Het Grote Gal Spouw Topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Baal van mensen die niet eerlijk zeggen hoe ze denken over je of hun mening geven waarom niet, daar houik nou van recht voor ze raap zeggen !

burendag georganiseerd dacht die mensen op nummer .. komen wel , antw we gaan een weekendje weg (jey right) ze zijn daarvoor net op vakantie geweest 2 weken en dat kunnen ze dan niet andere weekend plannen (ruim van te voren aangegeven) nee dus beetje jammer weer dan weer je dat ook weer graag of niet maar ik had het niet verwacht kan beter denken er komt geen kip behalve die het hebben georganiseerd , dat lijkt het nog wat
    Zijn mensen saai ofzo??? denk je leuk even onder mekaar zo vaak zie je ze niet , maar ja ze zullen zich wel weer beklampt ofzo voelen , het is maar een burenfeest hoor ik eet je niet op!! hihihi

ps maar leuk vindt ik het niet !

Jammer dat mensen niet echt spontaan meer zijn! (niet allen) maar wel veel! Of als je dat bent dan krijg je soms jarloezie erdoor!
    bijv heb een leuke tekening gemaakt diegene die ziek was de ander buren vroegen alleen hoe het ging , en dan zie je die blikken van slijmbal jij met je tekening terwijl ik dat spontaan doe zonder doen of blijken (mijn dochter had dat gemaakt) zo ben ik !
    Tja jammer is dat!

gr jmm

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Het is hier binnen nog steeds 30 graden dus ik heb (weer) k*t geslapen en ben nu al drijfnat van het zweet nog zonder iets gedaan te hebben.

Grrrr....

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik baal dat ik nog steeds misselijk ben en dus weer een dag lamlendig ben. Jak

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Haha, prachtig topic!

Ik baal van kutservice in de horeca en supermarkten. Dat die jongens en meisjes geen idee hebben van wat hun werk inhoudt: klanten helpen! Dat ze met elkaar bezig zijn als jij aan de beurt bent, dat er geen groet af kan, dat ze je niet aankijken. Dat ze het verschil niet weten tussen een mango en een avocado, dat ze kauwgom zitten te kanen... Dat ze uren over één bestelling doen, of de verkeerde dingen brengen. Tuurlijk, mensen maken fouten, nadat bij sommigen is de desinteresse zoooo duidelijk.

5. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Ik baal van mijn Iphone die ik heb laten vallen (eeehhh meerdere keren dus...), nu moet ik de bon op zoeken om naar de winkel te gaan om hem te laten maken... en dan ben ik 3 weken mijn telefoon kwijt... waaorm ben ik nooit voorzichtig met spullen:(?

:D

6. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Baal van dat mokkel waar ik mee werkt ,stinkt altijd onder haar armen gatverdamme

7. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik baal er van dat als we bij vrienden komen met kinderen ze altijd vragen waneer beginnen jullie nou eens aan kinderen.

8. FrenchBull

FrenchBull Niet meer actief

Ik baal van opnieuw een ontsteking aan mn wortelpunt waar ik vorig jaar voor naar de kaakchirurg ben geweest. Toen een dubbele ontsteking weggehaalt en bont en blauw daar weggegaan. Nu niks ervan te zien op de foto....en ontsteking trug.....

9. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik baal van die stomme tut die onder het auto rijden uit haar neus zat te vreten en daardoor mijn dochter en mij aanreed. Onze spiegel eraf en de hele auto onder het glas. Gaan we schadeformulieren invullen gaat ze haar auto uitzuigen. En mijn auto doet ze niet. Nu heb ik een afspraak gemaakt om mijn spiegel te laten maken (nieuwe en overspuiten) kost dat 400 euro. Moet ik dat voorschieten. Stomme, asociale tuthola!

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat er altijd iemand over de vloer komt als hier een bom is ontploft en dan ook geen kleintje maar echt een kernbom:x

Eergisteren de moeder van mijn buuf, ze was de sleutel vergeten en wou het flesje water van het konijn bij vullen.
    Net mijn tante of ze morgen de aanhanger mogen lenen.

Ik schaam me de ogen uit mijn kop! Heb maar een paar uurtjes geslapen, vanmorgen de markt over geweest en aangezien Lise super vervelend was, alles pakte wat niet mocht, gooide met spullen heb ik alles opgestapeld op het aanrecht;)
    Ze heeft flink met haar eigen speelgoed gegooid!

11. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    sterkte! leef met je mee ben al bang voor een gaatje laat staan dit! :D hopenlijk wordt het gauw weer beter ! en als het weer voorbij is lekker eten met sinterklaas yes yes!

12. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    ik baal van sociaal media ! hyves twitter facebook :x
    omdat er enge dingen gebeuren: moord zelfs :x
    vannaf eind deze week kap ik erook mee bel me. mail me maar of kom langs dan dat gedoe kan jij nee kan niet wanneer kan jij , bel gewoon en leg agenda;s bijelkaar its so easy! of foto's van vakantie (tja leuk ) kom gewoon effe langs dan kan ik wat meer vertellen over de foto's enzovoorts pesterijen wat ik wel eens hoor of lees jak bij kinderen ook jak jak ik kap ermee hopenlijk volgen er andere ook!
    En het wordt het weer wat persoonlijker en gezelliger van! :)

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik baal r van dat er nu al de hele avond met dochter in de weer zijn want die wil niet slapen en papa en mama maar al te graag pfff hoop dat ze zo toch echt een keer gaat slapen

14. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Mensen die stiekum schrijven in plaats van stiekem :) Héél irritant.

15. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik word zo moe van die mensen die commentaar hebben op het feit dat je aan het Sonja Bakkeren bent, net weer '' Zo dat is heel slecht voor je om dat te doen, daar kom je als je stopt weer tien keer zo hard en het dubbele bij aan '' ;) Als je dan verteld dat je het twee jaar terug ook hebt gedaan en toen 16 kilo bent afgevallen en dat dat er tot de dag van vandaag nog steeds niet aan zit kijken ze je vreemd aan ... Pff get a life peeps .. !!

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik baal:

- Dat ik nogsteeds niet het geslacht van onze 2de beeb weet.
    - Dat de schoenen die ik wil hebben eigenlijk zo duur zijn dat het te belachelijk voor woorden is om ze te kopen! (315 euries alsof het niks is!)
    - Dat ik carpaal tunnel syndroom heb in mijn linker arm al sinds 2 weken.

Buhhhhhh, kan er helemaal chagerijnig van worden, hihihihihi! :p

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Baal dr van dat mensen die veel voor me betekenen, gewoon een sigaret aansteken als ik daar ben met m'n mannetje.
    (Niet dat ik daar bij blijf zitten, want ik ben gewoon naar huis gegaan, maar t doet me wel verdriet)

18. Jel

Jel Niet meer actief

Dat kan ik me enorm voorstellen hoe vervelend dat is.
    Ik vind het ook vervelend dat mensen gewoon een sigaret opsteken naast me terwijl ik zwanger naast ze zit. En niet even vragen of het goed is dat ze roken, nee ze doen het gewoon. ;) Vind het niet fijn dat ik dan mee moet roken. ;)

19. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Stom hè dat mensen daar geen rekening mee houden?
    Ik heb zelf nooit moeilijk gedaan over mensen die bij mij in de buurt rookte terwijl ik zwanger was, maar ik begrijp je gevoel wel heel goed.

Vooral als die mensen veel voor je betekenen voelt t zo raar, juist omdat hun weten hoeveel moeite het ons heeft gekost om zwanger te worden.
    En trouwens, bij een baby'tje rook je toch gewoon niet?!
    Kom op zeg!

20. Jel

Jel Niet meer actief

Nee, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het zelfs echt asociaal dat mensen dat doen. Als ik zou roken dan zou ik dat nooit naast een zwangere doen, en al helemaal niet met een babytje in de buurt. Ga dan naar buiten of zo als de nood te hoog is.

Deel Deze Pagina