Ik trap af met gal spouwe! Ik baaaaal zo enorm van sommige mensen!! Ze doen of ze je "vrienden" zijn, maar ondertussen zuige ze je helemaal leeg en gebruike ze je bij t leven!! Waarom moet een 2-mans huishouwe in godsnaam 5 auto's voor de deur hebben??? Terwijl er maar met 2 gereden word!! Door hun kunnen de andere straat bewoners en wijzelf onze auto's moeilijk kwijt.. Grrrrrrrr................. Maaaaar het lucht op!! Spouwe maar.. haha
Ik heb vandaag zitten te schelden en tieren in de auto. Een of andere malloot zat op de rotonde zo dicht achter me, terwijl Lucas achterin zat. Hij zat te kleven en kleven en ineens zit hij op de rotonde bijna naast me! Rijdt die gek over een talud om vervolgens via de andere baan snoeihard voorbij te rijden. Mafkees....ow ik kan daar ZO KWAAD om worden, die mensen scheld ik op dat moment in mijn hoofd echt verrot. Hij ZAG notabene dat er een baby in de auto zat...
ik baal van moraalridders die nooit niks verkeerd doen en teveel op een ander letten en dat beter op hun zelf kunnen doen
ik baal ervan dat mn zusje dagelijks mij belt om te zeiken over haar werk, terwijl ik zoiets heb van jij hebt tenminste werk.
Ik baal van mensen met veel tikfouten, spelfouten en stijlfouten. En vooral mensen die niet lijken te snappen dat een punt, komma, uitroepteken enz. aan het voorgaande woord vastzitten zonder spatie ertussen. Komt zo dom over.
Ik baal dan weer van mensen die niet blijken te snappen dat we niet op school zitten maar gewoon op een forum