Ik baal ervan dat ik nu al een paar dagen enorme buikkrampen krijg bij het zien, ruiken en eten van avondeten. Ook gewoon alleen op die momenten. Zoo zwaar irritant!
Ik baal dat ik heel erg chaotisch ben vandaag. ben aan honderd dingen begonnen en ja de zooi ligt er nog steeds .... morgen weer een dag Bom ontploft hier in huis. Normaal baal ik er van dat mijn man op de kazerne slaapt. Nu is het beter dat hij even niet thuis is
Net begonnen met het inruimen van de babykamer (nou ja vanmiddag dan) en schiet t me ineens in mn linkerbil. Doet nog steeds zeer en kan niks opt moment
Ik baal van mijn haar. Morgen naar de kapper en ik baal ook dat ik nog niet weet wat ik ermee moet laten doen!
Ik baal van de belastingdienst!! Ik zou graag meer willen werken. Dat zou inhouden dat de draakjes naar een gastouder gaan. Maar helaas. De uren die ik meer zoj werken gaan dan dorect op aan kinderopvang. Zelfs zo dat ik minder overhoudt dan wat ik nu verdien met minder uurtjes werk. De regerig wil zoveel mogelijk mensen aan het werk zien maar het wordt zo toch ook wel heel moeilijk om aan dat gewenste profiel te voldoen!
Ik baal van die klote buren die hun hele tuin hebben afgerasterd met schrikdraad, hing net even een kleedje over de schutting om te laten drogen in de zon en kreeg een schok, niet normaal !! Ik overdrijf niet mijn mijn vinger is nog gevoelig.
Vraag ik me ook af..Om katten tegen te houden? Ik baal dat vriendlief zijn vakantie voorbij is en we er dus weer om half 7 uitmoeten (gelukkig kan ik daarna nog bijslapen ) En ik baal dat de zomer bijna voorbij is. Ik heb zooo geeen zin in de winter!! Koud is niet erg maar altijd die regen:x
Hier ook even een.. een vriend van mijn man wordt uit huis gezet, hij wist dit al een tijdje. Ik zei tegen mijn man: Ja ik wil best voor hem koken maar onderdak kunnen we hem niet bieden. Daar was hij het helemaal mee eens. Maar vandaag een telefoontje van de vriend, of hij hier een weekje mag wonen. Ondanks onze afspraak zei man dat hij het wel even aan mij zou vragen en ik werd gigantisch voor het blok gezet. Maarja, ik wilde niet de bitch in het verhaal zijn dus ik zei maar ja.. Nu moet ik dus nog alles schoonmaken (door lichamelijke problemen zou ik vandaag even gewoon ontspannen), ik moet me een week lang aanpassen, ik voel me waarschijnlijk vies want ik heb smetvrees, daarbij is man jarig, heb de oppas over 2 honden extra en ik heb het zo ontzettend druk. Mijn man moet gewoon werken wat dus betekent dat ik een hele dag ongemakkelijk loop.. My god wat zie ik hier tegenop
@tempusfugit, daar zou ik ook enorm van balen! Waarom niet lekker uitrusten en deze vriend een stofzuiger in zn handen duwen als hij er is? Hij gaat ECHT niet protesteren...
Volgens hem om katten buiten te houden maar vraag me af of dat zo hoog mag staan ( qua volt ) Heb de hele ochtend last van een tintelende vinger gehad
@amber70: Tja, dat is ook wel zo maar dan voel ik me weer schuldig :') Ik ben zo slecht met dat soort dingen (en stiekem is het best wel een viezerik) Hij komt morgen, ook zo lekker kort dag.
@tempusfugit: wat een kl**e zooi! Ik zou hier ook zo van balen, hoop dat het een beetje meevalt! En wat mij betreft mag hij lekker helpen met huishouden hoor
Ik baal van hondenpoep dat overal uitgesmeerd over de straten ligt en onder je schoen..... Onfatsoenlijk dat dit niet door de baasjes meegenomen wordt in een zakje.
Ik baal dat het onweert hier, en dat het nog iets langer duurt voordat we uit de shit zijn.. Maar ik geef niet op,.
ik "baal" ervan dat ons etentje met een andere gezin (schoonfam) dat 6 weken terug was afgesproken voor morgen is afgezegd door hun, omdat ze een verjaardag hebben. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maar waar ik echt van baal is dat zij het niet zelf bij ons hebben gemeld. Mijn man stuurt vandaag een berichtje om de tijdstip te verifieren en toen kwam een reactie terug dat ze morgen een verjaardag hebben en dus niet kunnen. Vind het niet netjes. Hadden we niks gevraagd, dan hadden we het niet geweten en hadden we daar gestaan om 18.00 (enkele reis: 45 minuten rijden voor ons). Daarnaast houden wij deze dag al 6 weken vrij voor ze. Het is al zo moeilijk om je vrije tijd te verdelen onder alles/iedereen. Dan zitten er ook nog eens zulke mensen tussen
@ tempusfugit Waarom heb je niet gewoon gezegd: je weet wat we afgesproken hebben? Meer woorden hoef je er toch niet aan vuil te maken? Verder baalde ik net dat één van mijn honden tijdens dit regenweer lekker door de stront had liggen rollen. Hup, in bad! Gelukkig vinden ze dat niet heel erg en het afdrogen vinden ze zelfs lekker. En dan dat politieke geneuzel.... iedereen roept vanalles en je weet echt niet op wie je moet stemmen. Het zijn allemaal vuillakken als je het mij vraagt. Het leven word je momenteel zo moeilijk gemaakt... nergens valt meer een cent op te verdienen! een beetje fatsoenlijke auto rijden kan niet, te duur. Fatsoenlijk huis, te duur. Fatsoenlijke spullen, te duur.... pffffffffff hier word ik moe van!
Ik baal dat ik (waarschijnlijk) verkeerd heb gelegen vannacht en dan m'n nek en schouders sinds ik ben opgestaan verrekte pijn doen!!