosheid alleen maar en dan loopt het miss een keer uit de hand.
    Miss over een paar dagen, als je iets rustiger bent, samen met je man een gesprek aan gaan? Dat je dit echt niet leuk vindt, helemaal niet zonder overleg.

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk ook dat je duidelijk moet laten merken dat dit meer is dan "niet blij zijn" en "balen". Misschien wat bot, maar de komende tijd je even niet laten zien daar en als er naar gevraagd wordt mag je man het uitleggen.

10. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Mijn grootste frustratie is mijn werk. En dan bedoel ik vooral de mentaliteit van de mensen waar ik dagelijks mee te maken heb. Schelden en geweld is dagelijkse kost en ik zou zo graag eens met iets positiefs bezig willen zijn maar ik kan maar niet verzinnen wat ik nou wil en kan.. Verder ben ik best gelukkig :D

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Dat we na maanden plannen wachten en terug plannen nog steeds niet in ons huis zitten. Normaal gezien zouden we binnen 2 weken moeten verhuizen, maar zoals het er nu naar uit ziet, zal het leuk verhuizen worden. Ik wil gewoon dat ons huis af is, en dat ik eindelijk een deftige keuken en badkamer heb. Terwijl ik nu in een keuken zit die het woord keuken niet waard is en onze badkamer...je zou er je hond nog niet in wassen!!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben momenteel gefrustreerd om een buurtbewoner een paar huizen verderop die het leuk vind om plastic en andere rotzooi in zijn tuin te gaan verbranden! En de politie er op reageert alsof het de normaalste zaak van de wereld is :O
    Maar uiteindelijk zouden ze (zeiden ze) toch langsgaan! Nou ben benieuwd, zeker pas over 3 uur als hij al lang en breed klaar is met stoken!!

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee dat ik daar even niet naar toe ga is wel duidelijk ;) maar dat is ook niet moeilijk zo met de vakantie voor de deur.
    Mijn man het laten uitleggen, nee ik los het zelf op. Ik zit er ook meer mee dan mijn man en ga dit gesprek zelf aan... (snap je helemaal hoor, bedoel er niks verkeerds mee maar ik moet dit zelf uitleggen want mijn man heeft al niet zo'n jofele band met zijn moeder en geloof me, dat ligt niet aan hem).

14. tulip

tulip Niet meer actief

oke das prima natuurlijk als jij je daar beter bij voelt. Ik merk iig dat je nog heel boos bent (wat logisch is) en die boosheid zou ik wel proberen over te brengen, dus niet als het wat bekoelt is. Dan weet ze dat het serieus is.

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik weet dat je gelijk hebt.... maar ik weet ook van mezelf dat ik snel ga schelden of mijn stem verheffen als ik erg boos ben, en mijn schoonmoeder is gewoon een kakmadam, kan het niet anders zeggen en dan vindt ze me weer ordinair en dat wil ik voorkomen.... het is gewoon een ontzettend lastig en moeilijk geval :x
    Maar je hebt helemaal gelijk, ik ben HEEL BOOS JA! ;)

16. Blaak

Blaak Niet meer actief

Mijn frustratie is: dak me kapot verveel en dat ik geld nodig heb, haha. Dat ik nog een hoop geduld moet hebben, ik wil zo graag studeren! Nog een paar weekjes..

Oja en dat ik niet verliefd ben op iemand waarbij het wederzijds is.. haha dat vind ik altijd zo fijn;)

17. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Dat ik hier dom voor me uit zit te staren omdat ik moet wachten op een pakketje dat bezorgd zou worden tussen 8 en 1 uur. En dat zal wel 1 uur worden zo te zien :p

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat mijn zogenaamde"beste vriendin" door heeft geluld dat wij al 2 jaar bezig zijn voor kindjes, en in het zh lopen.
    En nu ik haar er mee heb geconfronteerd lijkt t haar allemaal niks te schelen.
    Ze probeert nu allerlei dingen te verzinnen om de schuld op mij af te schuiven, en andere zwart te maken!
    Ach ja, ze heeft nu een nieuwe vriendin, en die is nu natuurlijk alles voor dr,dus ik ben bedankt!

19. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

..... over de vliegen die hier rondvliegen door de kamer heen. Het zijn er wel een stuk of 5. En er zijn er zelfs twee aan het paren op mijn toetsenbord. Eigenlijk moet ik ze nu doodslaan, anders zijn er later nog meer vliegjes bijgekomen.

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat de jacht op het perfecte speelkeukentje maar niet op schiet. die van de ikea vind ik te duur, en steeds als ik hier een leuke voorbij zie komen, naar de winkel ren, zijn ze weg, komen niet meer binnen, of pas rond sinterklaas weer. ik heb nog maar 3 weken!!

Deel Deze Pagina